Tekken 5 Turnering?

Hei Hei alle sammen, Jeg er en gamer fra bergen, En Tekken gamer. Jeg var med i tekken 3 konken og i Tag turneringen. Jeg Husker tekken 3 turneringen som var planlagt med flere mnd i forveien, så pass lang tid at det var ett meget stort og vellplanlagt arrangemang "takker Til dem som ordna det" Tekken tag var en del mindre forberedelses tid på men meget gått arrangemang da og.

Jeg gamer på høyt nivå i bergen, og håper på en STOR turniering i Oslo av samme gutta som allti står bak. Meg selv og 5-6 andre Bergensere Håper på en tur til Oslo og få litt motstand der. I bergen er vi en del overlegen (hvertfall av dem jeg har møtt). Jeg var ikke med i tekken 4 turneringen, det tekken spillet jeg mener selv jeg er best i, jeg har ikke visst om dette forummet før nå :S. Men etter at spillet Tekken 5 er sluppet, så håper jeg på at dere i Oslo kan ordne noe store greier.

Er det noen fra Bergen som mener at de er god og spille Tekken, Kunne ikke dere gi meg en e-mail, så kunne vi hatt ett lite Bergens mester skap hos av oss, og vi kunne spille en del med hverandre og bli bedre som de gjør i oslo.

Vill også bare si "Hei" til alle "slossespill gamere"

Takker

Ivan_juliussen@hotmail.com

Dukie

nice girl
Dude! Jeg skal ut nå, så dette blir sjapt.

Var du en av de gutta som hang på Tekkenclub.com? Og besøkte GP i Lillestrøm jevnt?
Helvete, husker masse folk som var fra Bergen som kom til GP. Men har dessverre glem nicka, husker bare jeg fikk tatt noen godt med Jackene :)

Husker også at Jin_ nevnte at folk fra Bergen var et stykke bak Oslo, men var ikke dårlige, manglet bare erfaring. Alt dette kan jo ha endret seg for alt jeg vet.

Men Tekken er jo nesten død i Norge, i sommer spilte jeg ekstremt mye Teken Tag mot JINsama, D. Wallace, Netrom og Raider samt EagleJin og Hawk.
Men moro å fått til noe nytt igjen, i og med at GP mer eller mindre er død.

Hyggelig forresten. :)

Stemmer det. Jeg Har vært på noen få gpèr. Og ja, Bergen henger litt etter, noe som vi må ordne viss dere kjører en tekken 5 turnering. Jeg og min partner kom på 5 plass i tekken tag, så vi ligger ikke så langt bak, men en del ja.

Men vekk tekken spillene til live igjen. La det bli en stor turnering, slik som før. Ikke en Gp turnering, men en turnering som er seriøst gaming. Ta 200-500Kr som påmlding, og få de beste med.

Dere klaret det før. La oss se dere ordne det igjen. Husker jeg ikke var godt likt andre gang jeg kom til oslo, var for høy i hatten i tekken 3, der jeg ble gråvt grust ett par ganger. Gikk bedre en tag. og slik jeg ser det hadde jeg klart det ok i T4 og :D

EagleJin

Bear Necessity
Som Duke allerede har sagt, så er Tekken ganske nære dødt på høyere nivåer i Oslo. VF har nådd flere av de gamle tekken-gamerne, men Tekken er ikke dødt enda. Bare Tekken 5 kommer skal det nok blåses litt liv i Tekkenscenen igjen.

NM i T4 var det ikke ntsf/tekkenclub som stod for, men Egmont selv. Et større Tekkenarrangement uten Egmont ser nesten usansynlig ut i disse tider.

De få av oss som fremdeles gir Tekken et dytt nå og da får prøve å samles. Tag, T4.

