Tekken 5 - NM - Nordisk Mesterskap

EagleJin

Bear Necessity
#1

MadCow

Lokal moderator
#2
Dette er vel i praksiss SM og DM, siden det er en finale i Danmark og en Finale i Sverige.
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
I følge medlemmer av forumet på bitter harmony (svensk side) skal danskene og svenskene brake sammen i et NM... Det er bare vi som holdes utenfor.
 

oma

Village Drunk
#4
er det ingen mulighet for å melde seg på utenom? kanskje vi kunne ha dannet ett "norsk" lag? det hadde jo vært drit fett... nå når det er nm så kan jo vi og se hvem som er gode og kunne jo ha avtalt noe greier...
 
#5
Dette er vel straffen for Norge, i å med at svenskene og danskene ikke møtte opp på forrige nordisk (TTT) ?
Dette burde nesten ha vært for Norge også. Men vet noen om svenskene og danskene har hatt SM og DM (kort sagt, NC=national championship) ? Hvis ikke er vel dette en form for erstatning for dem..
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
De skal ha SM og DM snart. Omtrent på samme tid som vårt NM.

Deres NM er historie allerede. Snakket nettop med noen av de svenske spillerne, som fortalte litt om NM. De er visst godt i gang med kvalifiseringsrunder til SM også.
 

MadCow

Lokal moderator
#7
Det står at Nordisk mesterskap er 24. september, så vi kan jo håpe de setter av noen plasser til de beste fra Norges mesterskapet.
 

Dukie

nice girl
#8
Snarere en liten hevn tror jeg, under Nordic TTT 01 så ble det holdt avstemning om 50hz eller 60 hz. Alle nordmennene stemte 60hz, mens Sverige, Danmark og de to finnene tok 50hz. Det resulterte med at resten av skandinavia fikk bank og dro hjem, men før dem ro så rakk dem å whine grundig over 60hz og at det var grunnen til dem tapte.
 
#9
Da er det klart. Den 13. oktober stikker jeg sammen med JINsama til Stockholm for å delta i det nordiske mesterskapet i Tekken 5. Eller rettere sagt, JINsama stikker ned for å representere Norge, men med meg på slepen.

Vi får alle ønske JINsama lykke til igjen.
 
#11
fett.. men ble jinsama invitert?? eller meldte han seg på??

synes de 4 beste fra NM skulle blitt invitert jeg :p :rulleøyne:
 
#12
Slik som jeg forstår, er det kun den norske og danske vinneren som er invitert. Chief Gutti blir tilskuer som følger JINsama med videokamera.
 

oma

Village Drunk
#13
ja, litt off topic men kunne ikke chief gutti ha lansert noen av de kampene han tok opp med kameraet sitt under nm?
 
#14
Opprinnelig skrevet av DateRape@05.10.2005, 11.32
Slik som jeg forstår, er det kun den norske og danske vinneren som er invitert. Chief Gutti blir tilskuer som følger JINsama med videokamera.
266231​

kun den norske og danske vinneren?.. og hvem er resten av deltagerene da? bare svensker, hørtes ikke bra ut :tommelned:
Nordiskmesterskap liksom my æss!
 
#15
Sånn jeg har forstått det, så er det ikke kåret en Svensk Mester ennå. Det er mange som har kvalifisert seg i de forskjellige byene i Sverige, så skal de ha en tourney med de før selve Nordisk starter på samme dag. Så er det 1 Danske, vinneren av SM, 1 Nordmann og muligens 1 Finne. Men det er visst noe kluss med Finnen, siden han ikke blir sponsa eller noe sånn.. som vi andre blir.

Det vil si at det er 4 stykker, noe som høres veldig rart ut.. men vi får se hva de får til ut av det. Jeg drar ihvertfall bort dit den 13.Oktober sammen med Chief Gutti.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Utrolig sweet!

Du har oss alle i ryggen JINsama, regner med at du whopper litt nordisk ass i Stockholm!

Hehe, og chief, vi regner med gode og ofte oppdateringer...? ;)
 
#17
Høres rart ut med det der ja..så skal det være "nordisk mesterskap". Uansett bra at det begynner slik, så får vi håpe det blir større til neste lignende tourney, med 8 beste eller noe..

Anyways, lykke til JINsama! Hvis hva odden er god for! ;)
 
#18
lykke til Sama, kick Boooteyyy
gosh, I sure hope u win :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@05.10.2005, 18.27
Hvis hva odden er god for! ;)
266340​
Let's hope something odd will happen :D

Slapp av folkens. Det er jo lenge til! Hele 8 dager :p