Tekken 5 kommer også til Gamecube og Xbox

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tekken 5 for Cube, Xbox and PS2

Jack 2's back but Namco's arcade beat-'em-up is set to wage war on every console

Wayne Rooney, the nation of Italy, The Simpsons and now Tekken. Yes, it is amazing how some people can switch sides at the drop of a hugely expensive hat.

But, after years of tying their Tekken flag to just the Sony mast, Namco have decided to move the mauler into the realm of the multi-format: yes, Gamecube and Xbox owners will be able to join PS2ers in laughing at King's leopard costume.

Already on its way to arcades around the world, Tekken 5 has seen the series move back to the classic formula of fast-paced fights and a more cartoon style of combat. It also promises a huge amount of customisation of each character via a special credit card, although no one will reveal at the moment how much of this feature will be converted to the consoles.

Tekken 5 will unclench the Iron First on PS2, Xbox and Gamecube in 2005

Kilde: Gamesradar

syns det er litt dumt at det ikke blir ps2 eksklusivt.
passer bare mye bedre til...bare ps2.
kommer nok til å kjøpe det til ps2 ja.

Koselig at det kommet til cuben for min del, men har ikke tekken alltid vært PS-ekslusivt? Dette blir vel ca like kjipt for ps2fans som det er for gcfans at RE4 kommer til alle konsollene.

Tekken til GC ja :) Lovende!

Det er vel avkreftet så vidt jeg vet..
Leste selv om det idag, og har lest at det bare var en feil også i dag.
Det var noen som misforsto Famitsu denne uken.

Opprinnelig skrevet av Excelsion@17.11.2004, 22.17
Det er vel avkreftet så vidt jeg vet..
Leste selv om det idag, og har lest at det bare var en feil også i dag.
Det var noen som misforsto Famitsu denne uken.
136860​
Har du noen kilde som kan bekrefte dette?

hmm, trudde tekken bare playstation sak bare jeg da. sån som nintendo har bare sine hoved spill liksom som mario og zelda feks... :p

lzm... det er noe annet. det er nintendo som har lagd blant annet mario og zelda, men det er ikke sony som lager tekken, er det vel?

Opprinnelig skrevet av SilentBob@18.11.2004, 16.02
lzm... det er noe annet. det er nintendo som har lagd blant annet mario og zelda, men det er ikke sony som lager tekken, er det vel?
137223​
Namco står for Tekken serien.

EagleJin

Bear Necessity
Det rare er at Namco ikke har vist noe av gc og box-versjonene av spillet...
T5 blir PS2 eksklusivt. I følge kilder på tekkenzaibatsu er en feiloversettelse grunnen til denne "misforståelsen".

yay.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+22.11.2004, 23.33-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@18.11.2004, 16.02
137223​
Namco står for Tekken serien.
139507​
[/b]
SilentBob kom med et retorisk spørsmål, jeg tror han vet hvem som står bak en så profilert serie som Tekken.

Endelig, jeg tenkte på å kjøpe meg en ps2 på grunn av alle de brae spillene, men nå er det en mindre grunn :D.

Han mente sikkert at han slipper å kjøpe ps2 for å spille tekken 5, da han kan skaffe seg det spillet på en kosnoll han allerede har, altså èn mindre grunn for å kjøpe ps2

Men jeg anser nå dette som usanne rykter...

EagleJin

Bear Necessity
Status
Stengt for ytterligere svar.