The Gathering 2008

#1
Hei og hå. TG08 er nå rett rundt hjørnet, og for første gang i historien deltar Shigsy på nerdefesten i lag med en gruppe kompiser. Man kan trygt si at jeg gleder meg stort. :D

Jeg regner med det er flere SG-medlemmer som har planer om å delta på TG i år, så vi trenger et emne for å samle oss og diskutere begivenheten. Jeg har som sagt aldri vært på TG før, men ut ifra et kart jeg har fått ser det ut som jeg skal sitte på rad 49, ganske langt oppe mot tribunene. Noen som har plassert seg i nærheten?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#3
Husker ikke hvilken rad jeg er på, men det er en av de to firkantene av seter øverst til høyre. Drar dit med 9 venner, det blir storveis koz. :)
 

Dukie

nice girl
#4
Var på 7 strake TGer , i år retunerte jeg billetten min siden kompisen min som jeg alltid har dratt fikk ikke fri fra militæret, vi var vanligvis en vennegjeng på 7-8 stykker som hooket opp med andre ca 10 stykker vi kjente, men i år så trakk vi alså oss. =( En for alle og alle for en. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Hvis noen vil møte en ekte SG Superstar (dvs. meg) kan jeg sikkert dure inn til Vikingskipet i løpet av uka, bor ti minutter unna med bil. Skal ikke dit, dog. En gang (2000) var nok. :p

Sagt med andre ord: Plis si at det kommer noen kule folk på TG i år. :p
 
#6
Moro om du stikker innom, Yeti. Akkurat derfor jeg startet denne tråden: for å treffe andre SGere i person. :) Er du forresten bra kjent med utelivet på Hamar? Det er nemlig fare for at det blir en bytur på oss i løpet av helga en gang, så om du har lyst til å være med og guide oss litt rundt, så er du hjertelig velkommen til det. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Stikk på Siste Indre (vas gjennom gågata til du ser skiltet). Bra atmosfære, er ikke sånn der jalla ungdomsutested-tjohoi. Hvis det er mer stilen, går det an å stikke på Stallgården, tror jeg. Øh, har egentlig bare vært på Siste Indre så det er hva jeg anbefaler. :p