Theme Spillegal 2.0 er aktiv.

Shinra85

Spillegals effort emo
#21
Det er både mulig og utført.

PS: Det hjelper å si om dere er på mobil eller ikke når jeg skal finne ut av ting.
Trodde jeg skreiv mobil (chrome browser). Hjelper lite å tenke det om man ikke gjør det, si!

Men ja. Nei, ikke tilgjengelig via mob
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Jeg sliter litt med det mørke layoutet av en eller annen grunn. På det lyse ser jeg automatisk hvilke tråder som har nye poster når teksten er fet, men på det mørke må jeg fokusere.





Godt mulig dette bare er hjernen min som er dum, men jeg holder meg uansett til det lyse enn så lenge.
Jeg har samma problemet som Lodin. Jeg er for øvrig fargeblind, hvis det er en opplysning som hjelper. Jeg liker mørk layout bedre men kan ikke bruke den pga akkurat det der.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#34
Ny telefon? Huehahueheheueheuahha. Hehehe.
Mennja. Har vært litt uinspirert de siste dagene så har ikke orka å se på fargevarianter. Men skl ta en titt azza
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#35
Regner med at det er noe som står på lista, men siden Martin sa det så gjelder det for meg også. Både lyst og mørkt. Beskuet via sånn derre mobiltelefoni.

IMG_20180528_060201.png
IMG_20180528_060019.png
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Tror det avhenger av at edb-apparaturet man bruker for å aksessere Spillegal har en emoji-font med alle emojis installert. Kan kanskje løses med css font embedding eller noe...?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
Den vises ikke i Chrome eller Firefox på MæØkken min heller, men gjør det på Chrome på Droid-mobilen min.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Knyttneva er kanskje mer spesiell enn tommelopp-ikonet som var der fra før. Kan se på å legge til en google font som lastes ned.