The Next Ranking Battle...

Hva vil du ha på neste RBN #2?

  • King Of Fighters 1998

    Stemmer: 0 0,0%
  • GG

    Stemmer: 0 0,0%
  • Street Fighter III: Third Strike

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Da var første RBN over og da tenker vi fremover.

Madcow og Nilo har nå tenkt å sette i gang RBN #2, dette skal da skje på samme sted, men dato, inngangs pris osv er ikke fastsatt enda.

Før vi gjør alle de nødvendige forberedelser så må vi vite hva vi skal spille, eller hva folket har lyst til å spille.

Over så har dere en avstemming på hvilke spill som er aktuelle, er det noen spill dere mener vi burde ha tatt med, skriv pm til Nilo eller Madcow, så skal vi se hva vi kan få gjort.

Tekken 5:
Team eller singel?
Skal vi har en team battle, 3on3 eller skal vi kjøre den gode gamle singel turneringen?

3D spill:
Er det et annet 3D spill dere vil ha turnering i?
Dere har valget mellom, VF, SC og DoA

2D spill:
Her har vi 3s, GG og Kof( kof spilles på emulator via pc, her vil vi ha muligheten til å bruke ps2 pad eller ps2 stick.)
 
#4
Little Fighter 2 er ikke like poppulært som de 2d spilla som står over
SSBM har vi tenkt på, men hvis flere folk viser interesse for det, så kanskje vi kan sette igang noe der

Men til folk som ikke har tenkt til å komme på treffet er det ikke vits i å stemme og heller ikke å poste hvorfor noen spill ikke er nevnt.

-RBN
 
#5
Jeg klarer ikke velge mellom GG og 3s:p
Smash 2on2 hadde vært morro btw. hehe
 
#6
No doubt. Klasikker innen Søskenbarn VS Søskenbarn. :p Og ja... er det ikke svært mange som er interessert i det fra før? :confused: Jeg mener, ta en titt på YouTube hvos masse videoer som blir lagt ut av spillet. Hadde jo vært rå artig å spille mot noen pro's, så kjedelig å kun vinne mot kameratene mine som ikke kan dodge engang.
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
Lag-turneringer kan være morsomt, men jeg foretrekker singels. Hvorfor? Si det.. Føles bare bedre ^^

Stemte VF. Skal ikke prøve på time out neste gang :p

Hadde litt trøbbel med 2D-valget, men valgte 3s. Kan rett og slett ikke nok GG enda :p. Ikke det at jge kan så mye 3s heller, men det er i hvert fall mulig å forstå, hehe.

Smash Bros? Er det ikke fightinggames vi skal ha da? XD
 
#9
T5: Single. (ville vært digg med main+sub ^^)
3D: VF4:EVO
2D: SF3:3s.

Liker egentlig tanken om at man står ganske alene i turneringer, så man ikke kan ri på andres rygger hele veien. Blir man nødt til å prestere selv, og håpe på ikke å ha en dårlig dag. Samt blir det større konkurranse pga flere parter som deltar, og kan gjøre det hele mer interessant.

En slik ordning med main og sub char ville vært kult. To sjanser, to char's :)


Eller forresten..hvorfor ikke turnering i The Bouncer? Er fighting det og....... :D :p LOL (ikke ta denne linja seriøst, annet enn med at det er fightingspill, og dermed en pin-point...)
 

oma

Village Drunk
#10
singles er å foretrekke, som sakt så er det da opp til en selv og man kan ikke ri på andres rygger hele tiden, meningen med disse treffene er vel også å få poeng er det ikke? blir det ikke da litt feil med lagspill?

ellers stemte jeg på SC3 og sf3, jeg kommer ikke til å delta i noen av DE turneringne :p så ikke ta min stemme alvor, men skulle jeg ha valgt så hadde det vært SC3 for det virker mer oversiktlig forhold til de andre, og SF3 for det er streat fighter lizzm!
 
#11
genialt med avstemning. Syns det hadde passet seg med en lag turnering nå siden vi nettopp har hatt singles. Gøy med litt variasjon, og litt gøy for oss å se om under-dogsa fra Kasa 2 gjør det bedre enn Kasa 1. Klarer ikke vente til neste turnering!!!! Eagle Jin, jeg vil ha en bit av bjørnen din neste gang B) :p Aldri spilt mot noen som er god med han! Love Team Kasa :elsk:
 
#12
SITAT(Red Hawk @ 20.06.2006, 22.11) 10853
Eller forresten..hvorfor ikke turnering i The Bouncer? Er fighting det og....... :D :p LOL (ikke ta denne linja seriøst, annet enn med at det er fightingspill, og dermed en pin-point...)
[/b]
Hugs eier i The Bouncer , tar du det med så skal Hugs fikse deg :p Lenge siden Hugie har spilt det nå men tar 2 sek å lære det igjen :D

Hugs stemte Team men singel er gærent det også. Det hadde jo funka med både singel og team turnering hvis man tar vekk litt tid fra casual play.

3 timer med casual play er mye og det er bra for casual play er moro, men 1 ¹/2 time er greit nok det også.... Så da kunne det funka.
Men hvis det fortsatt blir for lite tid så trenger ikke man å spille 2 ganger mot hver motstander, holder med 1 og da blir det mer tid til enda en turnering så begge kan funke..


Love Hugs :elsk:
 
#13
Haha, poenget med en avstemming var jo å få vite hva dere vil spille, men det er jo gjevnt som bare pokkern jo. Jaja ser ann om en uke eller 2, da håper jeg vi har en klar vinner :D
 
#14
Jeg stemte på Tekken 5 - Team VS Team, 3D - Soul Calibur 3 og 2D - SF 3rd Strike.

Seff er jeg hypp på VF - Evo og GGXX/ også!!! Men det virker som det er få som spiller dissa spilla, desverre.
 
#15
spiller ikke tekken så stemte singel ( den vill ikke regge stemmen om jeg lot vær å trykke noe)

3D: VF !
2D: GG

For få som spiller ja, men det blir jo ingen fler av at det ikke er tourneys?
Jeg trenger noen å spille imot -_-

*Smash ligger vel litt utenfor fighting sjangeren og har allerede et miljø på NF treff og forum... La oss holde det gate, ha.
samtidig står jo Dead or alive her :D

neida, når Brawl kommer ut kommer jeg til å være all over det.
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
Dako: Hehe, takker ^^, og You're on B)

Hugs: Min Duragon (overpowered ftw!) var ikke til å spøke med en gang i tida. Tar med The Bouncer neste gang :p
 
#17
SITAT(EagleJin @ 21.06.2006, 18.54) 11022
Hugs: Min Duragon (overpowered ftw!) var ikke til å spøke med en gang i tida. Tar med The Bouncer neste gang :p
[/b]
ohhh Chariot.. (favoritt sangen til Kranimal)
Kanskje din Dauragon var overpowered ftw omg wtf plz sry :p ahahahah
Men for Hugs' Kaldea er din Dauragon nyoobs...

Ta med Bouncer så kan vi ta 2 vs 2.. Hugs & Kranimal vs Red Hawk & EagleJin ;)


Love Hugs :elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#18
Hehe, Duragon er overpowered om han spilles riktig. Defense-baren forsvinner fort som fy med multi-hitsa hans :D

Kaldea, eh? Får droppe Duragon da.. Må visst sende inn Kou i stedet for Mr. Mikado :p
 
#19
The bouncer er veldig stiff da, syns jeg

Hugs sier at det kuleste er det stede med fontena, der kan du løpe rundt...... :p
 
#20
SITAT(EagleJin @ 21.06.2006, 20.12) 11029
Hehe, Duragon er overpowered om han spilles riktig. Defense-baren forsvinner fort som fy med multi-hitsa hans :D

Kaldea, eh? Får droppe Duragon da.. Må visst sende inn Kou i stedet for Mr. Mikado :p
[/b]
Hent Mr. Mikado du :p ... ohhh chariot ingen slår Kaldea ^_^
Kou er gæren...

Var gærent hvordan Hugs knuste alle untatt JINsama i VF, hvis du vil tape igjen EagleJin så er Hugs klar til å eie :D


Love Hugs :elsk: