The Gathering 2005

#1
Klokka 19:00 idag startet billettsalget til neste års The Gathering som skal avholdes i Vikingskipet i påsken 2005. Som vanlig er pågangen stor og allerede etter et par minutter hadde de over 50 stykker i kø.
Nytt denne gangen er at du automatisk har reservert en plass mellom 1 og 5 billetter når du er innlogget og endelig kommet først i køen.
Kom igjennom ganske fort og ble nummer 32 i køen, men som vanlig når det gjelder PartyTicket og bilettsalget til TG er pågangen ofte for stor for serverne.
Crewet som står for billettsalget regner med at siste billett blir solgt i løpet av natta.
Hvis du ikke liker eller har tid til å stirre på PartyTicket-vinduet oppdatere seg hvert 20. minutt, kan du alltids be dem sende deg en SMS for fem kroner. Denne meldingen vil gi deg beskjed om at du kan gå inn og bestille dine billetter.
 

Dukie

nice girl
#2
Jeg fikk kønummer 14. JAHAAHAHAHAHAHAAHAH! :D :kul: :svette: :) :tommelopp:

Dette blir da min sjette strake TG. *whoho* Var dritnervøs for å ikke få billett.
 
#3
Har en dude som fikser tickets. Er chillærn liXom.
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Må man bestille dagsbilletter også (hvis man ikke skal ha med PC)?
 
#5
De kan nok bestilles senere.
En ting som også bør nevnes, er at denne mailen eller SMS-en kommer ikke før tidligst 07:00 imorgen tidlig, dette sikkert for å slippe at folk febertrykker på F5 og overbelaster serverne enda mer.
Når du har fått beskjeden har du 48 timer på deg til å bestille billetten.
Med andre ord, køen vil ikke flytte på seg før imorgen tidlig.
 

Dukie

nice girl
#6
Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.12.2004, 07.45
Har en dude som fikser tickets. Er chillærn liXom.
147482​
Din homo! Og her sitter jeg og stresser som en gris.

De fem siste åra så har noen fikset dette for meg, i år måtte jeg gjøre det selv. :flau:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#7
Whoho, #65 i køen!
TG er jo fast tradisjon i påska, så man kan ikke ditche det nei.
Også mitt 6. på rad faktisk...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Har aldri vært på TG før, og tviler på at det blir noe i 2005 heller. Skulle likt å dradd dit, men penger, beliggenhet og frakt av utstyr er nok tre av de største grunnene til at det blir dårlig med den saken. Jaja, kanskje 2006... :(
 
#9
TG kan være et lett terror mål vettu ! Kan gjerne komme in med et bar bokser med sprengstoff festa til ballene og ta alle med seg, eller noe sånt.
 
#10
Ja, det er også grunnen for at jeg ikke vil dit..
Rett og slett fordi jeg tenker på alle de som høyst trolig kommer dit bare for å sprenge seg.
Tsk tsk... skummle greier
:p
 
#11
Opprinnelig skrevet av delta zai@11.12.2004, 08.45
TG kan være et lett terror mål vettu ! Kan gjerne komme in med et bar bokser med sprengstoff festa til ballene og ta alle med seg, eller noe sånt.
147509​
*Lol* Den sikret dagens latter! :D

Hvem vil drepe noen uskyldige datanerder hvor dens mål er å vise seg hvem er best i Linux? :blunk:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Og hvorfor ha sprengstoffet festet til testiklene når et kabinett og en CRT-skjerm kan fylles med faenskapen?
 
#13
Det må ikke være digg for ballene å ha noen kg sprengstoff festa til. :blunk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Ja, dere får kose dere... om dere kan. :p
Jeg skal ikke, fordi det er så jævlig mye mas. Jeg orker ikke oppsøke situasjoner der jeg garantert blir utsatt for stor konsentrasjon av ting som irriterer meg.
 
#16
Altså, ifjor hadde jeg kanskje en god del flaks. Men jeg hadde ikke et eneste problem med verken nett, pc eller virus. Og alle folk ved siden av meg var stort sett hyggelige. Ble godt kjent med han som satt ved siden av meg, dog han hadde med seg en dildo.
 
#18
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@11.12.2004, 11.18
Du er nummer 1566 i køen
:p
Hehe, tror ikke det blir noen bilett på meg i år nei.....
147570​

take it from me...mulighetene er der fremdeles :D
ifjor var gjennomsnitts ordren på 3.28 billetter pr. ordre.

MASSE folk som faller fra underveis.

la meg på lista TRE uker etter slippet sist..og fikk billett :)

Ellers så må jeg siat dette er første TG hvor jeg ikke har blit nedrent med dødstrusler og annet morro ved billett slipp :D

yohoohoh!!!
 
#19
har aldri vært på TG.. men hadde vært fun.. kanskje 2006, for da har USA sikkert tatt osama bin laden og hans 40 røvere med sprengstoff hengenes fra ballene.
jeg hadde blitt litt skeptisk hvis det ble bestillt billetter fra afghanistan elr.no

men HF dere da! (selv om det er 3-4 måneder til)

EDIT: Jeg misunner dere ikke! var på warpzone i høstferien.. nesten 600stk.. lukta felt, dårlig plass. å være på LAN med 5000 andre nerder som svetter? Neida!
(eller jo.. misunner dere :flau: )