Tekken DR til PS3?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Det, er jeg jævlig keen på.

Enda en grunn til å spare til PS3! :)
 
#10
Prisen burde ikke bli så høy, men tviler ikke hvis vi må ut med 500 kr for DR til PS3. Eneste grunnen til jeg kjøpte meg psp var pga DR, nå som den kommer til PS3 føler jeg meg litt lurt :(
 
#11
Tekken har blitt overflødig etter at vi fikk Virtua Fighter 4. VF5 blir nok et av de første spillene jeg skaffer meg, så fremt det er et av de første spillene som kommer ut. Men jeg må ha en ny arcade stick, for jeg kan ikke bruke min trofaste ASCIIWARE sticken til PS1 lenger :(.

Men jeg vil mye heller ha et kickboxing spill i samme stil som Fight Night 3. Drømmer om en oppdatert utgave av Panza Kickboxing, eller Best of the Best som det het på SNES.
 

Kilik

Lokal moderator
#13
Litt over 100-lappen ja. Må si Sony/Namco overrasker positivt med den prisen. Snakker jo tross alt om et fullverdig spill som ikke er mer enn ett år gammelt.
 
#14
Hadde egentlig blitt overraska hvis de tok mer for det, med tanke på at de "rævpulte" Tekken fans med å gi det ut på PSP først.. før vi fikk det på PS2/3. For å spille det på PSP var maks nedtur.. :grine:
 

MadCow

Lokal moderator
#15
Da er det vel realistisk at vi kan få tak i DR når PS3 kommer til Norge.
Gutti: Veit du noe om sjansene for at det blir NM i DR?
 

Kilik

Lokal moderator
#17
For 1000 yen (50 kroner) ekstra skal man visstnok kunne spille online gratis i en ny, oppdatert versjon...
SITAT
Tekken 5 DR ONLINE (PS3, PSN download)
-- 2800 Yen, 1000 yen if people has downloaded the previous Tekken
-- FREE online match
-- online ranking
-- date are not decided yet[/b]
NeoGAF