Tekken 5 NM - alt info

#41
Alt fungerer slik som det gjorde under NM i Tekken 4. Eneste forskjellen er at det ikke er noen gruppetrekning på forhånd. Det er fortsatt ikke opplyst om hvilken tid om morningen registreringen skjer (10. september), men det kommer sikkert til å være 10 eller 11 ville jeg tro. Etter at alle som kan møte opp har registrert seg, settes gruppene opp på random-vis. Dvs, det er ikke før registreringen er gjort den 10. september at vi vet hvem som skal spille mot hvem.

Character-choice må man opplyse i det øyeblikket man registrerer seg. Slik var det også i EM i Tekken 4. Ingen vet før turneringen starter om hvem som kommer i gruppe med hvem. Det lønner seg derfor å øve mot alle spillfigurer slik at man får nok erfaring til turneringen.
 
#42
Hmm chief Gutti :)
Jeg er vel ikke akkurat kjent men Mishima spiller er jeg vettu... Oma GRUSTE meg i turneringen da... gikk jo bank :p Litt synd at Remi (min duo i tag) ikke skulle komme pga jobb... er jo bra som faen han og

Gleder meg stort til dette her... og håper alle Bergensere som skal være med husker og registrere seg altså... jeg kommer til å minne dem på det ett par ganger hvertfall :)

Jeg kjører til Oslo med full bil. 5 gode spillere.. mere en Bergen har stillt med på noen andre offisielle Oslo turneringer. Og etter denne turneringen som ble holdt i Bergen av spider man så virker det som om jeg faktisk kan se en tekken krets komme fra... noe som vil gjøre at Bergen vil bli bedre og bedre :) dette er noe jeg har savnet.

Utrolig trist at NtSf er lagt ned, men håper noen av dem er på å arrangere denne turneringen.. har bare gode minner fra de andre og dette gjør at det er verd å reise til Oslo for å game :) Takker jeg for.

Ser fram til å spille gutter... høyt nivå.. god tekken stemmning og den gode vervøse følelsen
 
#43
Her er lista over de allerede-kvalifiserte. Dette er som sagt de 16 som kom til finaledagen på Spiderman-turneringen.

Vi trenger fullt navn på alle deltakerne. Denne lista nevner kun "ring name", og hvis noen av de på lista leser dette innlegget, så send en email til tekken5nm@spiderman.no med ring name OG fullt navn slik at vi kan viderfortelle dette til arrangørene.

Supo - Ømer Dulger
Wallace - David Wallace Skevik
Sniken - Daniel ?
Dead Alchemist - Komal Singh
JINsama - Espen Philip Skau
Agh - Arne Gunnar Hoseth
Bagh - Bagh Samir
Rising Uppercut - Thomas Eriksen
Ox - André Årrestad
Madcow - Philip Bruvoll
Ash - ?
Wulfen - ?
Weltall2 - Kim Torbergsen
Killer - Aksel Lian
Jonas - ?
Raskwondo - Angel Fidel

Hvis alle med spørsmålstegn ved siden av ring name kan sende oss en email, så hadde det vært kjempe fint.
 

MadCow

Lokal moderator
#44
Opprinnelig skrevet av oma@31.08.2005, 14.16
trodde jeg var direkte påmeldt da jeg vant i bergen jeg... :huffsmily:

sendte mail til tekken5nm@spiderman.no der jeg sa navn, adresse, postnr, telefonnr... er det alt? trenger jeg mer? er jeg påmeldt nå?
256921​
Hvis du ser noe poster litt tidligere opp, så står det jo at du er kvalifisert igjennom turneringen i Bergen.
 
#45
Gud = Jørgen Øverås = min venn som jeg trener opp for at han skal vinne alt siden jeg ikke kan komme å knuse dere.

:confused: kanskje da......håper jeg

Men han skal spille ihvertfall. Han er jævlig god :tommelopp:
 
#46
kan dere som meldte seg på liste opp den Character som dere skal bruke under T5 NM??

vil bare se om noen her bruke kuma eller roger jr. :p
 

MadCow

Lokal moderator
#47
Opprinnelig skrevet av Cinos@01.09.2005, 14.56
kan dere som meldte seg på liste opp den Character som dere skal bruke under T5 NM??

vil bare se om noen her bruke kuma eller roger jr. :p
257269​
EagleJin stiller med Kuma, eller så skal han få høre det i lang tid fremover ;)
Blir ikke roger Jr på meg i NM, men jeg tar gjerne noen oppvarmingsrunder med han mens de somler med registreringen og slikt.

Er vel ikke noen hemmlighet hvem jeg stiller med, Nina har 6 "oppdrag" under NM.
 
#48
vi er fire i hvertfall Meg/Jinov. supo. killer. og agimon :D jeg skal bruke Paul. supo Feng.agimon paul. killer garantert Asuka :tommelopp:

forresten gutti hva skjer med winning eleven turneringen??sa at det skulle bli noe! :rulleøyne:
 

MadCow

Lokal moderator
#49
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@01.09.2005, 15.18
vi er fire i hvertfall Meg/Jinov. supo. killer. og agimon :D  jeg skal bruke Paul. supo Feng.agimon paul. killer garantert Asuka :tommelopp:

forresten gutti hva skjer med winning eleven turneringen??sa at det skulle bli noe! :rulleøyne:
257280​
Kult å høre Killer skal bruke Asuka. Var redd han skulle bytte til Bryan. Men når jeg tenker meg om er den vel en grunn til at han velger å spille med Asuka... Vel, blir spennende å se alle dere i aksjon.
Er ikke så happy for 2 ganger Paul ... Hater Paul (takk til Wallace og Ox for det ..) Må trene mot han fram mot NM.
 
