Tekken 5 Tournament IV - 3 on 3

#1
Tekken 5 Tournament - 3 on 3 Team Battle (16th of September 2006)

Tekken 5: Dark Ressurection har endelig funnet seg til rette ved å lansere seg selv til PSP ved navnet Tekken: Dark Ressurection, og for å feire den lansering kommer Spiderman til å holde en Tekken 5 - 3 on 3 Team Battle turnering allerede til lørdag 16. september.

Turneringen vil spilles i Tekken 5 PS2 PAL versjon, men vi kan friste med kule Dark Ressurection premier til pallplassene. Premiene er sponset av Nordisk Film (Norske leverandøren for Sony Playstation), så vi kan sikkert forvente noe artig.

Som i tidligere TEAM turneringer vil det være et visst antall medlemmer på hvert lag (3 medlemmer denne gangen), og hvert TEAM har som mål å slå ut alle medlemmene på det motstående laget.

Om turneringen blir holdt som Single eller Double Elimination kommer an på hvor mange lag som melder seg på. Som i første TEAM turnering vi hadde (MAD KO A som vinnere), kommer vi til å koble opp TO arkadekabinetter ved siden av hverandre slik at hvert lag har sin egen plass til å råde på.

Vi bruker storskjermen slik at det blir mulig for tilskuerne å få med seg hva som skjer på skjermen.
Courtesy of Robbie3s, kommer vi til å ha med oss videokamera slik at vi får filmet de viktigste kampene. Nå vet til og med undertegnede hvordan man uploader matcher, så nå skal ting gå som det skal :)


Tournament Set-up:

- Tekken 5 PAL Version
- 3 Rounds
- 120% Health
- All characters allowed
- Pad or Stick
- Shoulder buttons allowed
- Pausing during a match will lose you a round
- Character Customization - Ring Name preferable due to filming of matches

Oppmøtetid er satt til 11:30 slik at det blir færrest mulig forsinkelser av turneringen.
Register Team Name inkludert Ring Name ved å sende en email til spiderman_turnering@hotmail.com

Igjen kommer vi til å sette sammen fulle lag hvis det kommer spillere som ikke har hatt tid til å skaffe seg Team-members. Ingen glemmer Refue-Gene (NiloPilo og Infamous). Dette laget bestod av to spillere som ikke kjente hverandre fra før av, men har i ettertid blitt det laget som har hevdet som blant toppen. Håper vi blir introdusert til nye lag og spillere denne gangen også :)

Ps: Nordisk Film har spurt oss om å ta en god del digitalbilder fra turneringen, så husk å skape god leven med hyl og skrik. No cursing :)

Foreløpige lagpåmeldte:

- MAD KO A (Rising Uppercut/Dead Alchemist/Devil Gene)
- MAD KO B (JunioR/Chief Gutti/Wora)
- REFUE GENE (Infamous/Nilo/Handyman)
- ÛBER TROUBLED HIPPOPOTAMUS (Wallace/JINsama/???)
- PWNZ (Danger of Death/EnsomUlv/DeffStarr)
- TEAM KASA (Hugs/I3ekri/Kranimal)
- DNR (Dako/Njaa/???)

Single:

- Red Lion
- Dono Sephiroth
- Just In Case
- Mathista

Hvis noen klarer å få sagt i fra til resten av Tekken-mesterne fra Drammen, samt Team Nightmare, så hadde det vært fint. Vi trenger alle gutta fra gamledager til å stille opp også :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Nooooo!
Blir ingen bjørnedansing denne gangen :(

Aja.. Lykke til, alle sammen!
 
#4
SITAT(ChiefGutti @ 12.09.06, 18.32) 23651
Tekken 5 Tournament - 3 on 3 Team Battle (16th of September 2006)
Hvis noen klarer å få sagt i fra til resten av Tekken-mesterne fra Drammen, samt Team Nightmare, så hadde det vært fint. Vi trenger alle gutta fra gamledager til å stille opp også :)
[/b]


Be easy..... B)

Sender deg mail nå..........
 
#5
Sorry! Men Refue Gene måtte melde pass denne gangen, jeg fikk idag tidlig beskjed om at jeg måtte jeg jobbe. Lykke til!
 
#6
Hva er resultatene fra dagen? :)

Torigumi var opptatt, første tourney vi har visst om som vi ikke har deltatt i (omkring der i hvert fall). Håper resultatene ble tilfredsstillende, på tross av ingen Kuma/Heihachi og Hwoarang/eller-no-lignende til stede :p
 
#7
Hawk: Ja, vi savna Kuma der.. men Junior spilte Hwoarang.
Resultatene ble:

1. UTH (Uber Troubled Hippopotamus w/ Wallace & JINsama) :p
2. Mad K.O A (Devil Gene & Rising Uppercut)
3. Team Kasa (Kranimal & Hugs)
4. Mad K.O C (Junior & Chief Gutti)

Det ble forandra til 2on2 istedet for 3on3 da..

Dere gikk glipp av Junior's girlie-scream.. PRICELESS!!! :D
 
#8
Jinsama, du er en rompe. Hvorfor vinner du alltid...hehehe
ville gjerne vært der gutta, men måtte jobbe. Dere veet, the life of a slave ain't easy.
Stå på folkens, møtes til tekken 6 nm.
Da blir det blastings
 
#9
SITAT(gud @ 17.09.06, 20.17) 24235
Jinsama, du er en rompe. Hvorfor vinner du alltid...hehehe
ville gjerne vært der gutta, men måtte jobbe. Dere veet, the life of a slave ain't easy.
Stå på folkens, møtes til tekken 6 nm.
Da blir det blastings
[/b]
Rettelse, Jinsama og Wallace vinner alltid :p Men grattis med seiern! Koslig at dere vant...igjen :p
Og gooo Drammen :D
 
#11
Nårvi snakker om jinsama så knuste han meg noe grundig i turneringa så jeg har mye å lære :p
 
#15
Oh shit...hvem er det som prater så irriterende mye på de filmene
en elr annen med en halvveis britsisk dialekt, ikke bra <_<
uansett bra at noen legger ut filmesne
big up
 
#16
SITAT(NiloPilo @ 16.09.06, 12.00) 24105
Sorry! Men Refue Gene måtte melde pass denne gangen, jeg fikk idag tidlig beskjed om at jeg måtte jeg jobbe. Lykke til!
[/b]
liar liar pants on fire du sov!!!


SITAT(JINsama @ 17.09.06, 16.44) 24204
Dere gikk glipp av Junior's girlie-scream.. PRICELESS!!! :D
[/b]
skriket hans var verre enn den lyden fra høytaleren jo! XD
 
#17
Jinsama jeg brukte den berømte Bruce........... synd du ikke husket det

Blir nok Wang neste gang da :p
 
#18
Unfamous jeg sov fordi jeg var på jobb om kvelden! Derfor! EDIOT :D

Men jeg gidder kommentringa til Gutti! Gud gå å heng deg
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Aye, Guttis kommentering gjør <strike>kampene</strike> filene mye mer interessante å se på :D
Ville ikke vært mye til liv og stemning uten, fakta.
 
#20
kommenteringa til Chief jutti blæster!! hvertfall på engelsk!! "gud", du må være der for å digge dem..noe du aldri er..big ups til Rising Uppercut og Devil Gene..dere er loco!! og infamous som representerte ved å dukke opp! ^_^ (du skal få lov til å vinne neste gang i capoiera fight) ;) fred