Tetris DS

#21
Standard Marathon: 850000

hvem eier hvem?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Jeg får driste meg til å påstå at du eier meg.
 

epp

firm and correct
#23
Vel jeg eier ihvertfall deg, COWbob. For nå gikk jeg forbi deg.

Jeg tenker da på Standard Marathon Endless: 2.184.000

Og Yetipants: kan du rette opp skrivefeilen på Touch Level 5? Det skal være 9.500
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Såder.

Dårlig med Tetris hos meg i det siste, ettersom dama har kapret akkurat den kassetten etter at jeg gav henne den gamle DS-en min. :(
 
#25
Når du ser at det har gått for langt, og dumper henne, så stikker hun av med hele pakka :p

Sånn er jenter... :grr:
 

MadCow

Lokal moderator
#26
Endelig fått meg dette spillet. Testa et par ganger online, og det var utrolig gøy!
Noen rekorder kommer nok etterhvert.

Vennkoden min er
663007
215993
 
#27
Vel, k999 ble visst lei, så nå har jeg hans spill. Tenkte egentlig spare det til jeg skal sitte ti timer på gardermoen i morgen natt, men måtte prøve litt, og ble hekta. Slettet alt, så kompis-koden hans ble resatt:

782082
357830

Har ingen ingen rekorder jeg tør vise ennå (kun klart å karre meg til level 18 på marathon foreløpig). Men, om noen fremdeles spiller dette (og vil ha et enkelt win lagt til listen sin) tar jeg gjerne en online-match. Legger til alle i første post, så får dere si fra om dere vil spille.
 

epp

firm and correct
#28
Jeg har hatt fått spilt litt i det siste og jeg må si jeg virkelig har kommet inn i denne versjonen etterhvert, selv om jeg har måttet legge om stilen.

Ny Standard - Endless rekord: 8.418.000




Friend Code: 461075 273400
 

epp

firm and correct
#29
Oppdatering:

Tetris Poeng: 15.824

Standard Marathon: 638.000

Standard Endless: 9.652.000 så nære, så nære!!

Touch Level 1: 7.400
Touch Level 2: 5.600
Touch Level 3: 6.800
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Steike bacon, ikke lenge før du har dobbelt så mye i Endless som meg. :(

I det minste ligger jeg fortsatt på topp når det gjelder Tetris-poeng. :p
 
#31
Har faktisk ikke spilt singelplayer på tetris ds i det hele tatt, så rekorder har jeg ikke. Går ut i fra at endless er stedet du spiller vanlig standard tetris så lenge du kan? Hvor lang tid tar det før denne begynner å bli vanskelig? Hater å måtte spille i en halvtime uten utfordring i det hele tatt, for så å dø og måtte begynne på nytt.

Online er uansett knall, der kan man få en utfordring og muligheten til å forbedre ranken på 5 min. Min friend code:
- 736111
- 558782
Dersom noen av dere spiller enda er jeg gladelig med på et par runder :)
 

epp

firm and correct
#32
Yetipants: Det er bare å slenge smørret og baconet i panna!

The shock! the horror!
Jeg har spillt mange versjoner av Tetris, men på de utgavene har telleren stoppet på 9,999,999 så forestill deg sjokket da telleren fortsatte..

Ny beste notering på Standard-Endless: 10,898,000

Standard-Marathon; 792,000

Tetris poeng; 16,715

Touch level 2; 6000
Touch level 3; 8700
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
What the heck, megler Smekk? Hadde ærlig talt ikke venta meg at det gikk an å få mer enn 9.999.999. Uansett, bra jobba. Har oppdatert første innlegg. :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#34
Jeg har en tilståelse ... jeg har aldri helt fattet poenget med Tetris.

... inntil nylig, da jeg i ren kjedsomhet klikket meg inn på en slags Facebook-variant. Og det var konge! Jeg er allerede blitt temmelig hekta, til tross for at jeg suger skikkelig :D Og da tenkte jeg: Kanskje jeg burde go pro og skaffe meg dette til DS? Er det noen spesielle fordeler, sånn bortsett fra at det faktisk er håndholdt og kan spilles på tur? Kommer nok til å skaffe det en gang uansett, men tenkte å sjekke.

EDIT: Jeg har visst en stygg vane med å gjenta meg selv, fikset opp i :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Vel, det er den stødigste Tetris-varianten jeg har spilt så langt, iallfall; alle de offisielle reglene er med, iallfall etter hva jeg klarer å se. Spille med folk over nett kan du også, i tillegg til at du får mange ekstramodi som stort sett er god moro.
 
#36
De fleste flash-versjoner er et mareritt å spille når du har prøvd en skikkelig versjon. På DS er det f.eks alltid en skygge nederst som viser hvor klossen din vil lande, og du kan skli klosser langs bakken (mange flash-versjoner låser klossen med en gang den berører noe). I tillegg kan du lagre en kloss til å ha i bakhånd og trekke frem når du vil, samt se de fem neste som kommer til å komme i spill, for å planlegge litt. Og, det viktigste av alt: trykke pil opp for å sende klossen direkte ned i bakken. Jeg klarer virkelig ikke å spille tetris uten den funksjonen.
 

K999

Keystone State Of Mind
#37
Har faktisk prøvd Facebook varianten selv, og den var ikke dårlig. Hadde alle tingene du maser etter Klaymen, utenom å kunne holde av en klosse.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#38
Men uansett krever den at jeg sitter ved en PC, og det er litt stress. Tenker Tetris DS blir mitt neste spill jeg. Hørtes ut som gode greier :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#40
Klaymen: Har spilt en del mer på Facebook varianten, og fant ut at jeg faktisk kan holde av brikker der også. (Har bare ikke funnet ut hvordan enda) Måtte jo bare spille litt mer for å ta highscoren på vennelista. :p