Tekken5 Survival

#1
Lurte på hva deres rekord er på Tekken Survival?
skriv gjerne opp andre characters du har høyt på lista. :D

Vel min rekord er:

35 wins: Christie

Klarer ikke å komme over 40!! <_<
 

MadCow

Lokal moderator
#2
Vet ikke helt om dette trenger en egen tråd, men når det først er her så kan jeg jo poste.

Min rekord er 50 wins. Seff med Nina.
Når man er på kamp nr 51 synes man egentlig det er like greit man taper, så man kan gjøre noe mer nyttig ...
 
#3
Nei, fy faen så kjedelig det pisset er, eneste som er bra, hvis du skal trene parrys og breake kast:) men ellers er det gay :tommelned: Husker jeg prøvde det i TTT og T4, tror jeg hadde 42 eller noe slikt, orket bare ikke mer etter det..bare pisss!! well..natta alle sammen!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Er det bare jeg som leser "emnet vil stenges med en gang en moderator finner det"?

Jeg foreslår at vi kan skrive tips om hvordan nå langt, slik at det emnet ikke bare oppfordrer til å bryte forumregler.
---

Anyway..

Min rekord er 73. Bjørnen eier i Survival. Innse det :D

Å spille mot CPU er en ganske annen sak enn mot menneskelige motstandere. Derfor blir det mer turtling med Kuma og heftig bruk av d/f+2 og u/f+3 (siste bare i absolutt garanterte situasjoner slik som low cancel eller duck -> counter).

d/f+2, f+2, b,f+2+3*

Mot CPU er b,f+2+3* et GENIALT triks. Tro det eller ei, men CPU vil enten ligge på bakken eller techrolle. Uansett deles skade. Man kan også bruke det uten juggle først, men da mer risikabelt. trykk inn b,f+2+3* og se på at CPU går mot deg og dukker innen rekkevidde (kan hende CPU ikke gjør det når antall wins begynner å nå en viss høyde).

Kan si dere en ting.. Det begynner å bli penger ut av survival på 50+ ^^
 

MadCow

Lokal moderator
#5
Min rekord er 73. Bjørnen eier i Survival. Innse det :D
[/b]
Denne går vi ikke på. Sikker på at du ikke mener 37 wins? :p
Kan si dere en ting.. Det begynner å bli penger ut av survival på 50+ ^^
[/b]
Hmm... penger kunne jeg trenge. Hvor mye får du per kamp etterhvert?
Husker det ble ca 2000G per kamp når jeg nærmet meg 50.

Kan jo legge til litt kjipt CPU taktikk når jeg først er igang.
Hvis man bruker Nina og får motstanderen opp i luften, har man garantert
seier eller motstanderen havner i veggen.
Bruk en combo og avslutt med u/f+1. Så gjør man d+4,1 med engang og
plukker dem opp igjen, og setter igang en ny combo. Avslutter den
med u/f+1 osv ...
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
BRE, MadCow. BRE (Bears Rule Everything). :D

Mener jeg fikk 1500. Satt med denne prisen etter kampene leeeenge.
Kan alltids hende jeg husker feil :flau:
 
#8
Eagle jin 73.. damn er det mulig. Du fikk vel en del cash der tenker jeg. når man høyere sum en 2000 etterhvert?
Vel med noen characters er det lettere å nå langt for en del av dem har en sånn kjip combo som nesten alltid går mot CPU.. kan tenke meg nina har det ja hehe.. har ikke funnet en kjip metode med christie enda.
men en jeg pleier å gjøre er. b +3,3 f+3+4, b+3+4, u+3.. den tar en del damage 80-90, men den går ut av dato når den nærmer seg 20 wins. cpu blir litt smartere. og så har vi den d/b+3,4,3,4,3,4,3,4,3......osv men den funker best når motstanderen er ved en vegg.

Er det bare jeg som leser "emnet vil stenges med en gang en moderator finner det"?

Jeg foreslår at vi kan skrive tips om hvordan nå langt, slik at det emnet ikke bare oppfordrer til å bryte forumregler.
---

[/b]
oki jeg har ikke peil på forum regler, og hvilke type emner man "har lov til å starte" :ehm...: sorry if i caused any trobble?
 

oma

Village Drunk
#9
killermashing fikk rundt 250+ på tekken 4, med heiatchi og qfc+2 som eneste triks han brukte, han fikk motstander i bakken, og så gikk han Akkurat uten for rekkevidde slik at de bare sparket i luften (for de sparket når de reiste seg uansett...) og så qfc+2, no skill required..
 

