The Grand List Of Console Role Playing Game Cliché

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Mulig dere har sett det før, men det hadde ihvertfall ikke jeg. Ganske morsomt egentlig.

Have fun!
 
#3
Opprinnelig skrevet av Ronin@30.04.2005, 01.25
Hehe, artig.
Minner meg om den lista noen posta fo ei stund tilbake som sammenlignet black metal og hip hop. ^_^
213741​
Den var sykt tidig, har vel ikke link til den tilfeldigvis?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
George W. Bush Geography Simplification Initiative
Every country in the world will have exactly one town in it, except for the country you start out in, which will have three.
:ler: Hahaha, dette var morsomt selv for meg, som ikke spiller RPG-spill, men bare har såvidt kjennskap til dem. :D *lese videre*
 
#6
Veldig morsom link det. Kjenner igjen masse, om ikke alt :ler:
Det verste må være at alt stemmer også. Klisje etter klisje etter klisje :tommelopp:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Ja, RPG-verdenen er uten tvil full av klisjeer, men med tanke på hvor mange spill det finnes der ute, er det nok ikke så lett å være nyskapende hver gang. Men det gjør meg egentlig ingenting. Det er altfor mange folk med klisjefobi her i verden ^_^

Noe jeg synes er morsomt er spill hvor du starter med et legendarisk våpen, mens du etter et par timer kan kjøpe et som er mye bedre for en ubetydelig sum i en tilfeldig butikk. F.eks. FFVII.
 
#8
Haha. Nå har jo jeg bare spilt FF-serien dah, men ... :D

Gaggi ftw!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Opprinnelig skrevet av GarlandG@30.04.2005, 02.25
Noe jeg synes er morsomt er spill hvor du starter med et legendarisk våpen, mens du etter et par timer kan kjøpe et som er mye bedre for en ubetydelig sum i en tilfeldig butikk.
213761​
Eller som i Soul Blazer, hvor du får det dårligste våpenet i spillet fra GUD.
 
#12
Hehe mye som er sant, men mye som er litt spekulativt og. Morsomt uansett

og med tanke på emnetittelen tror jeg du, kjære Garland, trenger å lære deg litt om "ÈSBEN" (èn stor bokstav er nok =p)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#13
Copy/paste

Gadd ikke skrive alt sammen selv =p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Takk til deg, Kaptein Responstid-Som-En-Isbre.
 
#16
Hei, DU, TETIWANKS! INGENLIKERRE! Har kontakter så pass æ!
 
#18
Denne lista er så alt for sann, så alt for sann...

Men den gjelder ikke bare RPG-spill. Men også endel filmer osv.
Jepp, den gjør det.