#50
Opprinnelig skrevet av MadCow+01.09.2005, 15.22-->
<!--QuoteBegin-(Jinov)Phoenix
@01.09.2005, 15.18
vi er fire i hvertfall Meg/Jinov. supo. killer. og agimon :D  jeg skal bruke Paul. supo Feng.agimon paul. killer garantert Asuka :tommelopp:

forresten gutti hva skjer med winning eleven turneringen??sa at det skulle bli noe! :rulleøyne:
257280​
Kult å høre Killer skal bruke Asuka. Var redd han skulle bytte til Bryan. Men når jeg tenker meg om er den vel en grunn til at han velger å spille med Asuka... Vel, blir spennende å se alle dere i aksjon.
Er ikke så happy for 2 ganger Paul ... Hater Paul (takk til Wallace og Ox for det ..) Må trene mot han fram mot NM.
257284​
[/b]
Å fy.. Spilte mot oX idag... Eller spilt ganske mye idag.. stolt nå Mad? hehe.. Lot han prøve den nye sticka mi og greier... Jeg så faen ikke forskjell på Phoenix Smasher og ett vanlig slag.. Kom så fort at jeg nesten bare kunne legge meg

Edit: Jeg regner med å bruke Kazuya... Wang er på hylla... så fort jeg orker å melde meg på.. Som begynner å haste litt..

Hvis ikke oX blir for lat også så heter han André Årrestad forresten Gutti..
 

MadCow

Lokal moderator
#51
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@01.09.2005, 19.34
Å fy.. Spilte mot oX idag... Eller spilt ganske mye idag.. stolt nå Mad? hehe.. Lot han prøve den nye sticka mi og greier... Jeg så faen ikke forskjell på Phoenix Smasher og ett vanlig slag.. Kom så fort at jeg nesten bare kunne legge meg

Edit: Jeg regner med å bruke Kazuya... Wang er på hylla... så fort jeg orker å melde meg på.. Som begynner å haste litt..

Hvis ikke oX blir for lat også så heter han André Årrestad forresten Gutti..
257371​
Bra å høre du spiller igjen :)
 
#52
blir nok Nina på meg. har aldrig brukt henne på noe av Turneringen, kanskje det var grunnet at jeg tapte heletiden. hehe... men det skal bli andre boller.
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
Opprinnelig skrevet av MadCow+01.09.2005, 16.00-->
<!--QuoteBegin-Cinos
@01.09.2005, 14.56
kan dere som meldte seg på liste opp den Character som dere skal bruke under T5 NM??

vil bare se om noen her bruke kuma eller roger jr. :p
257269​
EagleJin stiller med Kuma, eller så skal han få høre det i lang tid fremover ;)
257271​
[/b]
:D
Nok sagt ^^
 
#54
EagleJin.. skal du faktisk spille Kuma i Turneringen.... :) Imponerende.. vet han er skummel, men trodde ikke noen var seriøse med ham :)
 
#55
257280​
[/quote]

Kult å høre Killer skal bruke Asuka. Var redd han skulle bytte til Bryan. Men når jeg tenker meg om er den vel en grunn til at han velger å spille med Asuka... Vel, blir spennende å se alle dere i aksjon.
Er ikke så happy for 2 ganger Paul ... Hater Paul (takk til Wallace og Ox for det ..) Må trene mot han fram mot NM.
257284​
[/quote]

killer har faktisk imponert meg med asuka og tror han kommer veldig langt så trenger ikke å bekymre deg om det :) men ja 2 paul er litt for mye men tror min er litt dominerende det kan hende at agimon kommer med Bryan da :D
 

Dukie

nice girl
#56
EagleJin.. skal du faktisk spille Kuma i Turneringen....  Imponerende.. vet han er skummel, men trodde ikke noen var seriøse med ham 

Det er nok min feil tror jeg. :)) Det ene Tekken Tag gameparty 02/03 så banka jeg de fleste med jackene og kuma, så neste gameparty var det plutselig 20 nye kumaer og jacker. xD
 

EagleJin

Bear Necessity
#57
Jaja, tro hva du vil :p
Jeg begynte med Kuma i T3, lenge før jeg visste om GP ^^. Siden ble du utpekt som "bjørnerival", hehe.
Men Jackene er din feil ;)

Hmm... Hva med å gjøre om emnet til "NM-emnet"? Det er jo det hele emnet har handlet om så langt..
 

Dukie

nice girl
#58
Fiksa emnet nå Øglejon. pff ... det var jo kun wallace som spilte med bjørnen på gp før jeg og kuma kom. :D

For øvrig, neste uke blir 100% fra fra wow. Skal spile versus med JinPsycho og Violet, slik at jeg kan få litt VS training.
 

oma

Village Drunk
#59
leste i plan b (gratisblad fra gaten) at nm kanskje skulle bli holdt årlig, samt kanskje andre spill skulle få oppmerksomhet :D høres gøy ut
 
#60
Opprinnelig skrevet av oma@03.09.2005, 21.11
leste i plan b (gratisblad fra gaten) at nm kanskje skulle bli holdt årlig, samt kanskje andre spill skulle få oppmerksomhet :D høres gøy ut
258070​
jaja det er jo helt sikkert at det blir turne årlig men det blir Tekken i hvertfall det er ikke så mange andre spill som er så spennende som Tekken syns jeg :) Virtua??? nei det er noe helt annet fire i tekken :D jeg håper det blir masse hvis av Party etter NM også :D