The city of Metronome

Lodin

Der Waaaah
Title: Metronome
Developer: Team Tarsier
Website:http://www.tarsier.se/metronome
Release Date:TBA

“A next-gen adventure game where sound is your weapon.”

Venture into the city of Metronome, a sprawling mass of haphazardly built houses and makeshift machinery where the outlandish inhabitants are carrying out their chores day and night.

A city where the life of every citizen is dictated by the Corporation, a single bureaucratic entity that owns all the land, the entire infrastructure and all the industries.

Filled with a strange desire to work, nobody seems to find time to pause and question the actual purpose of the city.

Explore winding alleys, skewed rooftops and crowded apartment buildings as you search for proof of the Corporations secret agenda. Listen out for sounds to record that will help you manipulate your surroundings and your enemies, as you slowly uncover a mystery that reaches out from the borders of the game and into reality itself.

Ser ut som American McGee og Tim Burton har delt seng i det siste og flere adventure spill kan vi aldri få nok av.
Flere bilder og teaser på hjemmesida.
http://www.tarsier.se/metronome/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan det være at noen har lest tankene mine og laget en spill-ekvivalent til Dark City? Isåfall: HALLELUJA! :D
Dette skal og må sjekkes ut.
Edit: Sjekket litt nærmere screenshots og sånt nå, og må egentlig si det ligger tettere opptil La Cité des enfants perdus, som faktisk er favorittfilmen min.
Hmm. Hvite flekker foran på buksen min, helt uprovosert. For en mystisk hendelse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så litt PC ut, spør du meg.

Lodin

Der Waaaah
Når jeg sjekka litt nøyere på hjemmesida dems viste det seg at "spillet" mer bare er en prototype og at de er på utkikk etter en utgiver. Altså ingen formater planlagt ennå.
Lusne Svensker.

Vel, det virker som de har noe å fare med. Håper noen utgivere er enig.

Hvis dere tar en titt på E# lista her på spillegal så står det at det kommer til PC og Next-gen, altså PS3, Xbox 2, og Revolution (sistnevnte er lite trolig.)
:(