TEKKEN X STREET FIGHTER/STREET FIGHTER X TEKKEN

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
HVORFOR SKRIVER JEG I CAPS SPØR DU?!

[yt]i9EpHRdlI3M&feature=player_embedded[/yt]

TIDENES SLOSSESPILL; THAT'S WHY!

\o/
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Du skriver i caps fordi du er ei hore
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Er i utgangspunktet minst lika stoka som Drauden, samtidig som jeg er veldig skeptisk. Som vi alle vet er strukuren i de to spillene så forskjellige to spill i samme sjanger kan være, som jeg tror er grunnen til at de lager to spill (såvidt jeg har skjønt?), både Street Fighter vs. Tekken OG Tekken vs. Street Fighter.
Dette kan fortsatt bli stormoro, nå mangler det bare at alle interesserte kjøper det på PS3 så vi får spilt sammen, fans av begge serier!

Og bare fordi man ikke får nok Street Fighter: SF Third Strike Online Edition er på vei!

Edit, joda:

So the original rumor that "Capcom vs. Namco" would be announced wasn't quite accurate (obviously Street Fighter X Tekken suggests only characters from the Street Fighter and Tekken series will appear in it), but the rumor was correct that there will be two versions: One made by Capcom that'll play more in the style of Street Fighter, and one by Namco (called Tekken X Street Fighter) that'll play more like a Tekken game.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#6
Øhm.. Fikk jeg nettopp en spontanorgasme? Må jeg vaske buksene mine?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Er i utgangspunktet minst lika stoka som Drauden, samtidig som jeg er veldig skeptisk. Som vi alle vet er strukuren i de to spillene så forskjellige to spill i samme sjanger kan være, som jeg tror er grunnen til at de lager to spill (såvidt jeg har skjønt?), både Street Fighter vs. Tekken OG Tekken vs. Street Fighter.
Et problem med dette er jo en veldig splittet community. Ikke nok med at det er to konsoller, men at det er to spill også.
Jeg hadde foretrukket å ikke måtte kjøpe to spill for å føle at dette er et fullstending spill. Det de kanskje kunne ha gjort er å la det spillet du ikke kjøpte være en eventuell DLC... eller noe sånt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Eller begge spillene i en pakke? Altså du kan velge hvilken modus du skal spille på. å bruke 1200 kr ved launch for å kjøpe begge, er for veldig mange uaktuelt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Problemet er jo at det i bunn ligger to vidt forskjellige strukturer bak spillene. Ikke bare er det 2D/3D, men kontrollsystemet er også totalt forskjellige. Som av videoen til Kak tenker jeg at å spille Tekkenfigurer på SF måten (ihvertfall de mer "vanlige", som Kazuya og Jin) ikke burde by på altfor store problemer, men spent på hvordan SF-figurene skal kontrolleres med en knapp til hvert ledd i Tekkenversjonen.

Så fortsatt skeptisk selv om jeg kom oppetter veggen når jeg så nyheten, enten blir det veldig dyrt (å skaffe seg begge versjoner), differensiert om det er to forskjellige spill på to forskjellige konsoller som ikke interagerer med hverandre, eller to halvferdige produkter til tilbudspris. Jeg vet ikke hva som er best/verst, men følger uansett med på progresjonen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
SF X Tekken = nye SF. Tekken X SF = nye Tekken. I begge varianter må de "konvertere" figurene fra den andre spillen (kraftjobb), så man kjøper den versjonen som tilsvarer spillet man liker best. Ække vprre enn det. Jeg kommer til å se an SF X Tekken.
 

Kilik

Lokal moderator
#11
Dette høres ut som en fjern drøm vi i kameratgjengen hadde på slutten av 90-tallet. Eneste negative jeg kan se er at navnene på spillene garantert vil skape forvirring.

Litt mer detaljer
Ser ut til at man må vente rundt to år på Capcom-spillet og enda lengre på Namco-spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ring meg når Street Fighter X BlazBlue kommer, kthx.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Marvel vs. Capcom X BlazBlue tror jeg vi sier. Hadde betalt for det spillet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#15
Street Fighter/Tekken vs. Mortal Kombat, bare for å et skikkelig bra gameplay med masse blod. Og sjansen til å rive av hodet til Julia, den hora.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Capcom vs. Marvel X Street Fighter vs. Tekken feat. DC with Special guest Mortal Kombat and BlazBlue w/Guilty Gear