Tekken 5 NM - alt info

#61
Det er nok min feil tror jeg. Det ene Tekken Tag gameparty 02/03 så banka jeg de fleste med jackene og kuma, så neste gameparty var det plutselig 20 nye kumaer og jacker. xD

Det er meget kult da... at noen tørr.. de store Char er riski å spille mener jeg. Jack og kuma ser jeg har potensiale.. spesielt kuma med f+1-1-1 er jo utrolige hurtige slag. og med counter er de unblockable... og får folk mid air.
Oma spillte mot meg med Jack og må innrømme at jeg slet der..
 

oma

Village Drunk
#62
slet og slet... du vant da alle matchene, jeg tok en eller to KOs på deg, det var vel det, men skal nok ta deg med ham *kommer med tåpelig unnskyldning*
 
#63
BergenIvan: Kuma har så heftig mye mer nå enn f+1,1,1 som er mer enn brukbart. Jeg kan desverre ikke si hva siden jeg ikke helt vet, og fordi det kan ta vekk noe av surprise-events i NM muligens, men han har en del nesten skada set-ups.

Jack er mye mer "brukervennlig" nå enn han var i TTT, noe som nesten er litt kjipt synes jeg. Jeg spiller han ikke selv noe særlig, men kan få til saker lettere, og gjøre mer skade lettere. Jack burde fremdeles ha vært en "hard to play, rich pay"-karakter.
 

MadCow

Lokal moderator
#64
Er det noen her som kommer til å filme noen av kampene i NM?
Har planer om å ta med kamera, men det er jo ikke mulig å få filmet alle kampene med et kamera. Så det hadde vært kult hvis noen andre fikk tatt opp noen kamper også.
Hvis vi klarer å samkjøre det litt, hadde det vært fint.
På spiderman sto vi 3 stk og filma de første kampene, når de siste kampene kom var alle tomme for batteri eller tape.

Regner med å få tatt opp alle kampene til MadSkills (gruppespill + evt sluttspill) og mine kamper (sluttspill).

Btw: Vi kommer ikke til å kalle oss Mad som clan-navn.
 
#65
Red Hawk: Jack er mye mer "brukervennlig" nå enn han var i TTT, noe som nesten er litt kjipt synes jeg. Jeg spiller han ikke selv noe særlig, men kan få til saker lettere, og gjøre mer skade lettere. Jack burde fremdeles ha vært en "hard to play, rich pay"-karakter

Neldig enig med deg der... han skulle vært en Char som man fikk utrolig bra uttelling etterhvert som skillsene utviklet seg. Men igjen :( så har han ikke det... han er mer brukervenlig , men har få Hurtige attacks.. noe som vil sette ham i en svak posisjon mot folk som vet dette og som da kommer til å pøse på med hurtige "short" combos

I dag skal det spiller kamp i Bergen igjen... morro, Angry Bryan har altså utfordret OMA til spider man kamp klokken 4-5 i dag.. blir morro

Vi hadde en utrolig bra trening i går.. meg OMA, en venn av Oma (som skal være med og er utrolig god) 2 andre som trenger litt trening men ganske god dem og. Håper på å stille 6 stk i Oslo og på ett nivå som er Jevngod med Oslo
 
#66
jeg tro vi mangler litt info om T5 NM. Når starter NM?? og please somebody gi meg addressen?? kan ikke da vite hvor Betong ligger...

takk :)
 
#67
Hei

Fikk nettopp email fra Nordisk Film. Informasjon nedenuder er limt inn fra emailen.






Har du satt av tid til årets tekken NM nå føstkommende lørdag på Betong??

har du ikke forhådskvalifisert deg på diverse Spidermann butikker kan du også møte opp kl.1100 nå på
lørdag 10 september på Betong i Oslo for registerering og direkte kvalifisering.

De 32 beste fra denne kvalifiseringen vil møte de 32 beste fra Spiderman sin egen kvalifisering.

Kjempe premier og et topp arrangement det er verdt turen for.


Vi sees.
 
#68
Betong, Chateau Neuf, Majorstuen

Fremkomst: T-bane med stopp Majorstuen, gå ca. 5 min. Trikk 11/12/19 med stopp Majorstuen, gå ca. 5 min. Buss 20/22/25/28/45/46 med stopp Majorstua, gå ca. 5 min.

Fra egen erfaring finner man Betong på høyre side av Majrostua-stasjon.
 

MadCow

Lokal moderator
#70
Opprinnelig skrevet av Cinos@05.09.2005, 20.15
jeg tro vi mangler litt info om T5 NM. Når starter NM?? og please somebody gi meg addressen?? kan ikke da vite hvor Betong ligger...

takk :)
258558​
Correct me if I'm wrong...

 

oma

Village Drunk
#72
tror du ser betong på det kartet der, tror ikke du trenger å gå videre oppover...
 

MadCow

Lokal moderator
#73
Da er Tekken-team <Divine> klar for NM:

- MadSkills (Baek Doo San)
- SuperRap (Ganryu)
- ImmortalG (Christie Monteiro)
- Lille My (Ling Xiaoyu)
- MadCow (Nina Williams)
 

Dukie

nice girl
#74
Faen a! klokka 11! Vet ikke om det tidligste toget fra Skien rekker det engang. HELVETE! Hele togstasjonen legges jo ned her i Skien for tiden.

Gutti eller noen andre : Har dere mulighet for å møte meg på toget om jeg i det hele tatt rekker det? Og jeg er i det hele tatt meldt på ? Vet ikke om JINsama gjorde det og Gutti *lol* nekta å melde meg på. :p
 
#75
Duke: Jeg tror du skal være meldt på.. du er ihvertfall på Team Spiderman.

Team Spiderman:
Chief Gutti
Wallace
JINsama
Duke
The Big Cheese
Lord of the Strings
Robbie3s
 
#76
Da får vel jeg si:
***********
Team "Bergen"

1: OMA (Law)
2: Killermashing (Paul)
3:BergenIvan (Kaz)
***********
1: Thomas "trønder"(christi)
2: Beta "Haugesunder" (Hun kineser jenten med det navnet jeg ikke klarer å skrive... Ling osv)
***********
 
#77
Ny oppdatering

Ut i fra en ny email fra Nordisk Film (Arrangørene) er det ønsket at folk møter opp for registrering en halv time tidligere enn opplyst tidligere. Dvs., den nye tiden er

10:30

Er dette FOR tidlig for noen, så vær ihvertfall sikker på at man dukker opp før 11:00.


Nå er det som sagt kun en dag igjen til det braker løs. Påmeldingslisten er oppe i 140 deltakere. Det blir underholdende hvis alle har muligheten til å møte opp.

Lykke til på turneringen!
 
#78
Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@09.09.2005, 12.43
Ny oppdatering

Ut i fra en ny email fra Nordisk Film (Arrangørene) er det ønsket at folk møter opp for registrering en halv time tidligere enn opplyst tidligere. Dvs., den nye tiden er

10:30

Er dette FOR tidlig for noen, så vær ihvertfall sikker på at man dukker opp før 11:00.


Nå er det som sagt kun en dag igjen til det braker løs. Påmeldingslisten er oppe i 140 deltakere. Det blir underholdende hvis alle har muligheten til å møte opp.

Lykke til på turneringen!
259751​
nice info chef :D men nesten gang gi info litt før til oss her hehe det blir kult i morra nm!vi gutta spillte bitte litt nå i sta men det ser ut som vi er så si ikke helt klare men men kommer....... :) :tommelopp: vet du ikke har fått tid til å spille men lykke-til!
 
#79
Å fy faen, jeg er hos Nilo nå. Gamer Tekken5 og blir så evig eid av både han og JinPsycho, jeg tror min tekken tid er over, det sier seg selv - jeg har ikke gått inn for tekken siden jeg ble avhengig av TTT i 2000. Er grenser på hvor lenge jeg kan surfe på den bølgen. Jaja. jeg vet jeg blir eid imorgen og ønsker den nye generasjonen tekken spillere lykke til. Allerede på gp så så jeg poteniale hos folka.
 
#80
Duke du fikk iallefall ha en bølge da... Jeg fikk ett helt smil.. Haha.. Jaja vi får ta en tur der borte å finne noe å spise? Med på den? Jeg og skoa mine møter opp iaffal... Sticka mi forsåvidt.. oX hvis jeg klarer å vekke han også... Faen jeg våkna nå da.. Lol kanskje like så greit når jeg sovna før 11.00 igår tidlig:p