Them geographics man, they be crazy

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
GeoGuessr er en greie. Du plasseres i street view et eller annet sted i verden og skal gjette hvor du er ved å klikke på et verdenskart. Jo nærmere desto mer poeng, og dette gjør du i fem runder. Simpulz! Siden jeg nekter å dele slik dritt på facebook kjører jeg heller en toppliste her, for SG er jo verdensvante folk!



Eller er de?

Jeg fikk 9071 poeng på mitt første forsøk.

geoguessr.jpg
På ett av stedene kunne jeg sverga på at jeg så noe spanskinspirerte greier, så jeg trykka Florida. Det ble ble det brutalt lite poeng av..
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Første forsøk.
Screen Shot 2013-05-13 at 11.40.16 AM (2).png
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
6743 i første runde. Trykka feil side av Brasil og kunne like gjerne ha vært på feil kontinent for hvor mye poeng jeg fikk. >_<

Edit: Der, ja. 18951 :riffa:



Hvis noen har sett Death Row forresten så endte jeg opp ved et par hus som så skikkelig ut som der Herzog dro med han presten for å se hvor han fyren drepte unga sine i Texas. :ehm:
 

demake

Seksuelt godteri
#5
San Diego er en by i Brasil ja?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
geoguessr2.jpg



Nytt forsøk der jeg klikka litt mer rundt for å finne unike sjapper, landemerker eller gatenavn og tok nettet til hjelp. Bomma bare på den ene der jeg måtte gjette på en av mange byer ved navn Milford.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8

De første tre var gøy, da kunne jeg klikke litt rundt og leke detektiv og skåre bra. Så droppa den meg først i en bakevje hvor alt var tatt med kjempekornete kamera, men jeg greide heldigvis å gjette bare ca. en stat unna i Junaiten, og så dumpa den meg på en kjerrevei i en skau, completely devoid of skilt og faen, så da jeg gjetta jeg på Sverige og fikk Canada. Teit spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Første runden min inkluderte to sånne midt uti ingenmannsland-bilder av kvalitet som ville fått den gamle Sony Ericsson-mobilen min til å gråte, men også et bilde fra et veikryss hvor jeg glana rett på et gedigent skilt med påskriften "WELCOME TO KETCHIKAN, ALASKA - Salmon Capital of the World". Uansett, det første jeg ser på er veimerkinger, har klart å råtippe Australia et par ganger basert på det.
 
#12
lols.PNG
Første forsøk

Dreit meg greit ut på ingenmannsland-bilde som jeg trodde var USA, men som viste seg å være Australia...