tekken 6?

#2
okey, var ikke så veldig mye, men den filmen (som bare varte i noen sekunder) hadde jo utrolig imponerende grafikk.
Hva de får til sier jeg bare. så jo nesten ekte ut!

uansett, tekken 6, morro. Men vi har jo ikke engang fått tekken 5 her i Norge (med mindre man importerer eller laster ned) så dette spillet
kommer vel ikke før om en god stund.
Gleder meg litt, men jeg har fortsatt mye igjen av tekken 5.
 
#4
Skal innrømme jeg ville sett TTT2 før T6...
 
#5
satser på at det er neste Tag versonen:p. vis ikke så ville 5`ern fått en kjapp oppfølger:p
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Det var vel egentlig mer en tech demo på hva de kan gjøre med fighting spill i framtiden enn en bekreftelse på at T6 er i produksjon. Kunne nok like godt vært Voldo som sto der å posserte så pent.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Lodin@18.05.2005, 14.51
Det var vel egentlig mer en tech demo på hva de kan gjøre med fighting spill i framtiden enn en bekreftelse på at T6 er i produksjon. Kunne nok like godt vært Voldo som sto der å posserte så pent.
222521​
Den viser ikke gameplay, så den viser heller ikke noe om hva de kan få til i fighting spill.
 
#9
Jeg håper for all del at det kommer et Tekken 6 før et evt TTT2. Rett og slett for da kan de få inn mer characters, og for at hvis TTT2 skal bli bra.. så trenger de godt med tid. For nåde Namco om de fuck'er opp et Tekken Tag spill, da bick'er det for meg!
Tekken 5 holder vel en stund til.. :D
 
#11
For nåde Namco om de fuck'er opp et Tekken Tag spill, da bick'er det for meg!
Tekken 5 holder vel en stund til.. :D

[/quote]


Hehehehehe....ja nåde namco!

tekken fire var jo kult men det kunne vært så mye bedre!

Tekken 5 er jo genialt :totomleropp:
 
#12
enig
det hadde likevel vori kult å få et jensyn med volleyball
håper tekken seks blir et spill med enda flere spillbare personer?
 
#13
Liker å grave, gjør du ikke, gud?

"håper tekken seks blir et spill med enda flere spillbare personer?"
var det et spørsmål?

og ja, det med flere karakterer, er litt av greia (hvis vi ser bort ifra ttt)
 
#14
Story

Devil Jin's transformation from taking the power from Jinpachi Mishima and all the events that occured in Tekken 5 will continue in Tekken 6. Devil Jin will have a new look and will become twice as strong. And Kazuya Mishima will also possibly transform into a devil form. Jin Kazama and Asuka Kazama (who claim they are cousins) will probably get to know each another better and we can also expect the possible return of Jun Kazama (Jin's mother). “This story is in progress”
 

EagleJin

Bear Necessity
#15
Devil Jin's transformation from taking the power from Jinpachi Mishima and all the events that occured in Tekken 5 will continue in Tekken 6. Devil Jin will have a new look and will become twice as strong.
Om Devil Jin skulle bli vinneren av KoIF5 ender historien der. Det står tydelig i T5, i historien til Devil Jin, at Jin klikker, at mørket overtar totalt og Jin ikke lenger har noe som helst kontroll, og derfor ikke kan påvirke til elller få ordnet et arrangement for KoIF6. Hans eneste mål er, omtrent som Jinpachis; å ødelegge, og gjerne hele verden når han først er i gang.


And Kazuya Mishima will also possibly transform into a devil form.
Dette kan ganske enkelt ikke skje. Kazuya har ikke evnen til å styre så mye kraft over Devil-genet at han kan transformere (enda). Han mengler en vesentlig del; Jins halvdel av genet.


Jin Kazama and Asuka Kazama (who claim they are cousins)
Hvor i Tekken 5s historie påstår enten Jin aller Asuka at de er søslenbarn? De vet ikke en gang om hverandre!


“This story is in progress”
Jeg håper for alle mektige makter, eller rett og slett bare for din egen skyld at det ikke var du som skrev det der. Historien stemmer overhodet ikke med Tekkens historie så langt, og ikke en gang namco selv kan klare å komme unna med noe så vrakbart som at Jun kommer tilbake etter å ha blitt drept og fått hodet brutalt adskilt fra kroppen av Toshin; God of Fight (Ogre, T3).

Vi får nå også to nye karakterer i Tekken 5: DR, som kan ha potensialet til å påvirke historien i en slik retning at en av de nye faktisk vinner KoIF5 (dvs. Feng eller Dragunov).
 
#16
And Kazuya Mishima will also possibly transform into a devil form.
Dette kan ganske enkelt ikke skje. Kazuya har ikke evnen til å styre så mye kraft over Devil-genet at han kan transformere (enda). Han mengler en vesentlig del; Jins halvdel av genet.

259947​
[/quote]


hva mener du? kazuya kan ikke kontroler devil genet? hvis du ser på epilogue til kazuya i T5 så ser du at kazuya flyr vekk fra honmaru som devil....
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
Han har enda ikke klart å transformere helt til Devil. Han kan kontrollere deler av den delen han har, men mangler nøkkelen til full transformasjon, og den ligger i Kazama-gutten; Jin.

Devil Jin er heller ingen full Devil. Bare delvis. Du ser hans fulle kraft kalles frem i det DJ dreper Jinpachi. DET er Devil. DET er hva Kazuya sikter mot.
 
#18
Opprinnelig skrevet av EagleJin@09.09.2005, 22.36
Devil Jin's transformation from taking the power from Jinpachi Mishima and all the events that occured in Tekken 5 will continue in Tekken 6. Devil Jin will have a new look and will become twice as strong.
Om Devil Jin skulle bli vinneren av KoIF5 ender historien der. Det står tydelig i T5, i historien til Devil Jin, at Jin klikker, at mørket overtar totalt og Jin ikke lenger har noe som helst kontroll, og derfor ikke kan påvirke til elller få ordnet et arrangement for KoIF6. Hans eneste mål er, omtrent som Jinpachis; å ødelegge, og gjerne hele verden når han først er i gang.


And Kazuya Mishima will also possibly transform into a devil form.
Dette kan ganske enkelt ikke skje. Kazuya har ikke evnen til å styre så mye kraft over Devil-genet at han kan transformere (enda). Han mengler en vesentlig del; Jins halvdel av genet.


Jin Kazama and Asuka Kazama (who claim they are cousins)
Hvor i Tekken 5s historie påstår enten Jin aller Asuka at de er søslenbarn? De vet ikke en gang om hverandre!


“This story is in progress”
Jeg håper for alle mektige makter, eller rett og slett bare for din egen skyld at det ikke var du som skrev det der. Historien stemmer overhodet ikke med Tekkens historie så langt, og ikke en gang namco selv kan klare å komme unna med noe så vrakbart som at Jun kommer tilbake etter å ha blitt drept og fått hodet brutalt adskilt fra kroppen av Toshin; God of Fight (Ogre, T3).

Vi får nå også to nye karakterer i Tekken 5: DR, som kan ha potensialet til å påvirke historien i en slik retning at en av de nye faktisk vinner KoIF5 (dvs. Feng eller Dragunov).
259947​
Det er opp til deg Eagle jin om du tror på det eller ikke.
 
#19
Tror det er det værste svaret jeg har sett noensinne..
Han påstår det strider imot story'en som kommer gjennom tekken og det er alt du klarer å si?