Tidenes beste racingspill!

Gjennomtidene vet jeg nok ikke.
Men fortia synes jeg at NFSU2 er Genialt morsomt. enda jeg egentlig ikke likre biler osv. og ikke har runda 1'ern osv..

Burnout 2, syns jeg er det beste bil spille. :) Ellers har jeg jo BT 3 også.
Men ellers likte jeg veldig godt Ridge Racer, til Playstation 1. :forelsket: ååå det spille...

Death Rally og Super Karts. Death Rally spilte jeg i sikkert 100 timer til sammen. Hadde kun shareware versjonen så jeg kunne kun få den tredje eller fjerde beste bilen, så da brukte jeg litt tid for å komme på første plass, for å si det sånn. Da jeg endelig fikk tak i hele, ble det hele litt kjedelig siden jeg fikk tak i den beste bilen ganske fort, og dermed kom man på første plass etter noen par timer.

Super Karts har jeg også spilt i mangfoldige timer. Det var jo to-player på dette, så jeg husker jeg og noen venner av meg pleide å ha slosskamp i fulling-stasjonen. Vi pleide også å kjøre motsatt vei for å ødelegge alle de andre bilene, samt krasje i bilene sånn at de kom langt bak de andre. Ahh, herlige minner fra en tid hvor man satt og spilte dagen lang uten noen bekymringer eller ting som må gjøres.

Vet ikke hvilket racing-spill som er best akkurat, men disse to har jeg brukt flest timer på. Gran Turismo-serien kan jo også nevnes som et godt racingspill med en artig karriere modus.

Hm. Project Gotham Racing 2, Burnout 3: Takedown og F-Zero GX er nok mine favoritter. Ikke helt fan av racing-spill egentlig, men alle disse finner jeg meget underholdene.

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Stunts er jo en herlighet av de rent sjeldne... På andreplass har vi Burnout 3 som også er ganske fiffig. Mariokart stikker av med tredjeplassen her tror jeg ...

Stuck in f-zero gx. Må man klare det første oppdraget på hard for å komme til neste oppdrag? Det er jo nesten helt umulig! :blunk: