Tekken Celebrities

Opprinnelig skrevet av Cinos+26.05.2004, 17.37-->
<!--QuoteBegin-Ava1on`
@26.05.2004, 07.38
Sjølv om eg ikkje er ei tekkentøs så er dykk utrulege negative.
det er feil å oppføre seg postivt over en negativ emne... [/b]
jai lover dai!

nei, slike emner er morsomme. er ganske enig med det meste, men norris og paul ligner ikke på hverandre ...

syntes nå dette emnet var mye bedre enn ganske mange andre. de første du posta passer perfekt i rollen. uma thurman ligner også på nina syntes jeg. hva med christina ricci som hu søstera? husker ikke hva a hetter =.=

Syns ikke Hulk Hogan passer som Heihachi. Det er noe som mangler...

Opprinnelig skrevet av Fisk@26.05.2004, 22.23
syntes nå dette emnet var mye bedre enn ganske mange andre. de første du posta passer perfekt i rollen. uma thurman ligner også på nina syntes jeg.  hva med christina ricci som hu søstera? husker ikke hva a hetter =.=
den er smuuuud, hyggelig å få slike tilbake meldinger :D

Mener du Anna? jooo kanskje...... du kan jo poste inn et bilde, så kan alle se :totomleropp:

hahha, fant en på nettet da, den var bra. Bryan Fury som GEORGE CLOONEY

Hahhaha!! den var bra Howie, genial... :ler: Men jeg finner ingen som ligner på Jine eller Kaz. Finner heller ikke noe som ligner på Hwoarang..noen som kan hjelpe?

EagleJin

Bear Necessity
Hvem andre kan være Raven? :confused:
Wes

Opprinnelig skrevet av Howie@27.05.2004, 13.59

Hwoarang

Eddy
Hehe...de passer joo :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Howie@26.05.2004, 22.32

*hahaha* ! :tommelopp:

Herregud, Cinos og resten!
Dere har vel sett Terminator 3? Er det bare meg som synes at en viss skuspiller som har røtter i Norge har en viss likhet med vår kjære Nina?

Opprinnelig skrevet av Duke@28.05.2004, 10.30
Dere har vel sett Terminator 3? Er det bare meg som synes at en viss skuspiller som har røtter i Norge har en viss likhet med vår kjære Nina?
hehe...
når det gjelder hu fra Terminator 3 så er jeg 100% enig med deg duke. :tommelopp:

Alexander

frilans ufør
Helt feil. Gode gamle hasjisjfantomet Marvin ligner ikke det grann på Eddy. Det gjør derimot Lenny Kravitz.

Det bør vel nevnes at Brandon Lee var sønnen til Bruce Lee. Han ble skutt under en filminnspilling i '93 fordi det var skarpt i pistolene de spilte med. Big bummer.

Opprinnelig skrevet av Cinos+28.05.2004, 15.52-->
<!--QuoteBegin-Duke
@28.05.2004, 10.30
hehe...
når det gjelder hu fra Terminator 3 så er jeg 100% enig med deg duke. :tommelopp: [/b]
Dere mente vel Kristanna Loken? Ja, hun kan være Nina :D

Hehe..kanskje visse likheter??? :D
Han mangler bare håret for at det skal bli bra :p