Oj oj oj, dette ser bra ut. Smuuud, håper dere kan få til noe da. Jeg må seriøst spille mot noen av dere, og spess dere fra bergen, det kan bli kult. Og jo, tekken er ikke dø, den bare tar seg en liten "nap" Tekken er i våre hjerter.... den dør aldri, den bare chillern. Seriøst, det hadde vært digg med en stor turnering nå, jeg er klar som alltid, jeg skal vise dere jeg, Meg og min law skal vise dere...

Før det skjer noe lignende en storturnering, så må T5 komme. Men en mindre turnering eller en gathering blir sannsynligvis mye lettere å få til.
Det hadde blitt tøft med dette om det ble turnering eller gathering. Blir jo en måte å samle Tekken-troppen på, det som er igjen av den hvertfall, på lignende måte som VF omtrent..
Blir det no, så stiller jeg opp afap :)

I og med at Tekken 4 NM ble så bra som det ble, så kan det jo hende de samme folka slenger opp Tekken 5 NM.
Men isåfall, så blir det en stund til.. iogmed at T4 hadde kommet på PAL og vært der en liten stund før NM i T4 kom.
Jeg blir ihvertfall med på Tekken tourny's i fremtiden.

dette begynte å likne på noe...:) det første GP jeg var med på var en herlig opplevelse.

for sitte å vente på at det skal bli noe Tekken TG da. Og denne gangen ser ut at folk fra bergen har lyst å eie Oslo i Tekken....hehe, ellers ville ikke de reise så lang til Oslo, bare for å kampe med mester her i oslo.
hvis det bli noe, så komme jeg helt sikkert til å se på dere store gutter spiller. da bli det spennende....:D

Ja, nå har jeg samlet en 4-5 stk som er meget gode i tekken, (på Bergens nivå) som velig gjerne vil teste sine skills i mot de beste i Oslo. Denne ganger reiser vi for å vinne, eller gjøre det vi kan for å vinne, kan no hvertfall love good motstand.

Men arrangerer dere noe heftige greier når tekken 5 har vært uten en stund, kan dette bli meget bra.

Hvorfor vente til Tekken 5?

Det er ingen umulighet at det kan blåses liv og børste støvet av Heihachi, gi meg noen måneder så kanskje noe kan skje. Har tatt meg en pause fra fightings i en periode, gikk egentlig ganske så lei. Men nå begynner interessen å komme tilbake, i takt med postene.

Slik som jeg ser det så er det Nesodden som har de mest skillsa folka i Tekken, tett etterfulgt av Skien og Oslo. Det er iallefall det jeg liker å tro. :)

Herregud, da jeg spilte TTT mot Wallace forrige måned (Vant TTT Skandinavia Tournament)så sleit jeg noe sinnsykt. Tror jeg først tapte rundt 9-10 for så vinne det motsatte igjen like etterpå. Wallace spiller sinnsykt flacy, det står det respekt av. Pluss han vinner med det også, jeg personlig prøver også å spille mest mulig flachy. Wallace er den beste med Hwoarang i Norge, makan til juling i de første kampene som jeg fikk skal man lete lenge etter. Og grunnen var ikke enklere at jeg ikke hadde spilt mot en sånn Hwoarang før, og det var bra at jeg fikk den erfaringen.

*Mimre på GP's*

Høres bra ut Gutta!

Jeg Var nesten ver gang i lillestrøm på tekken gaddering.

Selv så fikk jeg og parter'n 4 plass i nordic ttt som var
et godt gjennomført arrangemang.

har noe stort på gang for tekken norge akkurat nå,
prøver å få til et avansert turnerings system som vil
være i samband med min kommende web side.
Antakelig ikke før t5 kommer ut, men jobber lidt med
å få til ttt og t4 hvis det er interesse for det.

send meg en E-mail for mer info

eirik.orvang@chello.no

EagleJin

Bear Necessity
GREAT! Tekkenscenen trenger virkelig flere aktive. Spillegjengen blir sakte større igjen, men om vi får scenen fornyet til T5 er det bare positivt :D.

Har stor tro på T5, og jeg tror en turnering vil løse Tekken"problemet" som fulgte med T4.