The Next Ranking Battle...

Hva vil du ha på neste RBN #2?

  • King Of Fighters 1998

    Stemmer: 0 0,0%
  • GG

    Stemmer: 0 0,0%
  • Street Fighter III: Third Strike

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

oma

Village Drunk
#21
oioi, hvis det blir team i tekken turnering så kunne jeg kanskje trengt en lagpartner hvis ikke jeg får med meg en team bergen (bjørgvin høres bedre ut) til oslo
 

EagleJin

Bear Necessity
#23
Hugs: Nice one :p
Så vidt jeg husker vant du en kamp fordi jeg prøvde å vinne på time out, men feilet :p
Var moro likevel, hehe.
 
#24
SITAT(Kaptain Oldschool K.Rool @ 23.06.2006, 00.20) 11233
Hugs: Knuste alle i untatt Jinsama i VF ? fuck outta here, du spilte ikke mot alle og var det noen av kampene du i det hele tatt vant begge kampene?
[/b]
eahæOIeuaHioeaUeoiaueaieaHeuaUoeaHIheaU :hehe:
Hugs knuste de han møtte, fikk 9 poeng, 2plassen, det taler for seg selv. Spørsmålet er om du fikk noen poeng???? Vant du noen runder i det hele tatt, jo du slo Hugs 1 kamp når han la fra seg kontrollen.... :hehe:

Når Hugs sa at VF så litt stivt ut sa du at det flyter for gode spillere mens du pekte på deg selv, men når vi spilte mot hverandre så det ut som du lagga mens Hugs svevde... ^_^

Dette handler ikke om Hugs som bare klarte 1-1 mot deg, men du som dreit deg ut og vant kun 1 mot Hugie ^_^ , ikke gråt, det blir flere tourneys, du kan sikkert få hevn da.... Men frem til da... Kan du se på Rankelista om og om og om og om igjen...
VF4 Evo :
1. JINsama 10
2. Hugs 9
3. EagleJin 7
4. RedHawk 5
5. MadCow 3
6. C.Rool 2
6. Rat 2
8. HandyMan 1
8. Nilo 1

Hehe EagleJin, du hadde kontroll på Hugs helt til Nilo og Handyman kom og begynte å skrike XD Det ødela kampen for deg :p
Hehe det var moro ja :D


Love Hugs :elsk:
 
#25
jaja får å si det sånn Teambattle på tekken utgår fra vår side! siden supo skal på ferie osv:p men blir det single
tournement på tekken så dropper jeg by:p peace all
 
#26
Du knuste skrev du knuste alle, whatever. Du vant ikke 2 runder? eller hva? ha, vi spilte 1-1 og den siste kamper var det 2-2 i runder så knusing? (første kampen endte vel 3-0 til meg eller hur?)

jeg spilte 0-2 mot eagle jin, så 2-0 mot Madcow og tilslutt 1-1 mot deg.
Vet ikke hvordan systemet var på tourneyn og hvordan folk ble eliminert osv.... bottom line is: alle vet du ikke har skills i VF, og hvis du tror den ranking lista sier noe om hvem som er best i VF iogmed at du er på andre plass så sorry trynet..

Og ikke snakk om det flytende spillet ditt, haha. for det vet vi begge du ikke hadde en dritt av.

ps. Det var vel Eagle Jin som sa at VF flyter når du kan det, Jeg sa vel noe sånt som at VF flyter mer enn tekken. Og ingen pekte på noen, mulig noen ga deg fingern men that aint the same
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Dere overholder ikke regelen om at alle poster i fajting-tråder skal avsluttes med "Love Hugs :elsk:".

Love Hugs :elsk:
 
#28
SITAT(Yetipants @ 23.06.2006, 10.13) 11287
Dere overholder ikke regelen om at alle poster i fajting-tråder skal avsluttes med "Love Hugs :elsk:".

Love Hugs :elsk:
[/b]
Så opphengt du har blitt i Hugs da, du har blitt en Hugs-O-Holic, (sjekk avanserte Hugs-Basics)

Bare skriv flere slike innlegg så får du nok "antall posts skrevet" oppi 3000 ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
hehe lol ja veit d r jo qlt a :D

Love Hugs :elsk:
 
#30
SITAT(Kaptain Oldschool K.Rool @ 23.06.2006, 11.58) 11284
Du knuste skrev du knuste alle, whatever. Du vant ikke 2 runder? eller hva? ha, vi spilte 1-1 og den siste kamper var det 2-2 i runder så knusing? (første kampen endte vel 3-0 til meg eller hur?)

jeg spilte 0-2 mot eagle jin, så 2-0 mot Madcow og tilslutt 1-1 mot deg.
Vet ikke hvordan systemet var på tourneyn og hvordan folk ble eliminert osv.... bottom line is: alle vet du ikke har skills i VF, og hvis du tror den ranking lista sier noe om hvem som er best i VF iogmed at du er på andre plass så sorry trynet..

