Tenchu: Kurenai

Kanskje ikke så mange interesserte men..jeg sier fra likevel..

Dette spillet er helt über! Mye bedre enn jeg hadde forventet. Omtrent det eneste som er negativt er at det grafiske ikke er noe særlig forandret fra 3'ern, og manglende bruk av cg-filmer. Men ellers er det et spill av topp klasse.
Finnes det noen andre som har prøvd det? Deres synspunkter?

Hvordan er historien i dette spillet da? Wrath of Heaven hadde så dårlig story at den ble bra.

Jeg digga det forrige spillet, og synes egentlig grafikken var bra jeg :)
Det kan bli for mye av det gode..
Ja, det kan det!

Jo!

Basic-delen i hvert fall av historien er at Ayame er på oppdrag ganske langt vekk fra sitt eget område hvor hun ser en liten landsby i i flammer og med død. Der møter hun Rin, den eneste overlevende fra Ninja-klanen som bor der. Rin sverger ved at hun skal ta hevn på de som sto bak dette, og Ayame blir med.
Men det virker som det er noe litt dypere også. Mulig det ligger inne hint til hvordan Tenchu 4 skal bli..håper det blir noe av i hvert fall..

Etter det jeg har sett virker dette spillet ganskeså likt det forrige (noe som ikke er negativt, for min del). Snikmorder teknikkene ser sykere ut enn de fra 3'ern, og grafikken ser en smule bedre ut. Bare vaktene ikke får orgasme når man kapper av hodene deres dette nye spille, så skal jeg være mer enn fornøyd. Tenchu 4 blir stas...når kommer det ut i Norge?

EDIT: Har jeg gått glipp av noe...er ikke Tenchu 4 det neste Tenchu-spillet?

Stealth Kills er sinnsykt kult i Kurenai. Noe av det tøffeste er muligheten for Double Stealth Kill. Vaktene er helt som før, litt dumme, eller bare glemske..

Det offisielle Tenchu 4 er det lite info om. Det eneste jeg har lest "om/fra" det er Tenchu 4 wishlist på www.tenchu.de. Den har blitt sendt inn til folka, så det er vel bare å se hva som skjer med både spillet og wishlist'en.
Men (nesten) viktigst av alt, jeg vil ha Rikimaru tilbake. Mulig jeg får sett han og T4 først på ps3..