The Conduit, nytt skytespill eksklusivt til Wii.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#1
Se hva jeg fant på IGN i dag. En utvikler har bestemt seg for å lage en førstepersonsskyter til Wii, og de bruker faktisk ikke innovativ kontroll som en unnskyldning for å drite i alt det tekniske. En hyggelig avveksling :)

Når det er sagt vet jeg ikke helt hvor gira jeg er på dette her, ut i fra artikkelen ser det ut som en alieninvasjon hvor det er opp til deg å redde planeten. Alene. Håper på litt multiplayer, jeg. Hadde stor moro i påskeferien med multiplayer på Red Steel (yeah, yeah) og det burde ikke være så vanskelig å toppe det.





IGN
 
#2
Det har potensiale, og utviklerne virker særiøse i visjonen deres om å utfordre 360 på grafikk og gi Wii'en ett "ordentlig" skytespill.
Online er ett must, men blir spennende å se hvor dette fører hen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Skal vi se her. Utviklerne prata dritt om andre utviklere til Wii-en fordi de ikke satsa nok på grafikk. Ja, dårlig grafikk er virkelig det største problemet spillbransjen har nå om dagen.

Jeg spår flopp de luxe. -_-
 
#4
Jeg reagerte også på uttalelsen "all Wii games have crappy graphics"(eller noe i den duren), og når sant skal sies så har ikke bildene fra dette spillet fått meg i ekstase. Veggene er rett og slett ufattelig dårlige. Selv Red Steel ble hauset opp på forhånd, og det endte opp som en gedigen skuffelse. Men jeg håper inderlig dette er sakene.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#5
more like utvikler + pengene holder på å ta slutt + prøver å lage en splash = failure?

Trenger virkelig bransjen flere fps'er? Jepp, eller platformen trenger vel å vise at den takler sjangeren alle, tydeligvis, ikke får nok av.
Men trenger mediet det?

Vi vet alle at god grafikk ikke gjør et godt spill, og at god grafikk ikke nødvendigvis er god bruk av teknologi, men heller smart bruk av den. Dette minner mere om rap-beef enn spillutvikling, det har noe rebellsk over seg. Luften siver litt ut av den ballongen når man finner ut at utvikleren har holdt på i 14 år. En kan vel si at det var på tide med en open Wiimote night ^_^?

For High Voltage sitt vedkommende ihvertfall.

ps. Når jeg ser på Wikipedia siden deres (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Conduit) så virker det jo som om de holder på med ganske smart bruk av teknologi. Vel jeg predicter at dette kan gå skeis, selve spillet, men at teknologien kan bli interessant å se nærmere på.
 
#7
Første film er ute.
Metroid Prime Corruption var jo artig, og om kontrollene på dette er like faste og nøyaktige sier ikke jeg neitakk. Wii'en flommer ikke akkurat over med FPS'er. Bring it on, en eller annen utgiver.
 
#8
Jeg er også klar for å prøve dette. Enig i at det ser mer enn en smule generisk ut, men nå er det ikke akkurat som om FPS-sjangeren er et oppkomme av nye ideer på andre plattformer heller, så det vet jeg ikke om jeg tar så tungt.

Tiden vil vise.