The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

#1
Jeg har ikke hørt noe særlig om dette spillet, så jeg skulle lese review av spillet fra Gamespot, da jeg ble ganske så overrasket når spillet fikk 9.3 :tommelopp:
Dette ser ut til å være et FPS spill som jeg digger, og dere andre Xbox eiere som liker FPS, bør helt sikkert skaffe seg dette spillet ;)

Det som er dumt med spillet er at det er ikke no multiplayer i det, og spillet har en spilletid på 10 timer,men 10 timene er sikkert kjempeartig. ;)

Spillet har sykt bra grafikk, og det er stealth og first person fighting i gameplayet også, og jeg mener og trur at spillet kommer kun til Xbox.

If you don't already have an Xbox, it's worth buying one to play this game. And if you already do have one and you're mature enough to handle the game's subject matter, then you'd be a fool not to play The Chronicles of Riddick.



Les anmeldelsen HER :D
 
#2
klarte ikke å dy meg, jeg er en penny arcade tøs


 
#5
Yepp det var utrolig overaskende... de går så langt som å si at det er det beste action spillet på Xbox og kanskje på andre platformer også. Det er ganske bra siden Action spill kanskje er Xbox sterkeste genre sammen med Bilspill.
 
#9
Laster ned Video Review (Gamespot) nå. Har ikke sett noe særlig film fra dette spillet. Det fikk 8.5/10 på IGN og ligger på 87.5% på GameRankings, så skal se an litt. Men har jeg cash til overs, så kanskje jeg plukker det med meg. Kommer jo ikke før 27. august på PAL.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Gromle@02.06.2004, 17.57
Hmm... Skygger laaangt unna spill som kan spilles igjennom så fort.
Spillet har bra Replay Value da, og gameplayet er sikkert ganske artig ;)

Synes grafikken ligner på doom3 grafikkmotoren jeg :)
 
#12
Har testa demoen selv nå, og dette spillet drittbra, med nydelig grafikk og smooth gameplay. så jeg gleder meg til fullversjonen ja.
Testa med det samme Psy Ops også som bruker Havok engine så det holder. og dette spillet er også noe vi kan se frem til.
Psy ops kommer til Xbox og PS2 :)
 
#13
Dette var overraskende ja, til å være et spill basert på en film. Dette ble egentlig ingen stor overraskelse med tanke på den superkule E3 videoen av spillet for noen uker tilbake. Allerede da så jeg at dette spillet kom til å bli noe stort!:) (Ikke for å skryte altså :p ..)
 
#14
Jeg testet Riddick litt akkurat... for å si det sånn jeg ble mer imponert over Full Spectrum Warriors, har bare spilt vær av dem 30 min.. skal komme med litt mere detaljerte impressions senere.
 
#15
Full spectrum warrior synes jeg var dårlige greier men de som liker strategi spill der du ikke kan skyte rødfis engang så er denne sikkert bra........grafikken og gameplay imponerte ikke meg ihvertfall.For de som likte ghost recon og conflict desert storm så er sikkert denne konge.
 
#16
Riddick har jeg spilt 2-3 timer nå, og det er ganske bra. Eneste er at grafikken er litt plagsom, for den er så veldig forskjellig fra sted til sted, noen ganger ser det rett å slett jævlig ut, og andre ganger minner det om Doom3.
 
#17
Jeg driver å laster ned The chronicles of riddick til xbox nå og jeg må si jeg gleder meg til å spille det :)
Detta blir vel et spill man kan spille mens man venter på Doom 3 og Half-life 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Jeg har også testet Chronicles of Riddick litt, og jeg har følgende å si: Riddick-ulously good! :totomleropp: