Den nye konsollen til Nintendo
Det er sikkert mange her i forumet som har sine egne meninger om en slik konsoll som Wii U, men hva mener dere kan bli dens "største tabbe" og "største win"? Hva slags spill tror dere vi kan se i fremtiden av Wii U? Og har DU forhåndsbestilt den (evnt. Hvilke spill ser du frem til)?
Min mening:
Allerede vet vi at Nintendo ikke klarer å slå sony eller xbox i grafikk når de neste generasjons konsollene kommer ut, men en oppgradering av grafikk sier nok ingen nei takk til. Noe som jeg ser er at mange launch titler IKKE er nye spill men gamle spill (Mass Effect 3) det er også det at nintendo prøver å få meg seg "Hardcore" folket ved f.eks at Black Ops II kommer til Wii U.

To veldig like kontrollere...
Det jeg liker med Wii U er at det kommer mer "Hardcore spill" og at de endelig kan ha en normal kontroller. Det som også er bra er at vi ikke trenger nye wii-motes og trenger ikke bruke dem i det hele tatt for den saks skyld. Jeg ser frem til launch titler som Pikmin3 NewSuperMarioBrosU ZombieU og LegocityUndercover.

Noe jeg plukket opp veien hjem her om dagen...
Nå er det deres tur, hva er positivt, hva er negativt? Hva gleder du deg aller mest til?