Taxi Driver

#1
:(

Martin Scorseses nihilistiske, grimme mesterverk Taxi Driver, med Robert de Niro som den udødelige Travis Bickle (You talkin' to me?) og en tolvårig Jodie Foster som barneprostituert (=D) skal bli spillmatisert. Fjolsene som har tatt på seg dette heter Papaya Studios, hvis eneste tidligere spill er … en eller annen flopp ved navn Whirl Sports, og spillet vil bli utgitt av Majesco.

Ifølge Majescos PR-visepresident Ken Gold vil protagonisten være Travis Bickle, og spillet vil (i likhet med Scarface-spillet) starte der filmen slapp, hvor Travis fikk heltestatus etter hans blodige massakre i et horehus. En eller annen som skal være veldig nær Travis vil bli myrdet, og under sin søken etter hevn vil han komme dypere nedover i en spiral av vold, akkurat slik han gjorde i filmen.

Og nå, det beste: Spillet kommer til å bli et oppdragsbasert, tredjepersons-action- og kjørespill, satt i et visstnok gedigent sandkasseområde. Riiiight.

La meg være den første til å si at dette kommer til å suge **maksimalt**. Hva kommer neste uke, GoodFellas: Jimmy's Revenge eller Pulp Fiction: The Game? At spillet skal være "akkurat som GTA" (i likhet med mesterverk som Driv3r og True Crime: The Streets of LA) lover heller ikke spesielt godt. La oss inderlig håpe at spillet flopper maksimalt, slik at vi slipper voldtekter av slike filmklassikere i fremtiden. :mad:


Kilde: Gamespot
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
"Man, everyone else is taking a hard-boiled 1970s drama and turning it into a game. What can we get?"

"Let's see... de Niro is a total badass, that's perfect for video games. He was amazing in Raging Bull! And that would be perfect for a video game -- make it a boxing simulator sort of thing, like Fight Night. Awesome!"

"Hmm, maybe. But maybe we should look beyond the sports genre. Try to bite off that GTA series."

"Uh, OK, but do we really want to invest the money and time it would take to make a game that allows users to do everything from flying airplanes to delivering pizza to driving taxis?"

"Driving taxis... oh my god! That's it! Taxi Driver! It's de Niro and GTA all in one!"

"But wasn't Taxi Driver mainly about a deeply embittered man's relationship with a child prostitute...?"

"Shut up or you're fired."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.05.2005, 00.00
Bah! Når skal endelig utviklerne få ut fingern og lage spill basert på Salo?
219196​
Jeg vil være han feite som får jenta til å ete bæsjen sin.
Apropos: En gang så jeg en Cradle of Filth-video som var regelrett plagiat av den filmen (bortsett fra at de ikke kunne vise boobies, seff, så alle unga hadde på seg undertøy). Noen som vet hva den heter? Låta, altså.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#6
Opprinnelig skrevet av Yetipants+12.05.2005, 23.26-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@13.05.2005, 00.00
Bah! Når skal endelig utviklerne få ut fingern og lage spill basert på Salo?
219196​
Jeg vil være han feite som får jenta til å ete bæsjen sin.
Apropos: En gang så jeg en Cradle of Filth-video som var regelrett plagiat av den filmen (bortsett fra at de ikke kunne vise boobies, seff, så alle unga hadde på seg undertøy). Noen som vet hva den heter? Låta, altså.
219209​
[/b]
Kan jeg få være han som slipper å se noe fra den filmen igjen? Bah. Drittfilm.

Kanskje de kan få DeNiro til å gjøre voice acting ... han gjør jo hva som helst for tida.