Teenage Mutant Ninja Turtles PC demo

Lodin

Der Waaaah
Så var tiden her nok en gang. Tid for hva? Tid for nytt spill om ninjaene av den beskjelledepaddearten. Om det er no bra eller ikke veit ikke jeg, men jeg er småskeptisk. Slippes jo i forbindelse med den nye CGfilmen og man vet jo hva de sier om filmlisensspill.
Grafikken ser uansett rimlig bajs ut, men det er lov å håpe. Man får leke seg litt med Leonardo, men det krever en PC med 2ghz processor, 512mb ram og et ikke helt søppel skjermkort. Forøvrig skal spillet slippes til det meste under solen av konsoller så alle kan kjøpe før eller siden.

Masse linker til mirrorer på sida til Ubi.
XD

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg prøvde denna demoen i går, og må si det var den korteste demoen jeg noen gang har spilt.

Spillet selv virker jo rimelig likt pop:sands serien, og det er jo ikke så fælt overraskende i og med at det er utviklet av de samme folka.

Det var nå litt morsomt, det funket fint med pc-gamepaden min, som er et stort pluss. Mulig jeg kjøper det, men forventer ikke noe killer-app akkurat.

Kanskje litt urelatert, men art-directoren till Ubi poster mye på cgsociety, noen jeg er litt småfan av. Noen av verkene hans finner du her. "Valkyrie" er ett av favorittene mine, og har lenge og ofte vært på skrivebordsbakgrunnen min.

Lodin

Der Waaaah
Veit ikke jeg ass. Når jeg tenker Turtles vil jeg banke opp haugevis av fotklanere, ikke hoppe og sprette mellom hustak. Heller ikke så kult at man ikke kan mappe kontrollene eller stille inn video og sånn, men det er sikkert midlertidig. Også er demoen tima da. <_<
Samspillet mellom paddene var derimot ganske artig og det lille man fikk slåss var greit. Skal ikke se bort fra at det plukkes opp når det slippes.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Akkurat, ja. Message received and misunderstood. "Turtlesene lærte meg å være meg selv, derfor vil jeg være akkurat som dem."

Aner ikke hvordan det er på konsoll, men PC versjonen uten gamepad stinker kølle.

Spillet er ... Greit nok. Forventet ikke et nytt Turtles in time alà '07, men spillet er vel verdt en download når det først kommer. :p

Ingen som har fått fjerna timelimitern enda da? Demoen er egentlig ganske lang om man bare blir kvitt den har jeg merka.