Tekken5: Dark Resurrection

Klarte ikke å finne DR tråden Madcow laget for en stund siden, men like greit å lage en nye en.

<div align="center">

Da veit vi at DR er ute på PS3, hvis dere har vært innom Mad.Ko bloggen så finner dere noen hawt vids der.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Generell info:

Modes:
Arcade Battle
Ghost Battle
Vs Battle
Gallery
Options
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CHARACTERS:

Jinpachi er unlocked, men han er toned ned fra Tekken5. Veldig treig, men mye damage. Vi får se hvordan det utarter seg videre. Kan dette bli vår typiske "banned character" i fremtilige tekken turneringer?
Ranks:
Beginner
9th-1st Kyu
1st-7th Dan
Shihan
Expert
Warrior
Master
Virtuoso
Champion
Lone Wolf
Destroyer
Berserker
Sage
Legend
Fujin
Raijin
Deity
Lord of War
Dragon Lord
Tekkenlord
Dark Lord
Divine Fist
"?Top Tier?"

<div align="center">A+: Devil Jin, Heihachi, Kuma

A: Marduk, Roger, Moku, Law, Bryan, Anna, Nina, Dragunov, Lili, Eddy, Steve, Hwoarang, Bruce, Baek, Ganryu, Asuka, Jack-5, Lee, Xiaoyu, Paul, Yoshimitsu, Wang, Jin, Kazuya, Christie, Feng, King, Raven, Lei, Julia, A. King
Det som går igjen for de fleste "Top Tier" listene er at Dj eselpuler de fleste, Wallace you lucky bastard!
Så hva tror dere? Hvordan blir denne sesongen av DR gaming?
PS: De fleste får vel testa DR på PS3 neste RBN, takket være Gutti!

Faktisk, så er det Koreanerne som mener at Kuma fortjener en plass der, da er nok opp til Eagle å bevise at det er mer jucie i Kuma

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har fått spilt en del DR på PSP i det siste, og føler at Christie er blitt buffet litt opp, noe som forsåvidt ikke plager meg så mye. Det virker som det er enklere å være god (noe som forsåvidt er litt teit...), synes triks virker enklere å gjøre (selv med den møkkete PSP d-pad`en :argh: ), og virker som dmg`en er skrudd opp.
Har ikke fått satt meg inn i Devil Jin enda (selv om han er sub`en min), men hvis han er helt sick shit burde jeg kanskje det! B)

Hvor annerledes er PS3 versjonen fra PSP versjonen? Og på hvilke måter? Og hvem må jeg pule for å få prøve MAD KO`s PS3/Tekken DR? :angel:

Nilopilo
trenger hjelp med finisher kan du legge ut de her?
begynner og bli bedre spiller en del tekken, spille litt hver dag i hele påsken
venter på kit som virker på Ps3 så jeg kan bruke utsyr fra ps2 :p