Tekken 6 og Super Street Fighter 4 turnering!!

#1
24/7 Crew presenterer:






Hvorfor navnet "High Rollers" tenker du kanskje?
Det kommer til å bli kjørt gruppespill i tourneyn, og gruppene kommer til å bli trukket randomly ut av EagleJin sin hatt. Det vil si at det plutselig kan bli en dødens gruppe (altså at flere toppspillere havner i samme gruppe og slår hverandre ut).
Vi vet at de store gutta i gaming miljøet elsker ordet cashflow, og de liker å satse for å vinne. Alle vi har vært nykommere en gang, og når man blei slått ut tenkte nok de fleste "Gi meg en second chance, så smoker jeg dem!!"

Derfor kommer vi til å ha en egen "salty-pool", hvor deltakere som har blitt slått ut i gruppespillet vil få muligheten til en re-buy!!. Her kan alle som vil, kjøpe seg inn på nytt for å få en ny sjanse til å kjempe seg inn til ledige plasser i viderespillet. Slik ekte High Roller'e gjør!!
Og hvem vet, kanskje blir det en High Roller som stikker av med de fete premiene fordi han elsker cashflow!!

Turneringsformat:

Tekken - Singles
- Gruppespill
- Single elimination i viderespill.
- Best av 3 mot hver motstander, best av 5 runder per match.

Super Street Fighter 4 - Singles
- Gruppespill
-Single elimination i viderespill.
-Best av 3 mot hver motstander, best av 3 runder per match.

CC: 50 kr dekker deltakelse i SSF4 & Tekken 6.
Re-buy: 50 kr.

Timeplan:
10.00: Dørene åpner. Casuals/Oppvarming/Shenanigans
13.00: Trekning av Tekken grupper.
13.00 - 15.30: Gruppespill gjøres ferdig.
Pause
16.00: Trekning av SSF4 grupper
16.00 -18.30: Gruppespill gjøres ferdig.
Pause
19.00: Finaler spilles.
22.00: Ya aint gotta go home, but u gotta get the hell outta here!

NB: Dako kommer til å være nazi på tidspunktene på denne tournyen med tanke på at det er lang reisevei hjem og jobb dagen etter. Med andre ord, det hjelper lite om du er selveste Daigo eller Nin, er du ikke tilstede under trekningen, da må du dessverre nøye deg med casuals og se på at Lollipop (tidligere kjent som Phenom) stikker av med hovedpremiene!

Location:
Amatøren
Rolf E. Stenersens allé 24, 0858 Oslo
(Sogn Studentby)
http://www.amatoren.no/index.html

Veibeskrivelse:
Jeg anbefaler å ta 25 Bussen til Yrkesskolen, da stopper bussen 2min unna der vi skal spille.
Man kan også ta 3,4 og 5 banen til ullevål stadion og gå 10min derfra.*
Med bil så kjører man ring 3 til ullevål stadion og kjører inn mot sognsvann/sogn videregående/sogn studentby.


Dersom du sliter kan du ringe Dako (97 73 28 51) eller Taaj (40 28 29 86)

For påmelding følg denne linken: http://round1ko.com/forum/showthread.php?t=816


Keep it tidy!

Love TjueFireSju Cre