This is Vegas

D

Doctor Downs

Gjest
#1
http://uk.xbox360.ign.com/articles/850/850741p1.html

Spillet skal komme mot slutten av året, og bruke blandt annet kampsystemet til Stangehold (trolig uten bullet time og og akrobatikk). Du kan spille, poker, blackjack og slots, og du kan jukse. Blir du oppdaget blir det bank, og du kan selvsagt slå tilbake. Mer om spillet, inkludert story etc finner du i linken over.

Hva tenker dere? Artig ny vri eller "enda en GTA-klone"?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Obligatorisk "Madness...? THIS! IS! VEGAS!" er herved utdelt. Dette her virka rimelig meh, sånn forøvrig. Så lenge Midway har en finger med i spillet forholder jeg meg skeptisk enn så lenge.

Konge historie da: SITAT
Your character arrives in Vegas with $50 to his name. After a quick bender, you're off to make connections, crash some parties and build your bank. Unfortunately, this jerk named Preston Boyer is trying to turn Vegas into a family-friendly resort. To stop him, you'll have to complete missions and gigs for the various old-school Vegas factions and revitalize the city. Along the way you'll move from a roach motel up to a penthouse as you collect more money, more allies, and more fast cars.[/b]
Liker når utviklere virkelig anstrenger seg med bakgrunnshistorien i et spill og sørger for å gjøre den troverdig og betydningsfull for at spillet som helhet skal skille seg enda mer ut fra mengden.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Jeg falt egentlig mest for jukse-i-blackjack-og-banke-sikkerhetsvakten-delen :$
 
#6
SITAT(Demonickon @ 13.02.08, 20.42) 102871
Han figuren ligner noe utrolig på Danny i tv-serien Las Vegas
[/b]
Ja sa akkurat det samme her en dag til dama når jeg så screenshots.
Det er neppe tilfeldig :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Inn i helvete. Så har spillet noen mening i det hele tatt?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Den "interaktiviteten" der ser ut som om den er dratt ut av runkehullet til en fjortis med et vanskelig forhold til virkeligheten.
 
#13
Utifra den traileren så ser dette absolutt ut som et spill jeg aldri skal spille.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Nå, så strenge dere er. Det er ikke akkurat som om utviklerne har klart å gjøre en våt t-skjorte-konkurranse til noe kjedelig... åh. :(
 
#15
This objective introduces the player to the party mechanic. What we're trying to achieve with the partying is to fulfill the fantasy of being the cool guy in the club
:laugh:

Skal prøve ut demoen på pur faen når det kommer ut.
I det minste eksperimenterer de litt med en gammel formel og prøver å lage noe "nytt".
 

Novastrum

Feminist-elitist
#16
Å føle seg kul av å bartende i et TV-spill er litt som å føle seg attraktiv fordi man har runka til Jenna over internett.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Å herre jesus. Dette må være en grovt forsinket aprilspøk. Og det verste er at fjortis-pimp-my-ride-negra kommer til å lepje det i seg som morsmelk.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Hvordan er det Vegas? Det ser ut som en forvokst latinamerikansk strippebule. Hvor er gamblinga? Hvor er kriminaliteten? Hvor er stripa? Nei, vettøhva...