The Movies er GOLD

Larzen, hvor kjøpte du spillet? Hvor i Oslo mener jeg da.
[/b]
Spiderman...dem skulle vel egentlig ikke selge det før den 11...idag altså. Men dem ga vel f i det...var nemmelig på Spaceworld først og dem ville ikke selge det til meg pga det skulle ikke ut i hyllene før idag.

Men Spiderman solgte det...

Satt å spilte det fra 19:00 til 05:00 så en kan vel si at jeg likte det... =D

Greit :) Tenker jeg skal kjøpe det idag, men hvor lang tid tar det sånn ca å fikse en grei scene i spillet?
[/b]
Det varierer veldig altså...det blir litt opp til hvor mye du legger i det selv. Jeg bruker litt tid på å finne riktige klipp til å sette sammens og klipper litt her å der for at det skal blir "bra". Og så har en jo mulighet for musikk og legge til stemmen din med full lipsync om en vil.

Mye å ta tak i men en kan lage en morro sak på noen minutter om en vil.

<div class='quotemain'>
skal du eller Lodin?
[/b]
Nope. Er ikke storfan av tycoon-spill og filmlagingsbiten ser altfor begrensa ut. ^_^
[/b][/quote]

Okay, jeg liker heller ikke tycoon type spill så jeg var meget skeptisk til det spillet her. Men så langt så er det morro. Filmlagingen er nok mere begrensa en jeg kunne ønske men en kan lage mye morro med litt fantasi.

(Da er det grandiosa tid og den nye batman filmen på agendan her slik...poff)

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, dette spillet ska skaffest ;) Men jeg lurer på en ting.
Hvor lange kan de filmene man lager, være? Siden jeg neppe tror dem kan vare i flere timer, sånn som i virkeligheten osv..

Tja...en kan vel lage dem så lange en vil. Men problemer er at en vil nok gå tom for sceens...men dem kommer garantert til å slippe flere slike ut snart.

Bah... etter å ha hørt at det var umenneskelig tycoon aktig så velger jeg å la være...
Filmer skal også være et lite helvete å sette sammen, men comunity-greiene på hjemmesiden var nice.

Om du ikke liker tycoon biten så kan det blir litt ræva. Jeg liker ikke slike spill men synes det her var litt kult.

Morro å lage filmer på 20 tallet og jobbe seg oppover og en ser bilde og teknologien i filmene dine blir bedre.

Men som sagt jeg liker ikke tycoon biten så jeg har vært i registeret å fikset på noe slik nesten alt ble låst opp. Så nå lager jeg bare filmer..og det er kjempe enkelt altså.

Visste ikke at spillet var lansert før jeg så det i butikken i dag, men siden jeg hadde gledet meg såpass lenge, og jeg hadde sjansen til å skaffe det der og da, tok jeg like så godt sjansen på det.

Og det angrer jeg ikke på. Startet kanskje litt tregt, og jeg fikk ikke det beste inntrykket, men jeg liker management-spill, og så fort jeg fikk teken på å lage filmer ble det hele utrolig morsomt. Har sløst bort mange timer av dagen til spillet, og akkurat nå er jeg i perioden hvor jeg laster opp noen av filmene mine og viser litt frem.

Veldig positivt overrasket.

Redigert: Slenger med en av filmene mine også. Det er ganske amatørmessig i og med at det er første jeg la ut (Dette vil dere merke på underteksten som forsvinner litt vel fort til tider). Og jeg kan ikke noe for at det er så mørkt i fengselet, for jeg er kun i 1933, og det var ikke toppkvalitet på kameraene da.

Smell the Noodles

Visste ikke at spillet var lansert før jeg så det i butikken i dag, men siden jeg hadde gledet meg såpass lenge, og jeg hadde sjansen til å skaffe det der og da, tok jeg like så godt sjansen på det.

Og det angrer jeg ikke på. Startet kanskje litt tregt, og jeg fikk ikke det beste inntrykket, men jeg liker management-spill, og så fort jeg fikk teken på å lage filmer ble det hele utrolig morsomt. Har sløst bort mange timer av dagen til spillet, og akkurat nå er jeg i perioden hvor jeg laster opp noen av filmene mine og viser litt frem.

Veldig positivt overrasket.

Redigert: Slenger med en av filmene mine også. Det er ganske amatørmessig i og med at det er første jeg la ut (Dette vil dere merke på underteksten som forsvinner litt vel fort til tider). Og jeg kan ikke noe for at det er så mørkt i fengselet, for jeg er kun i 1933, og det var ikke toppkvalitet på kameraene da.

Smell the Noodles
[/b]
Hehe, den var jo kul da! Ga deg 2 stjerner siden det var din første og historien var morsom :)

Har lagd en film, men sliter med å få lagt den ut via online tjenesten inne i spillet. Vær gang jeg har uploadet den ferdig, står det at det er feil format. :S Uansett er det mulig å lagre kostymene eller noe lignende, når man lager scener. Så jeg slipper å skifte klærne til folka, vær gang jeg lager en ny scene. Altså slik klærne var i forrige scene.

Tenkte litt på å lage en Half-Life 2-film tidligere i dag, og for rundt en time siden tok jeg initiativ og lagde en kort-film av starten fra spillet. Det blir på en måte litt parodi på grunn av navnet, og mine kommentarer (samt at teksten ikke står der lenge om gangen), men det behøver vel ikke være så seriøst uansett.

Dog, det skal sies at filmen slenger seg på den generelle film-til-spill-bølgen, for den ble litt teit, men jeg kommer garantert til å lage en "remake" av filmen når jeg får flere filmsett og lignende.

Full Life 2

Stemmene ble jo riktig så bra! Klart, ekkoet ble litt dumt, men når det ikke var ekko hørtes det veldig bra ut. Får vel teste ut voice-overs selv snart også.