The Movies er GOLD

#63
Jeg har spilt spillet i 5-6 timer nå å det var bare stress ettervert . I starten var det jo greit, da slapp man alle alkoholikkerene, men nå i 1957 som jeg er i nå så er jo alle alkoholikkere, å de har vert i terapi x antall ganger, spesielt ressisjørene.
 
#64
Da har jeg prøvd å legge til voice overs, og det var til en grad vellykket ... om man ser bort fra at stemmen min bare ble komisk til tider.

Ja, jeg synes stemmene ble elendig selv, men jeg antar det blir bedre etter hvert. Jeg har prøvd i det minste, og det var når jeg lagde en parodi på Matrix: Matrix complicated

Jeg har spilt spillet i 5-6 timer nå å det var bare stress ettervert . I starten var det jo greit, da slapp man alle alkoholikkerene, men nå i 1957 som jeg er i nå så er jo alle alkoholikkere, å de har vert i terapi x antall ganger, spesielt ressisjørene.[/b]
Det samme gjorde at jeg ble lei ganske fort, så jeg startet heller med Sandbox og gjorde hele tycoon-delen lekende lett. Nå fokuserer jeg egentlig kun på å lage film.
 
#65
Jeg både elsker og hater dette spillet, micromanagementdelen er uutholdelig til tider, men samtidig er det også artig som faen å lage filmer (selv om det også til tider er tungvint). Er i mid-50's nå og er på andreplass på studiolista, skal satse stort, og planlegger en ny film i min stigende "Bæverhuin" franchise, som til nå har bestått av "Curse of the Bæverhuin", og "Revenge of the Bæverhuin". Kan poste de litt senere, de er så vanvittig ulogiske at de blir litt morsom.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
For noe forbanna dritt. Selve filmdelen er så begrensa at man ikke får gjort noe som helst og tycoondelen har jeg null interesse av. Ikke greide jeg å laste opp filmen min til lionhead sin side heller så jeg måtte bruke min egen server.
Uansett, her er den grusomme hemmeligheten:
The Terrible Secret
 

Lodin

Der Waaaah
#76
Ja det var jo virkelig noe...

Nei det var det ikke! At du greier å bytte ut mordofferet er ingen enn din egen skyld. Og så tar detektiven offeret med seg til kontoret til sjefen? Og så mens han står på det kontoret blir han angrepet av morderen (han gjør vel dette for å skjule alle sporene som detektiven og sjefen på forhånd påpeker at ikke eksister). Så sloss de litt og detektiven dreper "den mistenkte" og går tilbake inn til sjefens kontor (til tross for at han allerede var der) og får betalt for å løse saken.

Ærlig talt, det at du putta en afro på en helt vanlig skuespiller og satte noe discomusikk på soundtracket bare for å gjøre hele greia negrete er bare rasistisk!

Bah! Føyh!
 

Lodin

Der Waaaah
#79
Okei, denne gangen var det helt umulig å lese tekstinga. En kar løpr hit og skriker litt, en kar løper dit og preiker litt. Det er faktisk en av de tingene folk flest har klagd på med disse The Movies filmene. Tekstinga flyr forbi skjermen og vi rekker ikke å lese.
Det er bedre å regne med at seeren er tilbakestående og sliter med lesinga, bare la teksten ligge litt ekstra på skjermen.

Men også denne gangen virker filmen meningsløs fordi morderen bare plutselig dukker opp forran nesa til Disco Detective.
Eller er det kanskje greia hans, at skurkene befinner seg i hans nærleik når sjefen klager?
 
#80
Men også denne gangen virker filmen meningsløs fordi morderen bare plutselig dukker opp forran nesa til Disco Detective.
Eller er det kanskje greia hans, at skurkene befinner seg i hans nærleik når sjefen klager?
[/b]
Hmm... Du sier noe der, men nå har jeg bare hatt spillet siden torsdag ( 2 dager)...