Tbc-games

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg har ønsker så utrolig og få meg metal gear solid 3 og jeg lurte på om tbc-games var et bra sted og få det fra ? Siden de ikke har det på spiderman, som jeg har tillit til.
Jeg har aldri prøvd siden, så jeg lurer om: sikkerhet,garanti go hvor lang tid det tar.
 
#3
Jeg fikk MGS3 fra dem i forrige uke, og de kan absolutt anbefales.

Har bestilt ganske mye fra dem, og jeg har ikke vært borti noe tull. Fikk en defekt PS2 kontroller en gang, som jeg sendte tilbake. Fikk ny ikke lenge etter og de trakk fra porto på fakturaen. Tror det må være første gangen en butikk har gjort det for meg.

Anbefales!
 
#5
Anbefaler på det sterkeste... jeg fikk ett spill 7 dager etter utgivelses datoen og da fikk jeg 30% avslag...
 
#6
Du skjønner mange av dere anbefalte dvdboxoffice.com.
Der bestilte jeg xenosaga episode 1,ps2 console og meamory card.
Dette skjede i august og har ikke fått det enda, ikke det at de stejeler eller noe men. Først tok det 5 uker så sa det at vi hadde feil credit nummer, så fikk jeg spillet,så lenge etter det får jeg en mail der de sier de sender varen med båt pga. Frakt avgift eller noe sånt.
Så 5 dager etter det så får jeg meamory cardet på døra.
Så nå har jeg xenosaga 1 og meamory card og ikke playstation.
Ikke at det er så ille men jeg syns det var noe jævla ondt siden jeg hadde tatt alt i samme handle kurv hvorfor sender de en og en ting i en veldig sakte prosses???!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.