The Complete Calvin & Hobbes Collection

#1
[Solgt] The Complete Calvin & Hobbes Collection

Jadda, godtfolk. Jeg har bestemt meg for å skille meg med min høyt elskede komplette samling av Calvin & Hobbes, også kjent som Tommy & Tigern på norsk. Jeg snakker om denne samlingen:





Nå, det er selvsagt en grunn til dette, og jeg har ikke tenkt å holde den skjult. Noen slapp opp katta når det ikke var noen hjemme, og filledyret presterte å knuse en vase som sto på stuebordet. Dette i seg selv er da sånt man forventer av en katt, men dessverre lå også bok #2 på bordet. Denne har dermed fått noen vannskader på de siste sidene, perm og rygg:





Forøvrig er det mer skjønnhetspletter enn noe annet. Ingen av sidene er klistret sammen eller revet eller falt ut som følge av uhellet. De to andre bøkene er i tilnærmet perfekt stand.

Søsteren min har lovt å kjøpe en flett ny samling til meg siden det er hennes katt, og dermed lar jeg hele herligheten gå for kr. 400,- eller bud.

Noen som er interessert?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Jeg slår gjerne til. Skru på PM-funksjonen så kan vi diskutere dette nærmere. ;)
 
#3
Da skulle PM'en min være up'n running. (Mon tro hvor lenge den har vært nede...?)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Ca. like lenge som ingen har brydd seg. :gnoh:
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Fysj! Selge bøker man er så glad i bare pga. litt vannskader. Sånt er faktisk en del av livet til ei bok. Viser at de har levd med deg gjennom tykt og tynt.
Feks. er min Skrue McDucks liv og levnet sine covere sotskada ganske ille etter en brann, men det endrer ikke det faktum at jeg elsker den. Kunne aldri tenkt meg å bytte den ut selv i den engelske praktutgaven.
 
#6
Er ikkje det litt sært å være så glad i masseproduserte ting, egentlig? Greit nok når det er snakk om eit unikt maleri eller lignende, men ei bok..?

Jaja, er ikkje hensikten å starte ein diskusjon her, my opinion. That's all. Whatever floats your goat.
 
#7
Pyttsann. Den eneste grunnen til at jeg har valgt å skille meg med samlingen er som sagt at søsta spanderer ny på meg. Er ikke dette i seg selv en glimrende grunn til å gi andre muligheten til å få legge sine klamme pølsefingre om Wattersons praktverk for en latterlig lav sum? I think it is.

Uansett, går det an å skifte status til Solgt?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Rediger førsteinnlegget -> go advanced.