TG04

Kleevah

Livsfarlig amatør
#24
Seff skal jeg på TG i år, blir 5 året for meg.
(Fractalus will be saved... ;) )
 
#25
skal på tg i år for hele .... ANDRE gang :p
 
#26
Opprinnelig skrevet av Neptune@21.03.2004, 15.25
Tviler på at folk kommer for å ta en på TG :)
Ikke si det :evil:

Heheh har ikke bilett en gang jeg å ingen vil selge meg bilette ®:moon:
 
#31
jeg skal på TG, som nevnt før i tråden,gidder vel ikke skrive meg på lista?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#33
Argh, jeg kunne også tenkt meg å dra på TG. Ikke nødvendigvis for å spille, noe jeg foretrekker å gjøre på en konsoll, men for å laste ned film på film og XBOX spill på XBOX spill og kooooooooose meg.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Neptune@21.03.2004, 15.25
Tviler på at folk kommer for å ta en på TG :)
Vel, opp igjennom tidene har jeg møtt mange folk som visstnok skal banke meg på TG. Om det blir realitet blir spennende og se :D

Har sikkert noe med at jeg elsker å plage die-hard cs nerder når jeg en sjelden gang spiller public. Talentløse tapere hele gjengen... <_<

Kult om det ble en ekte "klankamp". Hand to hand :thumbsup:

Neida, er snill gutt jeg... ;)
 
#35
Om noen først skal komme for å ta en, så er det godt å ha den tilliten til diverse venner som er med ;)
 
#38
Opprinnelig skrevet av Neptune@23.03.2004, 16.38
Om noen først skal komme for å ta en, så er det godt å ha den tilliten til diverse venner som er med ;)
jeg er fit for fight :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#39
Opprinnelig skrevet av Neptune@23.03.2004, 16.38
Om noen først skal komme for å ta en, så er det godt å ha den tilliten til diverse venner som er med ;)
Nåja, bare feiginger som må ha en gjeng bak seg for å tørre å konfrontere noen. Dessuten er det å true noen med vold over nettet pga. et spill eller noe liknende så lavmåls at det faktisk er ganske mystisk at disse personene klarer å opprettholde sine vitale livsfunksjoner...
 
#40
woha, så poppet emne opp fra intet igjen, moro.

oppdateringer sjal be made, chill 0ut