Theme Spillegal 2.0 er aktiv.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Den mørke versjonen trenger litt mer tweakings, men den lyse tror jeg er så å si klar. Folk får bare si ifra hvis det er noe som ikke fungerer i det hele tatt.
Da tenker jeg på om ting er vanskelig å lese eller noe slikt. Det at nesten ingen områder er helt hvite er helt bevisst for det er litt mer behagelig å lese på. Så forhåpentligvis når man ligger på sengekanten nå så vil ikke forumet være så skrikende at man er helt nødt til å dempe lyset på skjermen like mye som før.
Kontrastene er også litt tonet ned sammenlignet med hva det var før for å, nok engang, være behagelig å se på.
Når det kommer til fargene så tenker jeg som det feministiske politisk-korrekte forumet vi er, og for å videre understreke at her foregår det aldri krangler og alle er enige så gikk jeg for no sjøgrønnblå til mintgrønnblåish. Det er farger både gutter og jenter, mannfolk og kvinnfolk, sævver og amøber kan like. Den gule kontrasten er rett og slett fordi jeg er så møkk lei alt som er rødt og oransje så derfor gikk vi for en som var i nærheten. Så håper dere liker min Miami Vice-kontor-aktige fargepalett og hvis dere lurer på hvordan dere aktiverer den så er det en knapp sånn ca her:
1527080846122.png


Altså. Nederst på sida.

Men gi feedback. Tar imot risotto og roser, men kommer ikke til å forandre annet enn kritiske ting, så hvis dere ikke liker det så bruk den som er standard.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Gode greier!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Vil bare slå et slag for den afro-amerikanske varieteten av Spillegal 2.0 også, har brukt den siden den ble tilgjengelig og den er alt jeg ønska meg fra et SG-skin. Spesielt nå etter at enkelte kontrastfenomener ble justert. ^^
 

Jante

privileged CIS shitlord
#8
Smooth! Men får se om jeg kan venne meg til turkis..
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
er ikke fan av sånne standard-gradients, men liker den som er i noen av elementene. Som blant annet i quote-boksene
Vil bare slå et slag for den afro-amerikanske varieteten av Spillegal 2.0 også, har brukt den siden den ble tilgjengelig og den er alt jeg ønska meg fra et SG-skin. Spesielt nå etter at enkelte kontrastfenomener ble justert. ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Den gamle stilen er død. Litt av greia er at jeg ikke vil vedlikeholde to sett med innstillinger, slik at hver endring må gjøres dobbelt opp. F.eks. når vi får til langvatarer vil jeg ikke inn i den gamle stilen og gjøre alle endringer på nytt der og.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Jeg sliter litt med det mørke layoutet av en eller annen grunn. På det lyse ser jeg automatisk hvilke tråder som har nye poster når teksten er fet, men på det mørke må jeg fokusere.





Godt mulig dette bare er hjernen min som er dum, men jeg holder meg uansett til det lyse enn så lenge.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#18
Er det mulig med sidetall på toppen av siden også og ikke bare nederst? Merker først nå som det er borte hvor mye jeg faktisk brukte det
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Det er både mulig og utført.

PS: Det hjelper å si om dere er på mobil eller ikke når jeg skal finne ut av ting.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
Bruker Mint på telefonen, og der ser jeg stadig ikke hva som er linker.

Ninjaedit: Ei heller på laptopen, hvor jeg ruller mørkt.