Tekken 5 Tournament

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nilo tapte mot Junior, broren til Dead alchemist.

han er 11 år gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH

tragisk
[/b]
han brukte Lei da, og trent kun 3 dager med han. hadde det vært Law ville Junior gått grinende hjem til mamma :p den kiddn har sikkert spillt my med hworang, man kunne se han hadde peiling, sikkert fått mye trening med broren. Det var så vidt jeg klatre å ta han sjøl , desutten det som er enda mer tragisk at de vant ikke den matchen mohuhuhaa! :tommelopp:

Please a nyoobs...

Gæren hehe...

<div class='quotemain'>
Nilo tapte mot Junior, broren til Dead alchemist.

han er 11 år gammel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH

tragisk
[/b]
han brukte Lei da, og trent kun 3 dager med han. hadde det vært Law ville Junior gått grinende hjem til mamma :p den kiddn har sikkert spillt my med hworang, man kunne se han hadde peiling, sikkert fått mye trening med broren. Det var så vidt jeg klatre å ta han sjøl , desutten det som er enda mer tragisk at de vant ikke den matchen mohuhuhaa! :tommelopp:
[/b][/quote]
hahaha nilo har spilt mye mer tekken en junior, TRO MEG!! han spilte med hvoarang i tekken 4 og deretter spilt ganske lite i tekken 5 med hvoarang... så ikke si noe du ikke vet ;) men nilo var ikke dårlig, kult å se en som spiller litt med lei hehe :tommelopp: men desverre for han så vant junior..og jeg tviler på at han går hjem til moren sin hvis han hadde møtt law og taot, han hadde sikkert kasta padden sin i veggen men da hadde han fått bank av broren sin :svette:

Da tror jeg vi har sagt nok i dette emnet.
Turneringen var over for en god uke siden, så alle de nødvendige gratulasjonene har vel kommet allerede.

-Stengt-

Status
Stengt for ytterligere svar.