Tekken: Dark Resurrection [PSP]

Jepp
Endelig fikk jeg tak i japanske verisjonen av Tekken til PSP. må si at hittil er jeg gankse fornøyd med spillet. Det er ganske likt som orginalspillene som er på PS2. Ettersom jeg ikke skjønner japansk, så har dere noen ultimate combos?

Forresten. Andre som har fått testa spillet? Hva synes dere om det?

oma

Village Drunk
ny på tekken? www.tekkenzaibatsu.com er ett bra sted å finne ut om ting på, der får du også lære deg "tekken legend" altså "kodespråket" for ultimate combos

ellers er det veldig mange kvalifiserte tekken gamere her på spillegal (de arrangerer faktisk tekken treff senere i juli!) så det er bare å spørre

(om mulig litt mer spesifikt en tidligere)

Tenkte jeg skulle legge ut noen scrennshots for å vise hvordan det er. Grafikken er selvfølglig mye bedre. Screenshtosene er tatt med lav kvalitet for å holde mb'ene nede.

seff gjør det det.

Yeah tekken"Dritt Rått!"
jeg har amerikansk versjon da, men kan jeg spille wireless mot folk som har japansk eller europeisk?

Oh, Zico eller Infamous: er du/dere med på et lite Ad-Hoc online-eksperiment? Både fordi jeg vil prøve Tekken DR før 13. september, og fordi jeg har lyst til å sjekke om det funker å spille PSP over nettet på denne måten (which would have rocked..!):
http://www.psp-hacks.com/psp-online-gaming.php

Legg meg til på MSN om du er hypp på å prøve det XD Jeg vil leeche på Tekken DR-en din og gjøre noe konstruktivt i samme slengen :p

eivind.dahl

.antiskinkepost.

gmail.com

Yo man skal teste online greia så fort jeg for psp min tilbake :D

EagleJin

Bear Necessity
Seint ute? Jau.
For sent ute? Nau.

Har fått tak i DR for en billing penge, og har akkurat skrudd av spillet som fra nå av skal fordømmes enda hardere for å ikke bli lansert på konsoll... Som jeg trodde er Dragunov, annet et selvsagt førstevalg i practise, kald. Kald som tre isfjell sammenlagt. Her har jeg en garantert vinner ved siden av Mishima og Kuma når T6 kommer. Opp til flere ganger har jeg ønsket å se Solid Snake i et fightingspill, men at han skulle komme i form av en iskald russer på militørt oppdrag var mer enn jeg noen gang kunne ane.

1-2 knee, kast
knuckle, knee
hip throw, soccer kick
4-hit punch, twin-fist hammer
Evasive counter elbow
knee - chain throw

Vakkert!
Kan fortsette i all evighet.. I hvert fall til movelisten hans er ramset opp.

Og Kumas potensiale har økt kraftig.. Virker i hvert fall slik. "Dancing Bear" får en ny betydning :p

I tillegg til at spillet fungerer ypperlig over nettverk tilbys vi VS game-sharing money matches! :D

Så langt har jeg bare testet Dragunov og Kuma, men de vekker stor interesse hos meg. Så Eneste kjipe med spillet (PSP generelt...) så langt er at maskina ikke har en kontrollerport for tilkobling av eget ustyr..

Kult du har fått deg DR Eagle, vi må trade ghosts!
Bra spill, men sucker at det er på PSP.. med tanke på hvor crap D-pad'en er :(

EagleJin

Bear Necessity
Aye, skal bare finne ut av ghosts først. Har ikke sett på annet enn practise, story og Bowl så langt :p
Og d-paden.. Vel.. Jeg bruker den ikke. Eneste som er litt vrient med sticka er hc-motions, men det kommer nok en dag.

*Skru på psp*

Hmm.. Kuma har fått tilbake noen game combos jo... =D
Mangler bare g-clef som ender nå, før vi kan snakke hardcore, hehe.