The Movies er GOLD

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du missa poenget. Den skulle ikke være bra, kun vise litt av det man kan gjøre i spillet. Kulisser, bevegelser, animasjoner, objekter, osv.

Så anmeldelsene har begynt å komme ja..
Hadde vel release i dag i USA..
Synes det er utrolig snodig at det ikke har dukket opp på nettet enda til testing da =)

Kilik

Lokal moderator
8.0 fra IGN og det er som vi vet middelmådig etter IGNs standarder. Synd det ikke ser ut til å leve opp til forventningene. Godeste Molnjø har noen fantastiske idéer, men er ikke like god til å sette dem ut i livet...

Har fulgt litt med på det spillet her og det ser ikke dumt ut. Jeg er kun ute etter selve film laginga ikke tycoon oppleget som også er der.

Og mulighetene skal være utrolig mange og en skal virkelig vite hva en gjør for at det skal bli bra. Noe som igjen gjør at bra filmer blir morro å lage da det ikke er så enkelt.

Så på testen av spillet på Gamespot og jeg kommer til å plukke det opp til fredag hos Spiderman det er 99% sikkert. =D

Har sjekket litt og det viser seg at det er 2 valg i spillet. Du har storymode of sandbox, flrstnevnte skjønner dere sikkert hva er. Mens nr 2 er at du kan gå direkte inn å lage filmer.

Men du starter med kameraer fra 1920-1950 åra bare og masse ting skal vist være låst. Og en må spille i storymode for å få låst det opp.

Synes dette er meget dumt da jeg ikke liker måten selve spillet egentlig er. Jeg som så mange andre vil bare lage filmer..

Men det ser da ut som om dette ikke blir helt mulig til å starte med.

Jeg tror jaggu jeg skal masjere ned til Spiderman etter jeg har kasta klæra inn i vaskemaskinen...hehe.

Vi skal se vi kan dele masse artige filmer snart :)

Det er vel kanskje det jeg ser mest frem til, at det forhåpentligvis blir et aldri så lite community med alskens humoriske og bisarre filmer.

Gleder meg litt kjenner jeg.

Akkurat komme hjem fra en syk rask gå tur ned og opp fra byen, 54 minutter febrilsk gåing i et himmla tempo er nå spillet straks klar til å installeres!

Var det bare meg eller var det litt for mye mørke i den filmen ? Så knapt negeren, og det med brightness på max :S