TG09 - Hvem skal?

Dukie

nice girl
#1
Yes, da er partyticket og forhåndskø klart og billetter startes å selges 3 Februar kl 19 00.

Så jeg lurer på hvem fra spillegal skal i år, husker enda vi hadde et svært spillegalbilde fra 2005, og det var litt artig.

Sprøtt å tenke på at min første TG var i 01 som nybakt femtenåring, men man blir vel aldri to old for TG. : )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Min første og hittil eneste TG var som nybakt nittenåring i 2000 (dæven, jeg er gammal), men det frister ikke til gjentagelse nå som jeg nærmer meg tredve kan du si. Uansett så har jeg annet dill å drive med i påska. ^^
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#3
Dro på min siste TG i fjor. Fuck søvnløshet og svensk trance.
 

Dukie

nice girl
#4
Min første og hittil eneste TG var som nybakt nittenåring i 2000 (dæven, jeg er gammal), men det frister ikke til gjentagelse nå som jeg nærmer meg tredve kan du si. Uansett så har jeg annet dill å drive med i påska. ^^
Haha, husker du, jeg, Eivind og Kent var det ikke? Skulle ha kebab utenfor Lillestrøm og jeg var skeptisk til folk i midten av tjueåra som gamet eller no, at folk fikk tid til det, var liksom ikke måte på.
Da var jeg vel atten og så sier du " vel, jeg er i midten av tjueåra, så hva faen snakker du om?"

Ikke at jeg vet hva jeg tenkte på rundt den tiden, men hey - se på det positive; Du holder deg godt. :)

Blæ, virker som det er fåtall som skal ta turen innom til TG i år men just in case så starter billettsalget offisielt om en time.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Man trenger å tenke på "å holde seg godt" allerede som midten-av-tyveåring? Du kommer til å ha minst 5 midtlivskriser..
 

Dukie

nice girl
#6
Nei, overhodet ikke det jeg mente, snarere hardcoregaming i midten av tjueåra.

Det jeg mente med "holde deg godt" kommentaren var at jeg trodde han var på rundt min alder.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Knegg. :D Ja, det var tider det.