Tekken Tag Tournament 2

#1
Tenkte vi måtte starte et TTT2 topic siden T5 er ute. Kan godt hende det ikke kommer før etter T5 eller om det kommer i det hele tatt..
Her kan dere si meninger og diskutere div ting om spillet, selvom det er tidlig.

Men, kan jo starte med å paste et fake bilde.

Tekken Tag Tournament 2 - Bosses
 
#3
Yup, helt sikker.. det ble confirmed at det var en kar som hadde mekka det. Han fikk et lass av kudos for å ha mekka det så bra da. :kul:
 
#5
God gamle teams som har egne saker er ett krav ;)
Paul - Law style :p
 
#9
Jeg tipper launchtittel til PS3, og at det vises konkret på E3.
 
#11
Vel, hvis Sony skal vise PS3 trenger de et slåssespill, ganske enkelt fordi konsollen etter manges mening er nettopp for slike spill. Tekken er serien som i størst grad assosieres med PS, så det er ikke et dårlig skudd, vil jeg påstå.
 

oma

Village Drunk
#12
TTT kom jo og veldig rett etter lanseringen av ps2 (tar jeg feil nå?)
 
#13
Det er nok ikke noen slags info om dette, som kan confirm'es ennå. Det er nok litt for tidlig. Må nok bare vente å se, får jeg tak i noe mer.. så poster jeg.
 
#14
Skulle det komme TT2, seriøst!!! Marshall Law og Forest Law the best team :blunk: !!! Håper seriøst det kommer
 
#15
Hwoarang, Baek og King på et lag hadde flydd gata (hwoarang f,df+4 tag til baek, 3+4~f,3+4~f,3+4~f,b+4 tag til king som tar fhcf+1 (airthrow).. :p )
Men seriøst, det hadde vært sinnsykt fett. Kunne ha gått an med 3 på begge sidene kanskje, men ikke i normal vs. En sånn annen special battle eller no.. Men det tar vel en god stund før noe ordentlig og konkret med TTT2 blir confirmed.
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
TTT2... Spillet mange ville ha i stedet for T4.

Håper virkelig spillet utvikles, men ikke så tidlig som til lanseringen av PS3. Vi har sett hva som skjer når Namco legger for lite tid bak et spill, og det er noe Tekken-serien ikke tåler mer av. Jeg vil ikke ha et TTT(4)2.
Kan jo hende Namco har holdt noe hemmelig... Eller nei :p (?)

TTT2-bildet er genialt laget, må si det. Men tre chars på hvert team er vel en smule drøyt. Skal vi plutselig ha kamper som varer i 15 min. hver? :p
(ser for meg Team Godfist - Hei, Kaz, D.Jin
eller Team Haha - Ganryu, Roger, Kuma)
 
#17
Opprinnelig skrevet av Red Hawk+24.03.2005, 23.55-->
Hwoarang, Baek og King på et lag hadde flydd gata (hwoarang f,df+4 tag til baek, 3+4~f,3+4~f,3+4~f,b+4 tag til king som tar fhcf+1 (airthrow)..
195470​
[/b]
Rett og slett bare OMG... Det hadde tatt av helt... Men mye mer morsomt hvis King hadde kommet med d+(1+3_2+4), 1+2,1+2_2,1,3,4.... Hadde ikke karen vært dau... Hadde det iallefall ikke vært langt unna :p

<!--QuoteBegin-EagleJin
@25.03.2005, 00.13
ser for meg Team Godfist - Hei, Kaz, D.Jin
195481​
Nåmmen så søtt :p Selv om det hadde vært utrolig morro med Team Lørenskog style der :p med alle tag..




BTW. Ett håp i ett eventuelt TTT2 er players på samme lag..
 
#18
En annen ting som kunne ha blitt kult er Tag mode i Team Battle. Altså så fire stk kan spille samtidig der og. Man velger fire characters hver, og etter som en mister livbaren sin, så går den neste charactern den valgte inn. Kunne vært no det...