TEKKEN 5 Party,turnering div

Lager en emne om Partyer/turneringer eventuelt en Tekken kveld hjemme hos noen eller lokal , si ifra de som vil fikse noe,Jeg er også med på å leie et lokal osv.Ellers skjer det noe og vil ha noen å spille mot si ifra her kanskje du kan få med en eller flere du vil spille mot:) vedder bort min PSP mot 1000kr forresten:)

Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@20.09.2005, 05.27
Lager en emne om Partyer/turneringer eventuelt en Tekken kveld hjemme hos noen eller lokal , si ifra de som vil fikse noe,Jeg er også med på å leie et lokal osv.Ellers skjer det noe og vil ha noen å spille mot si ifra her kanskje du kan få med en eller flere du vil spille mot:) vedder bort min PSP mot 1000kr forresten:)
262732​
I will Be backk! du tok meg i nm som fan lixom bra spilt men er hypp på en spille treff skal gi deg juling dA :tommelopp: om jeg klarer hahahaha!kanje vi kan mekke noe uofsielt eller no

will Be backk! du tok meg i nm som fan lixom bra spilt men er hypp på en spille treff skal gi deg juling dA :tommelopp: om jeg klarer hahahaha!kanje vi kan mekke noe uofsielt eller no
263820​
ja hvorfor ikke bare si ifra så skal jeg nok denge deg :D vil du vinne en psp forresten nesten ubrukt? men taper du mot meg tar jeg dine 1000kr, bortsett fra det så kan jeg spille mot deg selv om du ikke tørr å spille for psp en da :kul: dette gjelder alle sammen! JINSAMA hørte du ikke hadde psp, så COME AND GET IT!

Redigert av Duke (Fikset quotes etc)

Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@26.09.2005, 04.54
will Be backk! du tok meg i nm som fan lixom bra spilt men er hypp på en spille treff skal gi deg juling dA :tommelopp: om jeg klarer hahahaha!kanje vi kan mekke noe uofsielt eller no
263820​
ja hvorfor ikke bare si ifra så skal jeg nok denge deg :D vil du vinne en psp forresten nesten ubrukt? men taper du mot meg tar jeg dine 1000kr, bortsett fra det så kan jeg spille mot deg selv om du ikke tørr å spille for psp en da :kul: dette gjelder alle sammen! JINSAMA hørte du ikke hadde psp, så COME AND GET IT!

Redigert av Duke (Fikset quotes etc)
263930​
greit det drit lege siden har spilt, har ikke spilt siden NM!hei hva fan skal jeg med psp jeg har ikke 1000 engang går på skole...bare behold psp er ikke interisert men skal du spille for morro er jeg med

Vi har et emnet som dekker dette her fra før av. Vi trenger ikke flere lag på lag. Dersom det blir noe om turneringer blir det postet i et annet emnet. Hvis det er noe stort noe, stor turnering eller gathering eller den slags blir det laget nytt emnet.
La oss holde oss til de emnene som er, så vi ikke skaper mer kaos enn det allerede er.

(Mods! Steng/Slett dette emnet?)