EagleJin

Bear Necessity
#10
Ingen fare, Reckless. Så lenge vi gjør det til noe mer enn et listeemne bør det få holdes gående :)

oma: ja.. tragisk egentlig.. enda morsommere er det at (med Kuma) kan du gjøre ff+2 etter CPU reiser seg.. dvs ff+2, b,f+2*+3,f+3. Får du inn begge slagene på counter er runden er over :p
 
#11
Hah

dere tror dere er gode? med score rundt femti å greier.
sjekk namco si officielle survival ranking fra tekken 4.

http://namco-ch.net/tekken4/ranking/rec/survival/01.html

kommer snart en tekken 5 official side.

min personelige rekorder.

tekken 2 armour king : 99

tekken 3 heihachi : 117

tekken 4 howarang : 219

tekken 5 paul : 176

greit jeg er ikke på toppen av lista, men jeg er hvertfall middelmådig.
 
#12
Survival er bare useless, man blir ikke en dritt bedre av å spille det. Man bare legger til seg uvaner som får deg slakta i VS mot human-players. Kunne garantert fått 999 med Christie, men saken er at man blir drittlei etter 10 wins.

Namco: Du som er Namco GOD, skriv navnet til Hwoarang riktig'a!
 
#13
:( oki jeg jeg har kun prøvd et par ganger, men gir opp alerede... en person der som kaller ser SASCHA han har 999 wins med nesten alle characters.. syk jævel. Må være tull.

og det er sant jinsama du får dårlig spillevaner, merket at når jeg spiller mot andre så spiller jeg mot dem som det skulle være mot cpu. ikke bra!
 

MadCow

Lokal moderator
#14
Hah

dere tror dere er gode? med score rundt femti å greier.
sjekk namco si officielle survival ranking fra tekken 4.
[/b]
Nei, vi tror ikke vi er gode i survival ...

kommer snart en tekken 5 official side.
[/b]
Hvordan kan det komme en slik side om tekken 5?
Kan ikke bare folk si at de har fått 999 wins?
Eller finnes det en måte å sjekke dette på som det fantes i T4?

min personelige rekorder.
tekken 5 paul : 176
[/b]
Hvor mye penger fikk du da du vant match nr 176?
 
#15
Hei madcw

Syntes survival mode er kjedelig jeg også, og som jinsama sa: man får dårlige spillevaner. der er jeg helt enig. Men Namco er fast bestemt på å legge ut folk sine stats i tekken 5 også, rart spør du meg.

Og angående hvor mye penger jeg fikk etter 176 kamper, må jeg nesten komme tilbake på, kan ikke huske det. spilte survival når tekken 5 først kom ut i ntsc så det er stund siden. men skal finne det ut for deg.

Og beklager hvis jeg skrev navnet til Hwoarang feil.
 

oma

Village Drunk
#16
selvom man får høy score på survival så betyr det ikke at man er god, det var jo bare tyskere som hadde scores der jo, og er det ikke koreanerene og amerekanerene som er best i dette gamet da?
 
#17
Korea er best i Tekken, etterfulgt av Japan... så kommer USA.. så vil jeg tippe England.
Er ihvertfall sånn det virker for meg.. med de 2 siste liksom.
Korea som #1 og Japan som #2 er soleklare!
 
#18
Korea er best i Tekken, etterfulgt av Japan... så kommer USA.. så vil jeg tippe England.
Er ihvertfall sånn det virker for meg.. med de 2 siste liksom.
Korea som #1 og Japan som #2 er soleklare!
[/b]

Pfft!
#1- Norge
#2- Korea
#3- Japan
 
#19
<div class='quotemain'>
Korea er best i Tekken, etterfulgt av Japan... så kommer USA.. så vil jeg tippe England.
Er ihvertfall sånn det virker for meg.. med de 2 siste liksom.
Korea som #1 og Japan som #2 er soleklare!
[/b]

Pfft!
#1- Norge
#2- Korea
#3- Japan
[/b][/quote]

Dobbel "pfft!"

#1 - Drammen/Fagerstand (vi bygger en drøm :ler: )
#2 - Korea
#3- Japan
 

MadCow

Lokal moderator
#20
Hva er rekorden deres på time attack?

Jeg har 3.56.26 med Nina, men her er det nok mye å gå på.

Tror jeg hadde bedre med Steve, men fant den ikke igjen.
Kanskje det var på japansk versjon ...