The Legend Of Zelda

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Gamespots preview.

Kva synast dokkar? Jeg gleder meg veldig. Et nytt, håndholdt Zelda-eventyr kan rocke min verden ganske kraftig. :tommelopp:

Her er noen screens:

Ja, det blir uten tvil stort. Jeg er en STOR Zelda fan og jeg håper det blir like bra som ALTTP. Er det noen som vet når det kommer?!?

Det kommer til Norge i 4. kvartal i år.. Det vil jo si at vi kan allerede i år spille det. Blir jo helt konga!!! :tommelopp:

Noen som vet om det er Nintendo eller Capcom som lager det?
*Håpe på Nintendo*

Så forresten temmelig bøst ut og det er en positiv ting.

Det er vist "Flagship" som lager det. En utviklergruppe bestående av en blanding av Capcom og Nintendo-folk, så vidt jeg vet. Det var de som stod bak Oracle of Ages og Oracle of Seasons til GBC, pluss A link to the past porten til GBA.

Det kommer til Norge i 4. kvartal i år.. Det vil jo si at vi kan allerede i år spille det. Blir jo helt konga!!!
Fet. Da vet jeg hvertfall om en ting jeg vil ønske meg til jul :D

Huffameg, det var det jeg "fryktet".
Ikke misforstå meg helt folkens, Oracle-spillene var flotte spill de, men satt opp imot A Link to the Past og Link's Awakening syns jeg ikke de var noe særlig.
Jeg kjøper det nok lell da!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Link's Awakening er jo den absolutte kremen av Zelda-spillene(spør du meg, så). Sjeldent har jeg levd meg så mye inn i et spill som det.

Synes ikke ALTTP er så bra som alle skal ha det til jeg. Link's Awakening er mye bedre, spør du meg. Ikke at ALTTP er noe dårlig, det er jo fortsatt Zelda kvalitet.

Samme synes jeg om Oracle spillene, fortsatt Zelda kvalitet. Ingenting å klage på. Så jeg ser ikke noen grunn til å frykte, ikke alle var like glad i The Wind Waker eller Majora's Mask heller, og de ble laget av Zelda-mannen selv. Betyr ingenting om de er laget av sjefen sjøl eller om det er de som lagde Oracle spillene, vi vet aldri om de blir klassikere eller møl likevel.

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@25.05.2004, 21.24
Synes ikke ALTTP er så bra som alle skal ha det til jeg. Link's Awakening er mye bedre, spør du meg. Ikke at ALTTP er noe dårlig, det er jo fortsatt Zelda kvalitet.

Samme synes jeg om Oracle spillene, fortsatt Zelda kvalitet. Ingenting å klage på. Så jeg ser ikke noen grunn til å frykte, ikke alle var like glad i The Wind Waker eller Majora's Mask heller, og de ble laget av Zelda-mannen selv. Betyr ingenting om de er laget av sjefen sjøl eller om det er de som lagde Oracle spillene, vi vet aldri om de blir klassikere eller møl likevel.
Verken Majoras Mask eller The Wind Waker er laget av the man himself (jeg antar vi snakker om Miyamoto?), men nemlig Eiji Aunoma som er en slags Miyamoto-lærling. Så jo, det er ganske stor forsjell, kvalitetsmessig, på hvem som lager spillene og hvordan det endelige produktet blir.

Mandark: Trodde du at jeg ikke syns noe om Link's Awakening? Var ikke helt sikker på om posten din siktet til meg eller om det bare var en generell tanke du luftet!