Tekken 5 Tournament II

#1
Hei, Folkens!!

Da braker det løs igjen med nok en Tekken 5 Team Tournament. Som forrige gang, gjelder akkurat de samme reglene, men istedenfor en 2 on 2 turnering, blir det denne gangen 3 on 3!!
Målet blir derfor akkurat som tidligere; skaff en ekstra partner til laget deres!

Kampoppsett:

Tekken 5 PS2 PAL versjon

Kampdag: 25. mars 2006

Double Elimination Tournament
Kun plass til 16 lag

100% Livremse


- En kamp består av første mann til å vinne 3 runder.
- Målet er å slå ut alle spillerne fra det motstående laget.
- Man kan ikke bytte spillkarakter under turneringen.
- Alle spillkarakterer er tillatt.
- Trykker man på pauseknappen under en runde, taper man den runden automatisk.
- Før hver lagkamp, kastes en mynt i været. Vinneren av myntkastet velger enten side, eller hvilken person fra den motstående laget han vil spille mot i første kamp.

Deltakerne kan benytte seg av egen kontroll eller stikke. Skulderknapper på en joypad er også tillatt.

Oppmøte for turneringen er senest 11:00. Antall deltakere blir notert, og liste over hvem som skal møte hvem blir deretter satt opp. Turneringen starter fra 11:30 og vil vare helt til turneringen er ferdig.
For at alt skal fungere som best mulig, er det veldig fint om man har muligheten til å si ifra på forhånd om man må trekke seg fra turneringen i siste liten.

De som har lyst å melde seg på kan sende oss en email på spiderman_turnering@hotmail.com

Adresse:
Spiderman
Kirkegata 32
0153 Oslo

Ps. Det er som sagt KUN plass til 16 lag. Det lønner seg derfor å melde seg på raskt, eller så kan det hende at man blir for sent ute. Det vil også denne gangen bli små premier til vinnerne.

Sjekk bloggen min på http://chiefgutti.blogspot.com for referat fra forrige Tekken turnering.



Lag som er foreløpig påmeldt:

Single:

01. Yashar Salemi

Teams:

01. MAD K.O A - Dead Alchemist/Rising Uppercut/Devil Gene
02. REFUE-GENE - Nilo/HandyMan/Infamous
03. YAZZY BROTHERS - Dinoyzzy/Desiyazzy/Anonymezzy
04. GOU - Kaptain Oldschool K.Rool -Hellish lord of the underdogs/Mr. Random/Reservert Plass
05. TEKKEN TERRORISTS - Aqil/Bagh/Danial
06. UTH - JINsama/Wallace/NukleuZ
07. MAD K.O B - Wora/Chief Gutti/Iron Fist
08. NIGHTMARE - Jinov/Supo/Killer
09. DIVINE - MadSkills/ImmortalG/Darth Progeius
10. TORIGUMI A.K.A KOLBOTN - EagleJin/RedHawk/Sniken
11. F.E.A.R - Fusken/Dark Angel/O.J
12. JAM - Jin Ha/Magnus Groseth/Andre Groseth
13. FUSION 3K - Kranimal/I3eKri/Hugs
14. AZNPRIDE - Leejin/Kien/Reservert Plass
15. BELOVED BRAZIL - Recoba/Ronaldinho/Ledig Plass

Denne listen oppdateres hver gang nye folk melder seg på. Sjekk denne regelmessig hvis du vil beregne sånn ca. hvor mye tid du har igjen på å registrere deg. Står det Ledig plass blant et av lagene, så mangler det laget en spiller. Laget søker derfor en person som kan stille alene.
 

MadCow

Lokal moderator
#2
Det kan se ut til at jeg må melde avbud denne gangen :(
Er nok ikke på spiderman før kl 14.30, men håper å få sett de siste kampene.
Men vi skal nok få stilt et lag på beina allikevel :kul:
 
#3
Det kan se ut til at jeg må melde avbud denne gangen :(
Er nok ikke på spiderman før kl 14.30, men håper å få sett de siste kampene.
Men vi skal nok få stilt et lag på beina allikevel :kul:
[/b]
Jepp, ingen grunn til bekymering MadCow. I ditt fravær stiller jeg opp som lagleder for Team Divine. :)

Da melder jeg herved på følgende (uslålige? :p ) lag:

Team Divine:
MadSkills
ImmortalG
Darth Progeius
 
#4
Ny tourney. Ny glede. :D

Torigumi will be there!
 
#5
jeg skal som alltid prøve å piffe opp stemmningen her siden vi holder på å dø! Så..

Gud, hva skjer? hakke sett deg på lenge nå..du bor jo i oslo gjør du ikke? hvorfor kommer du aldri på turneringene? Redd for å bli eid?

Agimon! jeg savner deg..kom deg på denne turneringen!

Samme med alle de andre som var på Nm...hørte at mange skulle begynne å ta Tekken 5 seriøst etter nm..men jeg har ikke sett noen! Kom igjen få se hva dere kan! jeg utfordrer alle!! Anyone!!

Asuka, Mangnus som jeg ble knust av i nm! Kom deg hit du også!!
 
#6
gud?.. han som var "the shit" med Law.. lol ja hvor er han ja. mulig alle holder seg underground fram til neste NM :p
 

oma

Village Drunk
#7
jeg skulle gjerne komt, og hadde det vært i påsken så tror jeg faktisk jeg hadde gjort det også.. i slutten av sommerferien er det og stor sjangs for at noen bergensere faktisk kommer hvis det er noe som skjer, og til høsten igjen så er det enda større sjangs for at jeg hvertfall kommer da jeg kanskje går på skole i Ål og da er det bare 3-4-5 timer med tog? :ehmm..:
 
#8
Desverre har Justin Case ikke muligheten til å komme på turneringen, så plassen til lag GOU er fortsatt åpen for andre.

Utenom det, så kan vi ved god hjelp fra Playstation-leverandøren Nordisk Film, love bra premier til førsteplassen. Andre og Tredjeplassen får mindre, men kanskje litt morsommere premier.

Husk at det er lagturnering med 3 medlemmer. Dvs., at det kreves hele 9 premier tilsammen! Ikke så lett å skaffe, men prøver så godt vi kan.
 
#9
Gærent...
 
#10
Nei du byttet til pal versjon?!!! WHY WHY!!!

Og MorgenRegn kommer du? Alle lurer på hvor god du er, du knuste jo meg.... du kommer til å sikkert banke alle der..eller hva?
 
#11
Det er 11 lag som er fulle, Men skjønner ikke hvor folk blir av. trodde skulle være med flere fra spillegal !!!men siden det er bare 2 på 2 lag,må vell noen som splitte laget sitt kanskje..Så kanskje noen som er vill joine uten lag, de for sikkert velget seg ett bra lag.
er det noen som kommer fra drammen utnom de som er på lista enda.

Lag nr 3 har en ledig plass...
 
#12
Det er 11 lag som er fulle, Men skjønner ikke hvor folk blir av. trodde skulle være med flere fra spillegal !!!men siden det er bare 2 på 2 lag,må vell noen som spillte laget sitt kanskje..Så kanskje noen som er vill joine uten de for sikkert velget seg ett bra lag.
er det noen som kommer fra drammen utnom de som er på lista enda.

Lag nr 3 har en ledig plass...
[/b]

Ja det er i hvertfall et lag til som kommer fra Drammen.....
 
#16
Bare tula :p Drammens folka kan spille, Så dem forrige Turnering :tommelned: synd derre ikke vant.
[/b]

Kranimal sier at det var synd at ikke du vant...

Og Kranimal sier til seg selv at han vant så han vant.. Eid!
 
#18
Ja, nå begynner det å nærme seg! Skal ikke spille tekken5 før fredagen, da blir det mye praccing! så dette kommer til å ta av!

Fra vår side blir det vel,

Handyman
En ensom desperado(deperat) fyr som kommer fra dypt inne i fra Sahara Ørkenen(ørken rotta der burde ha gamet på nivå til lørdag) Han spiller vel Steve, (tror faktisk han kommer til å imponere, men vi får se) hvis ikke så kommer jeg til å denge morra hans foran alle sammen der..

InFamous: Denne gutten har lært seg mye på kort tid selvom han kommer helt fra hutte heita... han spiller med Christie. Glad at jeg har han som backer meg opp...

Nilo: ja hva skal jeg si om meg..blir vel Law fra min side. Tror jeg faktisk skal ta dette veldig seriøst..har lyst å vinne en gang nå :p

Nå sier jo alle at man skal være litt ydmyk og den slags, "do ikka sia du vinna, do da dø!" men jeg gir egentlig blanke F i det. Jeg skal ikke komme på denne turneringa får å se på andre spille, vi skal spille som et team og være best. Og alle som sier at jeg gjør dem nervøs når jeg snakker..(oløøøøøø, kom igjen TA HAN!!!... ja...synd for dere...
 
#19
Da er det ikke lenge igjen til turneringsdagen!

Mangler foreløpig to lag til, men tror ikke det blir noe fare for at disse forblir tomme fram til lørdag.

Ellers kan jeg nevne at TEAM TURKEY A.K.A NIGHTMARE har Aksel som tredje medlem. Laget har valgt å spille taktisk, safe og motivert, så vi kan forvente dette laget til å nå blant toppen. TEAM MAD K.O har som jobb å forsvare Team Tournament tittelen, og ved hjelp av Devil Jin-spiller Devil Gene, er sjansene for at laget gjør det bra enda større enn tidligere. TEAM UTH har skaffet Nukleuz som forsvarer til laget, og det er snakk om en Eddy, Xiaoyuu, Feng kombinasjon hvis forholdene er tilrettelagt for det. Det mest sannsynlig blir nok det vanlig med en Eddy, Devil Jin, Kazuya variant, men i følge gutta er ingen ting bekreftet.
TEAM TEKKEN TERRORISTS består av brødrene Bagh, Aqil og Danial. Disse har historie fra Tekken 3 turneringstidene i 98, da Tekken 3 ble lansert til PAL her i Norge. TEAM KOLBOTN, eller TORIGUMI som de nå kaller seg, er fortsatt uskire på hvilken character-kombinasjon de skal satse på. De som var heldige og fikk muligheten til å være tilstede på forrige turnering, fikk sjansen til å se en meget lur bjørn som utnyttet hver eneste bjørneegenskap til knep og set-ups som fungerer utenfor Tekken-motorens vanlige grenser.
Et lag fra Drammen har meldt seg på, og vi håper gjerne de finner seg tid til å møte opp på lørdag. Hvem vet, kanskje de ligger langt over det nivået vi har forhåndsplassert dem på?

Uansett, som vanlig, i mellomtiden, PRACTISE THEM BACK-DASHING CANCEL SKILLS!!!
 
#20
Hellish Lords of The Underdogs.. jeg har en kompis som vil delta, er det fortsatt ledig plass der? Visst det så ta kontakt med han budgetpimps@hotmail.com og ja han er ekte pimp :ler: og han spiller med bitchen sin Nina.