Og ikke snakk om det flytende spillet ditt, haha. for det vet vi begge du ikke hadde en dritt av.

ps. Det var vel Eagle Jin som sa at VF flyter når du kan det, Jeg sa vel noe sånt som at VF flyter mer enn tekken. Og ingen pekte på noen, mulig noen ga deg fingern men that aint the same
[/b]
Hugs skrev han knuste alle untatt JINsama så i første setningen din driter du deg ut :hehe:
Hugs gikk videre, ikke du, livet ditt går videre (tror Hugs) og hvis du må vite det vant Hugs 2 runder i semifinalen (dit du ikke kom) og vant 2 mot Handyman, 1-1 mot deg, EagleJin og MadCow.

Meninga med en rankingliste er for å se hvem som er best, samme med flaks eller ikke (som du hadde mye av). Alle veit at Hugs ikke har skills i VF sier du, hvor dårlig taper går det an å bli... Så du sier du er bedre enn JINsama i VF siden ranking lista ikke har noe å si, er en grunn til at han er på topp og du ikke i nærheten av toppen :hehe:

Selv om dette er ikke en offisiell liste ellr no, så ser Hugs ingen andre lister hvor folk er ranka.
Har du en som ikke er hjemmelaget så kan du poste den, alle kan spille mot CPU og si de har skills, det er på turneringer man måler skills.... Alle så hvordan det gikk med deg ^_^

Ikke bland inn EagleJin og hakk ned på andre, du lager bare kvalme her!

Denne diskusjonen er helt ubrukelig, Hugs kom foran deg, take it like a man, du ble eid, gjør som alle andre, tren mer! Så kan du si noe etter neste tourney din nyoobs...

Sjekk Kasa's Journal og les om Hugs under Psykologisk Profil over Kasa Members så skjønner du at det ikke lønner seg å snakke for mye imot Hugs.... Til dere andre så kan dere gi Team Kasa challenge...


Love Hugs :elsk:
 
#31
i første settning er det jo du som driter degt ut da du claimer å slå ALLE untatt Jinsama--ordleggingen din burde vært:
Jeg slo alle (ikke eide, tard!) jeg møtte en runde ihvertfall untatt jinsama.

Blande eagle jin inn? Måtte jo nevne det siden du ikke hadde fakta rett, dont get it twisted.

slutt å vær stor i kjeften ved å skryte på deg dreping av folk i nf.
padronker.
 
#32
Okey gutta, nå må jeg leike meg litt wannabe mod.

Ta diskusjonen på team kasa journalen, over msn, alle andre steder untatt denne tråden. Litt kijpt hvis den blir stengt fordi dere ikke er sikker på hvem eide hvem, spar det heller til neste turnering.

Tilbake on topic, ser ut som det blir gjevnt mellom Singel eller team vs team på Tekken, 3s blir nok vinnern av 2d, 3d untatt tekken blir nok Sc, men hvem veit.

Blir morro å se hvor mange som kommer til neste turnering, der er faktisk neste RBN ting begynner å skje, folk har litt peiling på de forskjellige spillestiler, hvem som er hvem, kan nesten si at RBN #1 var mer en guessing game turnering! Men det er jo derfor vi har Ranking system, slik at vi finner ut hvem som er best totalt sett :D

Så fortsett å pracce! Teasere er på vei :D
 
#33
Er det Doa4 det er snakk om? Altså på avstemningen.
 

MadCow

Lokal moderator
#34
SITAT(mortuol @ 26.06.2006, 16.26) 11692
Er det Doa4 det er snakk om? Altså på avstemningen.
[/b]
Ja, det er DOA 4, hvis det er det nyeste da :p

Skal nok få satt opp dato for neste RBN straks.
 

oma

Village Drunk
#35
vi har hvertfall lag fra bergen om det blir lag turnering, men jeg vil veldig gjerne få ha en singel turnering også, om det er mulig, for ellers ser jeg ikke hvordan poengene kan gies ut rettferdig... at spillere på ett lag får poeng pga hvordan andre spiller kan da umulig bli "ok" på rankingen?
 

MadCow

Lokal moderator
#36
Blir det team-tourney, så kommer det selvfølgelig ikke til å telle på den ratingen vi har i singles. Som du sier hadde jo ikke det blitt rettferdig.
 
#37
SITAT(Kaptain Oldschool K.Rool @ 26.06.2006, 15.50) 11683
i første settning er det jo du som driter degt ut da du claimer å slå ALLE untatt Jinsama--ordleggingen din burde vært:
Jeg slo alle (ikke eide, tard!) jeg møtte en runde ihvertfall untatt jinsama.

Blande eagle jin inn? Måtte jo nevne det siden du ikke hadde fakta rett, dont get it twisted.

slutt å vær stor i kjeften ved å skryte på deg dreping av folk i nf.
padronker.
[/b]
Selv når vi spilte mot hverandre skulle du vise Hugs hvordan man tar triks og vise han hva som var bra å bruke, og nå som om det ikke var nok med VF så prøver du å vise Hugs hva/hvordan han bør skrive... Seriøst.. Lærer du aldri, du ble eid i VF og blir eid her....

Aldri gi tips til folk som eier deg!


Love Hugs :elsk:
 
#38
Hugs, du eier deg selv.

Fett at det blir Doa4 :D På 360, aight?

HAdde vært kult å få til smash men da hadde bare FFF kommet og eid alle, som vanlig XD

Love Hugs :elsk: