Tekken 5 NM - alt info

#1
Hei guttar :) skjeda meg litt og tenkte jeg kunne bare lage en topic som gir informasjon om T5 turneringer. Jeg vet at det fins en lignende topic men vil lage en ny og vil at folk skal bruke dette men mere detaljert, ønsker at alle skriver om turneringer,partyer med detaljert som feks om når det skal skje, hvor og når kl. Først og fremst er det noen som vet når denne NM kval skjer? hvis ja, hvor og når?
 
#3
En ting som kan være litt greit, siden i de andre emnene er det mer snakk, så kan det være slik at det kun postes om turneringsdato og slikt. Sånn at det blir litt orden i sakene uten å måtte lete seg fram gjennom mange sider.
 
#5
Opprinnelig skrevet av oma@25.07.2005, 12.17
i begynnelsen av neste måned så er det kvallik til nm i bergen på spiderman, jeg får forhåpentligvis vite hvilken dato senere i dag
245038​
Gidder du å gi meg beskjed om det blir etter den 5 ?
 
#7
Sushi: Du er ikke morsom. Poenget er å skrive fyldig relvant info. Noe du ikke klarte. Du skrev jo bare en dato og ingenting annet enn en morsomhet.


Den 10 september skal det være NM i Tekken 5 i Oslo.. Det er ikke nødvendig at man har kvalifisert seg gjennom turneringene med Spiderman, for man kan fortsatt delta ved å spille i gruppespillene. De som har vunnet kommer til sluttspillet, mens vi øvrige må begynne på bunnen som er gruppespillet.

:)

Edit: Enig med Eagle, lag et nytt emne og få en moderator til å stenge denne.
 
#8
Den 10 september skal det være NM i Tekken 5 i Oslo.. Det er ikke nødvendig at man har kvalifisert seg gjennom turneringene med Spiderman, for man kan fortsatt delta ved å spille i gruppespillene. De som har vunnet kommer nemlig direkte til semifinalene hvis jeg har forstått det riktig, mens vi øvrige må begynne på bunnen

så det er mye morsommere når du sier det? jeg sa jo at det var en turnering 10 september....

Det skulle vist også være en turnering på spaceworld, men de viste ikke datoen...
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Det var ikke poenget, Sushi. Ditt innlegg eier ikke informasjon. Til og med jeg fattet det.

Luthien: Vinnerne av kvalikene slipper gruppespillet, men må gjennom hele sluttspillet.

Phoenix: Du får lage et nytt emne.. :(
 
#10
Opprinnelig skrevet av EagleJin@27.07.2005, 15.51
Det var ikke poenget, Sushi. Ditt innlegg eier ikke informasjon. Til og med jeg fattet det.

Luthien: Vinnerne av kvalikene slipper gruppespillet, men må gjennom hele sluttspillet.

Phoenix: Du får lage et nytt emne.. :(
245716​
ja jeg tror jeg gjør det azz men husk at navnet er Jinov phoenix er char jg bruker bare sånn til info :kul: hehe
 
#11
jaja
det er en turnering på chatå nøff
men til hvilket klokkeslett
?
 
#12
Vi er endel gutter som skal Komme oss ned og game den 10...... Gleder oss. Men hvor stort blir det.. preimier og slikt.. :) Sikkert for tidelig til å si noe.. :( og hvem arrangerer.. er det Ntf??
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
Er Nordisk Film som arrangerer.
NTSF har vært nedlagt en god stund :(

Uansett.. Skal bli kult å se hvordan Bergen-folket spiller :D

Har ikke blitt lagt ut noe informasjon om NM enda.
 
#15
det er sånn at en kan melde seg på hos savegame.no
ikke sant
det står det i hvert fall hos spiderman
lurte på om noen her har gjort det
i så fall, skal man oppgi ekte navn osv der man skal melde seg på turneringen?
kjekt å vite
:)
 
#16
Gud: Du liker å være seint ute? Det der var for kvalik-tourneyn som var.
 
#17
Navn: Nick:

Adresse: Tlf/mobil: :

Postnr.: Epost:

Sted: Deltakelse: Ja jeg skal delta.




dette kommer opp når jeg registrrer navn og passord hos savegame
om d u går inn på spiderman, så ytekken 5 nm og linket til savegame så skjer dette
<_< >_<
er veldig usikker nå
har noen en link til tekken nm da?
påmelding
ps: ikke den i Bergen


dessuten: se bare her
"10. september vil du få muligheten til å bevise at dine tomler er de beste i norge. Da avholdes nemlig NM i Tekken 5 på Betong (Majorstua) i Oslo. I den sammenheng kan vi nevne at noen deltagere i vår Tekken 5 konkurranse førstkommende lørdag, vil automatisk være kvalifisert til NM. Les mer om konkurransen vår på www.savegame.no "
 

EagleJin

Bear Necessity
#18
De snakker om konkurransen som var der de 16 beste automatisk havner i sluttspillet.
 
#19
javel
men hvordan i all verden er det man melder seg på da
har sett overalt jo
når jeg var på spiderman var de mer eller mindre vriende og sa: "se på hjemmesiden"
der fant jeg jo ingenting
:( <_< >_<
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Ganske enkelt fordi muligheten forå melde seg på på internett ikke er tilgjengelig (enda?). Vet ikke hvor man skal melde set på i det hele tatt... Får bare følge med på siden (somjeg ikke har link til i farta..).