The Guild With No Name

Ja da begynner guilden å ta form, ivertfall siden. Medlemer er det rimelig tynt med men jeg håper det tar seg oppover som tiden går.

Så om du skal spille når World Of Warcraft kommer i salg og trenger en guild til å watch your back så kan det hende vi er gjengen til akkurat det.

Håper du vil ta en tur innom siden å kikke litt og om du synes dette kunne være noe for deg så registrer deg på forumet og legg igjen en melding på Guild Recruitment så tar vi det derifra.

Jeg ber at før du evnt registrerer deg leser reglene som vi har så langt satt for guilden slik at du vet hva du går til.

The Guild With No Name

_LarZen_

Kom igjen folkens... her har dere en sjangs til å være med å lage et
Alliance guild fra scratch.
Selv er jeg medlem, og gleder meg til å starte på nye eventyr med mine guildmedlemmer.
Vi har ikke ambisjoner om å bli det største guildet der ute, men heller en liten familie som støtter hverandre i tykt og tynt.
kravene for å bli med er minimale, og det eneste nevnverdige vil da være at guildet er engelsk, dvs at hjemmesiden og forumet foregår på engelsk.
For øyeblikket består guildet bare av 5 offesielle medlemmer, men vi ønsker flere likesinnede på laget.

Fremtidige Mennesker, Dverger, Natt Alver og Gnomer....
Bli med oss på eventyr! Du kommer ikke til å angre på ditt valg!

Jeg kan ikke være med her.. :(
har allerede guild. men vi må prøve å komme på samme server allikevell, så vi kan spille sammen :)

Så lenge jeg bare er et vanlig medlem har jeg egentlig svært lite å si om bestemmelser i guildet. (hint hint Larzen :p )
men jeg håper vi eventuelt vil havne på samme server.

Hva heter guildet ditt Toz? hjemmeside link?

Opprinnelig skrevet av Frenzy@04.02.2005, 00.01
Så lenge jeg bare er et vanlig medlem  har jeg egentlig svært lite å si om bestemmelser i guildet. (hint hint Larzen :p )
men jeg håper vi eventuelt vil havne på samme server.

Hva heter guildet ditt Toz? hjemmeside link?
172856​
Hehe, du er i + siden i boka mi så ikke vær redd, har altid bruk for noen bra officer'ere. Etter vi har spilt en liten stund sammens og jeg vet litt mere åssn dere er i vår nye verden så får dem som fortjener det den ranken som hører til.

Når det kommer til servere osv så må vi så absolutt prøve å få sammlet så mange som mulige på samme server. Og ikke minst prøve å komme på en server som ikke blir fylt opp på første dagen. Noe som kan bli selvf umulig å vite med en gang. Vet ikke helt åssn vi skal gjøre det egentlig.

Fin side, men gidder ikke å melde meg inn i noen slags Guild, siden betaen stenger den 11. februar.

Dette er en guild som skal tre i kraft ved retail. vi har ikke hatt noen guild under betaen engang...

men du er hjertelig velkommen Marty!

Uncle Larzen wants you!

Med mindre dere har tenkt å spille på en PvP- eller RP-server kommer ikke jeg til å bli med. Det hadde vært gøy, men ikke på en PvE-server.

Opprinnelig skrevet av Frenzy@04.02.2005, 00.58
PvP var planen, etter det jeg har hørt...

eller hva Larzen?
172874​
Vel nesten, dette står på hovedsiden : "We are gonna be on the Alliance side and on a PvE server, but as time goes if the guild members want we are gonna make a PvP guild to"

Så ja og nei, om folket vil så lager vi en på PvP også. Men det er PvE vi i første omgang går for.