Tekken 5 kommer også til Gamecube og Xbox

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av SilentBob@23.11.2004, 21.29
huh? en mindre grunn? vil det si at tekken 5 blir dårlig, i din øyne?
det heter forresten "bra" og ikke "brae"
139985​
En mindre grunn til å kjøpe ps2 fordi Tekken5 kommer til gamecube som jeg da har selv.
Beklager, trykkleif :p

Dette er jo egentlig ganske trist... :( Tekken er min favoritt slåsse-spill på playstation og nå skal den serien også komme på x-box og game cube... Ikke spør hvorfor, men jeg syntes det er trist...

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@24.11.2004, 12.51
Muahahahaha

... Nok sagt ;)
140249​
Jeg ser nå at den linken viser til feil side.. merkelig, men sant..
Her er hva dere skal gjøre:

- Klikk dere inn her
- Se på menyen til venstre, der det står en link til en artikkel som heter "News: Tekken 5 battering PS2 exclusively"
- Klikk på nevnt link
- Les og vær glade for at T5 blir ps2-eksklusivt!!

Hylogvini: Kan du forklare meg hva som er så bra med at tekken 5 er ps2 ekslusivt? Gammel trass og stolthet? Horene i Sony skal tjene enda mer penger? Eller noe helt annet?

Kan du forklare...

Det er bra at T5 er PS2 exclusive, fordi slåssespill fordelt på alle consoler er tragisk. Ta feks Soul Calibur 2, PS2 har Heihachi, X-Box har Spawn og GC har Link. Hvordan blir det i turneringer tror du?

- "Hvilke console vers. skal vi ha i tourney'n?"
- "PS2 vers.!"
- "Ja men, faen jeg kan bare Link... urettferdig!!!"

Dette er seff satt på spissen, men alikevel. Dere som er for multi console release sitter kanskje hjemme og spiller alene eller har ingen tanker om å kanskje delta i turneringer o.l.

PS2 er fighting console'en, uten tvil! Jeg har ikke/kommer aldri til å kjøpe noe slåssespill til GC eller X-Box. Rett og slett fordi pad'ene er så crap til slåssespill. Ja man KAN få kjøpt sånne pad adapters så jeg kan spille PS2 pad på GC (?).
Sånn ledninger fører også med seg forsinkelser når man spiller, lag om du vil.

Dette er vel mitt syn (og mange andres) på saken!

Opprinnelig skrevet av JINsama@30.11.2004, 15.26
Det er bra at T5 er PS2 exclusive, fordi slåssespill fordelt på alle consoler er tragisk. Ta feks Soul Calibur 2, PS2 har Heihachi, X-Box har Spawn og GC har Link. Hvordan blir det i turneringer tror du?

- "Hvilke console vers. skal vi ha i tourney'n?"
- "PS2 vers.!"
- "Ja men, faen jeg kan bare Link... urettferdig!!!"

Dette er seff satt på spissen, men alikevel. Dere som er for multi console release sitter kanskje hjemme og spiller alene eller har ingen tanker om å kanskje delta i turneringer o.l.

PS2 er fighting console'en, uten tvil! Jeg har ikke/kommer aldri til å kjøpe noe slåssespill til GC eller X-Box. Rett og slett fordi pad'ene er så crap til slåssespill. Ja man KAN få kjøpt sånne pad adapters så jeg kan spille PS2 pad på GC (?).
Sånn ledninger fører også med seg forsinkelser når man spiller, lag om du vil.

Dette er vel mitt syn (og mange andres) på saken!
143720​

Problemet er jo ikke multiformat greia her. Poenget er vel mer at folk er så utrolig firkantete. I sc 2 er de konsollspesifikke karakterene bannet uansett fra enhver turnering med tilnærmet seriøsitet. Og proffene spiller alltid med stikke.

Jegt har ikke noe erfaring meed pad-adaptere, men så vidt jeg kan forstå er lag-problemet ikke eksisterende på noen av converterne så det gjelder vel her som alle andre steder, tenk før du kjøper.

Jeg ser ikke helt hva poenget ditt er. Problemene du ramser opp har svært lite med gameplay, og mer med menneskelig stahet og dumhet å gjøre. Jeg gir mest faen i om det blir en multikonsoll release, men for meg skader det ingenting om spillet når ut til xbox og GC eiere.

Jeg forstår hva du sier, men poenget er ikke akkurat multikonsoll release. Heller at kidsa tenker med ræva og ikke med hodet.

Ehh, pad'ene til de forskjellige maskinene er jo "hoved" issue'en, hvem her inne som spiller SC2 på GC eller X-Box bruker stick'e? Og med PS2? Jeg tror antallet med stick'e finnes på PS2. Det er ikke alle som spiller stick'e, derfor blir det hor for de som er vant med feks GC pad å spille med PS2 pad i en evt turnering.

Om de extension ledningene, så er det litt lag på alle av de jeg har testa, og jeg har hørt om fler som sier det også.
Hva mener du med gameplay? Så hvis det kommer på alle consoles så blir det bedre gameplay? Skjønte ikke det der..

Men uansett, T5 kommer KUN til PS2.. så hvorfor fortsette på denne thread'en? :blunk:

Det jeg mente var at om Tekken blir utgitt som multiplatform spill så har det ingenting å si for gameplay.

Svar til spørsmålet: De som spille xbox og gc originalstikke hadde du nok knust uansett ;)

:p Har alle tre konsoller :tommelopp: så jeg er like glad

Faen at et spill ikke kan holde seg på en konsoll.. Slik som før.. Hadde faen meg ikke vært sjokk å finne "Super Smash Bros Combat" til PS2 slik som de holder på nå for tiden.. (Char. fra Mortal Combat altså..)

MØKKA PRODUSENTER\SELSKAP!!

edit: Hurra ! Jeg leste side 1 av emnet.. Tekken 5 ekslusivt til PS! *YATTA!!!* :trollmann:

tuller du elr
det er vanvittig kjipt for tekken spillere fra ps2
uansett, hva skjer med spillene til de andre maskinene?
det neste blir vel at Link sloss mot Heihachi?
merkelig
men om jeg ser stort på det, så er det vel en god utvikling

Hva er det med folk å live opp gamle døde emner...

Opprinnelig skrevet av Gud@12.08.2005, 11.06
tuller du elr
det er vanvittig kjipt for tekken spillere fra ps2
uansett, hva skjer med spillene til de andre maskinene?
det neste blir vel at Link sloss mot Heihachi?
merkelig
men om jeg ser stort på det, så er det vel en god utvikling
250465​
'

I går sendte jeg deg en advarsel angående nettopp dette med å gjennopplive emner. Nå får du snart ikke flere sjanser. Hvis du nekter å følge advarselen blir jeg nødt til å gi deg anmerkning.

At Tekken 5 skulle komme til Xbox og GC var bare et tomt rykte. Så vet du det, Gud.

Status
Stengt for ytterligere svar.