Tekken film

i 2002 ble det annonsert at det skulle komme en tekken film, men har ikke hørt noe om det siden. nå har den vist blitt re-annonsert ,eller noe.

hva tror dere? blir det bra eller ei?
selv tror jeg ikke det blir noe særlig kvalitets film. ( streetfighter filmen, anyone? )

Les om det her

Tviler på at denne filmen blir noen hit for meg siden jeg egentlig ikke liker Tekken spillene. Men det kan jo være. Uansett, filmer som er basert på sloss - spill, blir aldri bra. Nevner Mortal Kombat filmene som er så dårlige at det er vittig å se dem. Og så er jeg seff ening med Silent Bob her når det gjelder Street Fighter filmen. Bare noe møkk :tommelned: .

Det kan jo bli artig det. Alt kan nesten bli bra bare man tar seg god tid og gjør ett godt arbeid. ;)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Som jeg har sagt tidligere, så er Tekken-filmen allerede laget.

Eller … det var planlagt å være en Tekken-film, men produsenten Wong Jing «glemte» å få tak i rettighetene til spillet, og ble saksøkt av Namco. Vel, Wong Jing lot ikke en fillesak som et søksmål stå i veien, så filmen ble laget med et nytt manus, og det eneste som er igjen er en karakter som ligner på Hwoarang:

Har faktisk sett en tekken film jeg da.
det var en tegneserie filmm, den handlet om at NOEN av tekken karakterene skulle dra ut på et slags oppdrag på en øy eid av heihatchi(lenge siden jeg har spillt, så husker ikke helt navna), hvor de møtte på diverse utfordringer som f.eks dinosaurer.
Lenge siden jeg har sett den, men de skulle hvertfall nå et tårn på den øya...så vant de et eller annet...
For dere som ikke tror meg, kan jeg godt se om jeg finner igjen filmen, og brenne den til en av dere som så kan bekrefte det...
Det jeg husker best var et lite klipp av kasya(igjen aner jeg ikke hvordan det staves) når han var liten og kastes ned i en vulkan av heihatchi og får beskjed om at hvis han ikke kommer seg opp igjen...er han ikke noe verdt....dette ser june og hun tror kazya dør, men mange år senere møtes de på denne øya....og hun er der for å ta hevn på heihatchi fordi han kastet kazuya ned i vulkanen.
særlig mer husker jeg ikke...men den var hvertfall helt elendig....

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jepp, animen er horribel. Jeg kjøpte den på VHS for kanskje seks år siden, og da var det omtrent den dårligste filmen jeg noensinne hadde sett. Prøvde å bytte den dagen etter, men det fikk jeg ikke. <_<

Byttet den i Perfect Blue på byens bruktboksjappe, og neste gang jeg kom innom fikk jeg kjeft av eieren. :p

Anbefaler ingen å se den filmen.

Opprinnelig skrevet av Thinaran@24.05.2004, 01.05
Jepp, animen er horribel. Jeg kjøpte den på VHS for kanskje seks år siden, og da var det omtrent den dårligste filmen jeg noensinne hadde sett. Prøvde å bytte den dagen etter, men det fikk jeg ikke. <_<

Byttet den i Perfect Blue på byens bruktboksjappe, og neste gang jeg kom innom fikk jeg kjeft av eieren. :p

Anbefaler ingen å se den filmen.
den jeg se!
:D