Tekken 5 NM - alt info

#22
ok
noe rart skjedde når jeg var i byen, så det er mulig a tdet er slik man melder seg på.
jeg gikk til en spidermanbutikk like ved majorstua, der spurte jeg om påmelding til tekken 5 nm
som svar ringte butikkeieren til en eller annen, som sa at han ordnet det .
deretter sa jeg navnet mitt og han sa at det var alt,
har ikke nevnt dette, fordi....det virket ikke helt som om det var den riktige måten å melde seg på
......l88ittt merkelig spør du meg
 
#24
Ok, i dag har det vært møte angående NM i Tekken 5

Alle som skal være med må registrere seg så fort som mulig på tekken5nm@spiderman.no

Når det gjelder regler:

60hz
Stikke
Pad (kan bruke R og L som knapper)
Kan ta med minnekort med navn og profil

Som sagt, meld dere på så fort som mulig!

Mer nøyaktig informasjon om tidspunkt på dagen blir opplyst på plakater som blir hengt opp i Spiderman-butikkene.
 

EagleJin

Bear Necessity
#25
Ahh! Endelig skikkelig info! Takker, Gutti!

Det har vært veldig dårlig med info frem til nå.. Skulle ikke www.tekken-5.com (eller noe slikt) holde info om NM? Samma kan det være nå ^^

Uansett.. Blir tøft med profiler.
* Få tak i T5-pal og spille opp stats* :p
 

MadCow

Lokal moderator
#26
Er det sikkert at det blir PAL versjon i NM?
 
#27
det var det i hvert fall på forrige turnering, så hvorfor skulle det ikke være det nå?
uansett er det noen forskjell
Tips: for de som iokke har internett, da kan dere bare dra til spiderman og melde dere på, dett gjorde jeg i dag
 
#30
Opprinnelig skrevet av oma@22.08.2005, 17.25
ok, enda litt mer bergen turnering info; det er kl 12:00 på lørdag den 27. denne måneden, håper de som kan stiller opp, er du fremdeles i bergen nukleuz? (fint vær sant? :tommelopp:)
254126​
Nei er ikke det :( Måtte dra hjem til skolen... Men det var faktisk fantastisk vær perioden jeg var der.. Litt synd at det små regnet i det jeg dro, men slikt må man jo regne med..
 
#31
Hehe!
Uansett får du ha lykke til!
Det var beinhardt her i Oslo iallefall.. Men du får jo vært med uansett i NM, bare du har tid :p
 
#32
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@23.08.2005, 23.53
Hehe!
Uansett får du ha lykke til!
Det var beinhardt her i Oslo iallefall.. Men du får jo vært med uansett i NM, bare du har tid :p
254705​
skal bare minne på at vi ikke skal fylle på unødig ting som :NukleuZ
 
#33
Hvis det er noen som ikke har fått med seg dette ennå, så kan jeg si at turneringen blir spilt med 100% livbar. Dvs, dere som øver med 120% livbar for tiden burde kanskje sette livremsa tilbake til 100% slik at dere blir mer vandt til hvor mye damage som blir nødvendig mens dere spiller i turneringen.
 
#34
For å oppsummere en gang til hvordan turneringen skal holdes, kan vi nevne følgende:

1. 100% Lifebar
2. Valgfri Pad eller Stikke (programmerbar kontroll er ikke tillatt)
3. Eget knappeoppsett
4. Ta med minnekort med egen Tekken 5 PAL versjon profil
5. 60 hz

Sluttspillet = 64-manns knock-out turnering

32 deltakere fra tidligere Spiderman turneringer er direkte kvalifiserte til sluttspillet. De siste 32 plassene er ledig til de som kommer seg igjennom kvaliseringensrunden, som avholdes tidligere på turneringsdagen (10. september).

Tidspunkt for oppmøteregistrering er foreløpig ikke annonsert.
 

MadCow

Lokal moderator
#35
Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@26.08.2005, 13.04
For å oppsummere en gang til hvordan turneringen skal holdes, kan vi nevne følgende:

1. 100% Lifebar
2. Valgfri Pad eller Stikke (programmerbar kontroll er ikke tillatt)
3. Eget knappeoppsett
4. Ta med minnekort med egen Tekken 5 PAL versjon profil
5. 60 hz

Sluttspillet = 64-manns knock-out turnering

32 deltakere fra tidligere Spiderman turneringer er direkte kvalifiserte til sluttspillet. De siste 32 plassene er ledig til de som kommer seg igjennom kvaliseringensrunden, som avholdes tidligere på turneringsdagen (10. september).

Tidspunkt for oppmøteregistrering er foreløpig ikke annonsert.
255372​
Bare litt nysgjerrig på hvordan første runde av 64-manns knock-outen settes opp. Blir det slik at de som kvalifiserer seg på NM møter de som har kvalifisert seg på forhånd, eller er det helt tilfeldig?
Blir det én match først man til 3 runder i sluttspillet?
 
#36
lurte på det samme, forresten til den som lurte på om en skulle gi tlf nr osv, så nei. Alt du trenger er å si det ekte navnet ditt, det gjorde i hvert fall jeg. Og hvem var det som bestemte at det skulle være 100% damage, det er jo kjip. Da er man død etter en super, i hvert fall om det er Law som gir slaget hehe
 
#37
Her er lista over vinnerne av Spiderman-turneringene. Utenom Oslo-butikken, går kun 1. og 2. plassen videre til sluttspillet. Fra Stavanger er også 3. plassen kvalifisert.

Har ikke liste over alle som kom til finaledagen på konkurransen i Oslo-butikken, men skriver dette opp senere.

Ps., det kan hende det er noen feilstavete navn her. Beklager dette, w.


OSLO:

1. Wallace Skevik
2. Thomas Eriksen


DRAMMEN:

1. Hamdi Daedih
2. Mohammad Kha


BUSKERUD:

1. Eivind Øen
2. Daniel Løbakk


FREDRIKSTAD:

1. John Oddmundsen
2. Rainer Østenrud


TRONDHEIM:

1. Sondre W. Bjørken
2. Alexander Arntsen


STAVANGER:

1. Roy Holf
2. Sigvald Bergesen
3. Sergei Fjodorov


BERGEN:

1. Jone Oma
2. Ivan Juliussen (kjent Mishima-spiller fra Tekken 3-tidene)


TROMSØ:

Cancelled




Utenom de 15 andre som kvalifiserte seg til finalerunden på turneringen i Oslo-butikken, må få sin hevn oppfylt ved å registrere seg på tekken5NM@spiderman.no og komme seg videre til sluttspillet. Det er ihvertfall det jeg har tenkt til, w.
 
#38
du gutti kan du gi oss mere info etterhvert om hvem som skal delta i NM og hvem som hvner i hvilken gruppe de som ikke har kvalifisert seg og har klart det? er det mulig eller det hadde hvert kjempe bra :) du er den eneste som kan få til dette :tommelopp:
 
#39
Opprinnelig skrevet av Gud@27.08.2005, 19.03
lurte på det samme, forresten til den som lurte på om en skulle gi tlf nr osv, så nei. Alt du trenger er å si det ekte navnet ditt, det gjorde i hvert fall jeg. Og hvem var det som bestemte at det skulle være 100% damage, det er jo kjip. Da er man død etter en super, i hvert fall om det er Law som gir slaget hehe
255708​
Gud tro meg Paul kommer til å ta livet av alle sammen og det veldig fort selv om han ikke har bra e juggles i lufta!! og wall comboen hans oh vent til nm :kul: