Tibia

#2
Hint: styr unna.
Hvis du først skal spille et mmoprg, spill no skikkelig.

Det finnes faktisk gratis spill der ute , med kvalitet.

Sjekk ut (google dem , orker ikke linke)
MapleStory <-omghot
Trickster <- har ikke prøvd, men ser kult nok ut
SilkRoad <- bob bob
Fly For Fun <- litt homo, men funker
 
#4
Jeg testa det, det sugde værre enn å bli påkjørt og drept av en bil etter man har vært utsatt for et attentat og overlevd... Makan til bæsj!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Tibia? Er det det MMORGP-et som ser ganske shabby ut og som alle satt og spillte paa datarommet paa ungdomsskolen for gud veit hvor mange aar sida?

Mener aa huske at en kar jeg gikk paa videregaaende med faktisk dro hjem til en annen og gav han grisejuling fordi han andre hadde stjaalet noe verdifullt fra karakteren hans...
 
#6
SITAT(Aquila @ 27.09.06, 07.18) 25288
Tibia? Er det det MMORGP-et som ser ganske shabby ut og som alle satt og spillte paa datarommet paa ungdomsskolen for gud veit hvor mange aar sida?

Mener aa huske at en kar jeg gikk paa videregaaende med faktisk dro hjem til en annen og gav han grisejuling fordi han andre hadde stjaalet noe verdifullt fra karakteren hans...
[/b]
Høres ut som en skikkelig tøffing :hæ:

:pirat: : "YOU SON OF A BITCH, YOU STOLE MY "Holy Book of Eternal Light" AND MY EPIC "Deadly Goblin Staff og Eternal Guilt and Love!"

-------
Forresten vil jeg anbefale Maple Story, som det eneste gode av disse gratis MMORPG spilla. Du får adgang til hele dritten uten å betale et rødt øre. Eneste som faktisk koster er om du vil ha på deg dykkerbriller, men så har jo ikke jeg spilt det på evigheter så det kan ha forandret seg.
 
#7
Hehe, har faktisk spilt dette en god del for lenge lenge siden. Ble vel litt lettere "avhengig" av slike spill den gang. Hadde aldri prøvd noen andre online rpgs før, så jeg likte dette.. Men jaja.. Må jeg si annet enn World of Warcraft? :p
 
#8
Ja, det er en god del folk som liker WOW, med også en god del som ikke liker WOW, derfor må du nok gidde å si litt mer.

Har ikke prøvd tibia, ferdig med den saken.

MS(Maplestory) er den beste 100% gratis MMORPG-en du kan finne. Spilte det i et helt år, men sluttet fordi jeg ikke ville komme noe sted (det er uendelige mange quest, og det er umulig å oppnå maks lvl, i forhold til WOW), masse, masse valuta for peng... err.... ingenting!
 
#10
Maplestory er dritt. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så morsomt med å samle inn et visst antall objekter for en eller annen dustete NPC. Det var iallfall ikke stort annet jeg gjorde fra lvl. 1-17. Kanskje det blir kulere etterhvert, men med tanke på alle det timene man kaster bort i forkant kan det umulig være verdt det. Om man faktisk skal spille en ræva gratis mmorpg vil jeg anbefale space cowboy. Hvor, man som "space cowboy" skal utføre linære oppdrag som følger en jævlig tyn og dårlig story, men om man laster inn Top Gun soundtracket kan det være utrolig kult til tider. Dessuten kan man duelere andre piloter, og kontrollene fungerer overraskende bra i tillegg.
Edit: Accouten man får til Space Cowboy kan også brukes i Fly For Fun (og omvendt), siden det er samme folka som står bak.
 
#11
Trodde Space Cowboys var sykt grind-basert?

Tja..å fly rundt i romskip har da alltid vært kult. Får se å få testa det engang jeg er i mooden.
 
#12
Sa jeg noe annet kanskje? Det er jo egentlig ganske linært og kjedelig, men ikke helt på linje med maplestory, når det kommer til hvor kjedelig det er, altså. Men som sagt, med top gund soundtracket er det tøft i en kort periode.